{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Fosteret VAR dødt. {{forumTopicSubject}}

Min forhistorie: http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=3523

Begyndte at bløde lidt mere end jeg før har gjort i fredags, og da jeg ikke gad snakke med den sure nye læge jeg har fået, ringede jeg til sygehuset isteddet, men der fik jeg bare af vide at det var helt normalt, men jeg kunne prøve at ringe til min egen læge, så kunne hun vudere om hun syntes det var kritisk nok til at sende mig til scanning. Jeg gad bare ikke snakke med den sure ged, så lod det være indtil sidst på eftermiddagen, hvor der kom en lille klump ud på str. med en 2 kr. Så gik jeg i panik, og ringede til min egen læge, stortudende. Heldigvis fik jeg en anden læge. Men eftersom det var fredag, kunne hun ikke rigtig gøre noget, så fik en til (idag) mandag, og så lovede hun mig en scanning i løbet af ugen.
Lørdag, da vi havde spist til middag, fik jeg lidt ondt, og så skal jeg lige hilse at der kom blod.
Ringede til vaglægen, og mens vi ventede på at komme ind der sad jeg ude på toilettet, da jeg blødte så meget. Der kom en rimelig stor klump, og så vidste jeg godt at det var det. Vi kom ind til vaglægen (heldigvis en sød kvinde) I mens vi er der, kommer en klump mere i mit bind, det er så moderkagen. Jeg bliver sendt til sygehuset, til scanning, for at se om det hele er ude.
Da det jo er lørdag, har de åbenbart travlt, men kommer omsider ind til scanning, og hun kan se der er noget tilbage, men eftersom jeg bløder så meget, vil hun se om ikke jeg selv kommer af med det, jeg har desværre også lidt feber, så de kan ikke ligge mig i narkose før den er væk alligevel.
Jeg må tilbringe natten der, og her planter de sig også på afd. med spædbørnene, ren totur.
Søndag lige inden middag, kommer jeg til scanning, men er desværre holdt op med at bløde så meget, så jeg får en udskrabning. Kommer først hjem fra sygehuset af igår aftes ved en 9 tiden.
Puh. det var lidt af en tur.
Men har heldigvis ikke særlig ondt, det eneste der bekymre mig lidt er at jeg næsten ikke bløder, da jeg jo har fået af vide at der vil være kraftig blødning de første dage.
Men ringer til lægen nu her til formiddag og høre om hun stadig vil se mig idag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fosteret VAR dødt.
  • #1   28. jul 2008 Helt ærligt det noget svineri Undskyld mig jeg var blevet skik tosset hvis min læge ikke ville gøre noget og jeg håber virkelig hun har en dårlig smag i munden... Puha.. det er ikke en rar oplevelse...
    hvordan har du det så nu oven på det hele.
    du skal ikke svare på det hvis du ikke har lyst


  • #2   28. jul 2008 Jeg har det egentlig ok, ind til vidre. Det eneste der bekymre mig er at jeg ikke bløder, kun nogen få dråber kommer der.
    Men håber lægen vil svare mig på det, når jeg ringer derind.


  • #4   28. jul 2008 hold kæft et system skammer mig helt over at bo i danmark og det gør mig meget ondt for dih smiley

  • #5   28. jul 2008 Læger er SÅ latterlige nogengange, da jeg havde en spontan abort fik jeg voldsomt feber og var sådan helt i min "egen verden" pga febereb og blødte bare SYGT meget og lægerne sagde bare jamen det var sikkert ikk noget så de ville bare sørge for at jeg kunne komme til scanning i løbet af ugen, så min far måtte ringe og gå amok (min far har et godt tag på læger) på dem for at de ville se mig og så kunne de endda først give mig en tid til 2-3 timer senere!

    Er ked af hva du har oplevet, føler virkelig med dig! ... smiley


  • #6   28. jul 2008 Det gør mig ondt at høre...
    Jeg kan godt forstå at du er negativ over din læge, og også over at blive placeret på hospitalet ved alle spædbørnene.... Det er simpelthen ikke optimalt...
    Hvilket sygehus var det?
    for nøjagtig det samme skete for mig på hvidovre hospital...


  • #7   28. jul 2008 Sønderborg Sygehus / Åbenrå Sygehus her! ...

  • #8   28. jul 2008 åh det gør mig ondt at du har mistet... og skrækkeligt lægerne var så længe om at reagere på det. det jo ikke fair...

    håber du snart er på benene igen og har mod på at prøve en gang mere smiley knus


  • #9   28. jul 2008 Det gør mig meget ondt at du har mistet og har været i gennem,sådan en omgang.

    Det at du er blevet placeret ved spædbørnen plejer at være helt bevidst så du får virkligheden kastet lige i hovedet.... Men ja det er en hård omgang at skulle sande at det ikke lige er i denne omgang at det skulle være jer som fik den guldklump I sådan havde ønsket jer..


  • #11   28. jul 2008 da jeg var gravid sidste gang prøvede jeg det samme med min læge og aalborg sygehus.. jeg kom y´til scanning om fredagen hvor jeg blødte.. og de sagde at det lå helt fint der.. der var ingen problemer trods jeg blødte og var ved at skrige mig selv ihjelp pga smerter.. lørdag kom vi derud igen.. og der var bette baby væk... jeg havde haft det skidt i 3 uger op til.. men ingen ville gøre noget.. jeg blev sygmeldt efter det pga dep...

    så jeg føler med dig søde.. op med hovedet.. og kæmp vidre.. ikk fald i det sorte hul...


  • #12   28. jul 2008 prinsessen O - Jamen hvor er det forfædeligt at det skal være sådan ikk?!!... Lorte læger

  • #13   28. jul 2008 åhh hvbor er det træls for jer. læger nu om dage er så trælse og tror at alle folk er hybokodere.. de skal bare værer bedere til sånnoget når det gælder gravide kvinder. heller undersøge en gang for meget end en gang for lidt. de sætter deres patienter på spil. men håber du har det godt nu. og i har bedere held næste gang. ønsker jer alt held og lykke frem over.

  • #14   28. jul 2008 Jeg synes det værste er at jeg har været ude for det 2 gange hvor jeg har mistet spontant, og begge gange tog de mig ikke seriøst, og de havde bare ALT tid i hele verden! ... Man føler sig fanme helt til grin ved at ringe til lægen og være nervøs! ...
    Men nu jeg jo gravid igen, og i uge 25+5 og alt ser HELDIGVIS ud til at lykkedes denne gang! smiley


  • #15   29. jul 2008 Trine H - Det rigtigt, man ønsker ikke for sin værste fjende at de skal opleve den smerte! ...
    Men håber det snart lykkedes for jer...
    Det heller ikk længe siden at "det gik op for mig" at jeg var gravid og at det faktisk lykkedes denne gang, fordi jeg har jo bare prøvet og blive gravid, og gå og glæde mig over det og så har jeg mistet det, så det har jeg jo gået og "regnet" med ville ske igen! ... Det lidt en vild følelse når det pludselig går op for en at der faktisk snart kommer en lille baby! smiley


Kommentér på:
Fosteret VAR dødt.

Annonce