{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.831 visninger | Oprettet:

Ny kæreste - graviditet? + andet. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er IKKE gravid. Jeg spørger bare af ren nysgerrighed.

Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold?
Hvor hurtigt?
Hvordan tog han det?
Blev i sammen/er i stadig sammen?
Hvad sagde familien?
Havde du børn i forvejen?

Og hvor hurtigt er dig og din kæreste flyttet sammen? smiley

Knus Isaa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kæreste - graviditet? + andet.
  • #1   25. maj 2010 Min kæreste og jeg havde været sammen lidt over en månede da jeg blev gravid .. (Vi havde dog kendt hinanden som venner halvandet år)
    han blev overrasket, men efter lidt tænken blev han glad ..
    Vi flyttede sammen i lejlighed da vi havde været sammen i 4 måneder.
    Vi bor stadig sammen, venter vores første barn her d. 11/6 og ingen af oss har nogensinde været mere lykkelige. Vi er blevet en rigtig lille familie, og har været sammen snart 1 år.


  • #2   25. maj 2010 Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold? - Jaae
    Hvor hurtigt? - allerede efter 2 mdr
    Hvordan tog han det? - Meget chokket , som jeg selv .. Men overlykkelig smiley
    Blev i sammen/er i stadig sammen? - Jep vi er stadig sammen - 1 år den 23/05-10 <3<3
    Hvad sagde familien? - De var glade alle sammen smiley
    Havde du børn i forvejen? - Neeej havde jeg ikke smiley

    Og hvor hurtigt er dig og din kæreste flyttet sammen? smiley - Vi flyttede halvt sammen ved hans mor ( han var lige flyttet fra tyskland) allerede 2 weekend vi var sammen smiley hehe


  • #3   25. maj 2010 Tak piger..
    Flere der vil svare?

    Til jer der har svaret: Var i på intet tidspunkt bange for at forholdet skulle briste pga forøgelsen?


  • #4   25. maj 2010 Hmm, både og. Jeg kan tydeligt mærke det har gjort os stærkere, og kan vi klare det her kan vi klare alt.
    Og er på ingen måde i tvivl om vi kan klare det. Jeg har da haft tanken hva nu hvis han smutter, men har slået den væk, for det er jeg sikker på han ikke gør (:


  • #5   25. maj 2010 Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold? ja


    Hvor hurtigt?5 måneder men kæresten ønskede det før :o)


    Hvordan tog han det? super da han ønskede det :o)


    Blev i sammen/er i stadig sammen? ja vi har lige fået nummer to.

    Hvad sagde familien? tillykke :o)

    Havde du børn i forvejen? ja


    Og hvor hurtigt er dig og din kæreste flyttet sammen? :)efter en måned.



  • #6   25. maj 2010 Issa : joe den tanke er der jo altid - men var sikker på at det nok skulle holde smiley

  • #7   25. maj 2010 jeg blev vel gravid en måned efter vi var fundet sammen.
    han tog det rigtig pænt og sagde at hvis jeg ville beholde så beholdt vi for han ville gerne have en lille og han ville på ingen måde tvinge en abort igennem.
    vi er stadig sammen, og venter begge spændte på hvornår fødslen går igang smiley
    min familie kom med alt det negative da det ikke ligefrem er verdens mest positive familie, men hans familie tog imod nyheden med kyshånd.
    jeg har min datter fra et tidligere forhold, og ham har er simpelthen bare den bedste for både hende og mig :O)
    vi var stort set sammen hver dag fra vi mødte hinanden, og flyttede på det nærmeste sammen før vi vidste at jeg var gravid, og da jeg så testede positiv rykkede vi min adr op til ham så vi nu også bor sammen på papiret smiley


  • #8   25. maj 2010 Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold? ja det har jeg
    Hvor hurtigt? 4 mdr
    Hvordan tog han det? godt, det var planlagt
    Blev i sammen/er i stadig sammen? ja vi er gift og har nu 3 børn
    Hvad sagde familien? de tog det meget pænt, kun min far det blev lidt chokket
    Havde du børn i forvejen? nej så havde jeg aldrig gjort det så hurtigt


  • #9   25. maj 2010 hov vi flyttede sammen efter 3 mdr, men var sammen hver dag oogså de første 3 mdr

  • #10   25. maj 2010 Den kategori falder jeg vist riiimeligt meget ind under smiley

    Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold? oooooooh Yes smiley

    Hvor hurtigt? 14 dage efter vi var startet med at se hinanden, der testede jeg positiv, så blev gravid 3 dage efter..kan ikke prale af vi kendte hinanden inden, for vi havde først mødt hinanden om fredagen inden vi begyndte at se til hinanden om mandagen... Vi startede med sådan rigtigt at se til hinanden d. 22 okt, og Noah er lavet d. 25 okt...

    Hvordan tog han det? bedre end jeg gjorde... jeg begyndte at tude, for jeg viste slet ikke hverken ud eller ind, det var første gang jeg nogensinde havde stået i den situation, så det hele var meget nyt for mig... han sagde dog intet før end han havde hørt hvad jeg ville, altså om jeg ville beholde eller ej, Han ville absolut gerne beholde..

    Blev i sammen/er i stadig sammen? Jeps... som du ved venter vi idag nr. 2 smiley

    Hvad sagde familien? Min mor var lidt skæbtisk, hvilke jeg udemærket godt forstår da de første gang de møder ham får afvide de skal være mormor og morfar... Min far derimod kunne slet ikke komme ned fra skyerne... HAN skulle være morfar... Ikke at jeg aldrig har følt det før, men der følte jeg VIRKELIGT min far var stolt af mig smiley

    Havde du børn i forvejen? Nej, det havde jeg ikke...

    Og hvor hurtigt er dig og din kæreste flyttet sammen? smiley vi var sammen uafbrudt fra vi begyndte at se til hinanden, enten hos mig ellers hos ham... men vi flyttede først sådan rigtigt sammen d. 30 dec.. (på min fdselsdag)...

    (jeg gider ikke høre nogen dumme kommentare om det er klamt at det gik så stærkt, eller andre latterligheder... jeg HAR hørt dem alle sammen... ;))


  • #11   25. maj 2010 Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold?
    Svar - Ja

    Hvor hurtigt?
    Svar - ca 2 mån

    Hvordan tog han det?
    Svar - Det var en fælles beslutning, så selvfølgelig lykkelig :o)

    Blev i sammen/er i stadig sammen?
    Svar - Ja vi bor stadig sammen og venter barn nr to nu. .

    Hvad sagde familien?
    Svar - Stort tillykke og glædede sig helt vildt. .

    Havde du børn i forvejen?
    Svar - Ja havde to drenge

    Og hvor hurtigt er dig og din kæreste flyttet sammen? smiley
    Svar - Vi flyttede vel sammen faktisk da vi så hinanden, for har ikk været adskildt siden smiley


  • #12   25. maj 2010 Nej det har jeg aldrig tænkt. . Min bedre halvdel var mere end klar til at få børn da vi fandt sammen. . Han prøvet alt hvad den vilde ungdom har at byde på, så det eneste han havde lyst ( Og manglede at prøve ) var at få en familie og få det til at fungere som det skulle og nyde det :o)
    Og jeg havde to drenge i forvejen så levede allerede det rolige familie liv, som han heldigvis passer perfekt ind i smiley


  • #13   25. maj 2010 Har du oplevet at blive hurtigt gravid, efter et nyt forhold? - Jeps og resultatet er min dejlige datter smiley
    Hvor hurtigt? - Ca halvanden måned smiley
    Hvordan tog han det? - Han kiggede lige på mig og spurgte hvad jeg syntes vi skulle gøre .. smiley
    Blev i sammen/er i stadig sammen? - Vi er stadig sammen , vi har dog haft vores problemer fordi ikke nåede og lære hinanden ordentlig og kende inden jeg blev gravid smiley
    Hvad sagde familien? De blev alle overraskede , men der var ikke én der syntes det var en dårlig idé .. Jo min far , men ham snakker jeg sådan set ikke med i forvejen smiley
    Havde du børn i forvejen? Nope .. Kun en hund smiley hehe

    Og hvor hurtigt er dig og din kæreste flyttet sammen? smiley Vi flyttede sammen den 15 feb 2009 , og vi blev kæreste den 25 september 2008


    Er i da begyndt og snakke om og få en sammen ?? smiley


  • #14   25. maj 2010 Laura - Lidt. Altså, vi har haft 2 uheld i denne månede men har testet negativ idag. Hans familie snakker ikke om andet når vi er sammen (ofte). Så snakken har da været der. Men jeg vil ikke ha en til lige nu. Starter på p-piller når jeg får min mens, så hvis "uheldet" skulle være ude, så ville vi kunne snakke om det og jeg stoler på ham. Men jeg ønsker ikke en nummer 3 endnu smiley Vil gerne ud og tjene nogle penge, og betale min gæld af og købe et lækkert hus, først :o)

Kommentér på:
Ny kæreste - graviditet? + andet.

Annonce