{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny kæreste
  • #1   23. nov 2014 Efter to måneder får en ny lov at møde de små.. Dog kun hvis det er seriøst.. Og jeg starter med at det er mors ven.. smiley

  • #3   26. nov 2014 Syntes stadig den er svær.... ved ikke hvornår man bør vise en ny ven. Også fordi hun er så kvik i hovedet det lille barn

  • #5   26. nov 2014 Ja det gør hun jo... det er måske også bare mere tanken om H orden og hvorledes der skrammer mig.

  • #7   27. nov 2014 Jeg tænker 3-6 mdr, og kun som ven.. Hvis der er kemi kan man med tiden lade det blive til mere.

    Ikke noget med kysse og kram i starten, og jeg sørger også ret bevidst for at de kun mødes kort i starten, og ikke tilbringer hele dage, ture osv. sammen..


  • #8   27. nov 2014 De fleste mennesker der er tæt på hinanden (venner OG familie) krammer man jo hej/farvel? Det er der intet unormalt i.. man skal bare ikke pussenusse foran de små

  • Sød fyr
    Sød fyr Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
    #9   1. dec 2014 Det er jo mere akavet først vænne barnet til det er en ven , pludselig bliver det en stedfar eller hvad det nu er , man bliver jo ik en familie af at holde afstand .
    Nu har jeg kun kæreste nummer 2 og bliver ik kæreste med en veninde .. Har da veninder med børn som jeg besøger uden nogen form for problemer smiley

    Hvor seriøst et forhold bliver eller udvikler og hvor hurtig er noget man afgør selv smiley

    Det gælder bare om at holde fast og give det tid .,,

    Men problemet opstår først når børn er små og der har været en flok præsteret som
    Ny mand. Så bør man nok
    Næsten vente så længe som muligt.

    Jeg har en gravid kæreste ,kendt hende 10 år og gift om 11 dage smiley
    Barn på vej .. Jeg ville sku ik have ladet forhold udvikle hvis jeg mødte en der havde børn og ønsker noget seriøs men holder børnene væk.

    Så kan du jo ik på
    Nogen måder vide hvad det vil sige at få familieliv med hende er smiley

    Held og lykke smiley


  • #10   1. dec 2014 Her gik der 2 mdr. Jeg har børnene hele tiden og svært at finde ud af om man fungere som par når man kun kan ses i et par timer i ny og næ. Jeg snakkede med børnene dagen før han kom. Sagde noget med at mor har fået en ven der kommer på besøg ligesom når vi får andre på besøg. Så spurgte de om alt muligt hvafor noget hår han havde osv haha men svarede på deres spørgsmål og det er gået fint. Vi har været sammen i 4 mdr nu og de ved godt vi er kærester smiley man skal bare have en naturlig tilgang til det så går det nok smiley

Kommentér på:
ny kæreste

Annonce