{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Måske det snart er tid? :) {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften sir vel det hele smiley Men vil dog lige høre jeres erfaringer.

Jeg har hele natten ikke kunne sove pga smerter i lænden, jeg stod op som jeg plejer, men kunne ikke rigtig holde mig helt oprejst fordi det bare gjorde så ondt. Gik ned med hunden & lagde mig pænt ned på sofaen.. Blev hentet af moar så hun var i nærheden hvis der skete noget, faldt så i søvn ved en 1tiden idag og sov en lille time. Det gik lidt i sig selv, valgte så for bare lige og komme lidt ud gå med ned i rema 1000, & ja skulle jeg da vist ikke ha haft gjort. Da jeg kommer hjem sætter jeg mig med ud i haven & lige får lidt mad, får så sindsygt ondt jeg går ind på sofaen & ligger mig, får så, så mange smerter i min lænd det til & tude over.. Nu der ikke så lang tid mellen de kommer, har dog ikke taget tid endnu, venter lige til jeg har fået lidt aftensmad & ser hvad der sker.. render på wc hele tiden fordi jeg tror jeg skal lave ( sorry ) men det simpelthen fordi det begynder & presse ned mod enden.. Har slet ikke haft smerter i min mave, kun i lænden.

Er det mon snart tid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske det snart er tid? :)
  • #1   26. apr 2010 altså jeg vil sige at kan du mærke dine plukke veer/ veer samtidigt med smerten? eller kommer smerten bare foruden?

  • #2   26. apr 2010 Jeg har aldrig prøvet at mærke mine plukveer, så har ingen ide om hvor de føles.. Men tror et eller andet sted det ikke er plukveer, det de for slemme til

  • #3   26. apr 2010 uha ida jeg var os overbevist om at jeg skulle dø med mine startende veer men blev slemt skuffet da jeg på fødegangen fik at vide at det bare var plukkeveer og der kunne gå flere dage ja uger før der skete noget jeg havde kun en påause på 2 min i mellem dem så tænkte straks at dette ville jeg bare ikke overleve hehe ;o)
    Men har du veer så vil du kunne mærke at din mave bliver meget hård samtidigt med at smerten er der.

    første gang der hvor jeg fødte havde jeg heller ikke rigtig plukkeveer før de der heftige bøger pludseligt kom ved mig, men jeg fik dog rigtig veer efter hånden så det blev ikke til dage men dagen efter at jeg fødte :o)


  • #4   26. apr 2010 Sabrina : Har haft det sådan her i en uge, dog har jeg kunne sove fra alle de andre nætter med smerter udover den i nat Også har det bare forsat hele dagen ++ her hen under aften, begynder & tage tid nu & ser.. & hvis der er kort tid mellen dem som jeg synes, så ringer jeg .. så må de i det mindste kunne gi mig noget så jeg kan få bare en smugle søvn, en time er ikke meget smiley er alt for træt til at skulle føde nu tror jeg..

    Melanies mor har født en dejlig dreng ! : Hvad sagde lægerne til dig ? & hvor lang tid gik der inden du fødte?


  • #5   26. apr 2010
    melanies mor Har født en dejlig dreng !
    Ja det er os bare så forskelligt hvordan man oplever sin fødsel og hvordan andrer gør, også med smerten nogen synes det var tæt på døden og andrer synes måske ikke det var der værste hehe


  • #6   26. apr 2010 lyder som oom der er ved at ske noget masser af ve støv er sendt

  • #7   26. apr 2010 ***Mor til Frederikke Emma-Line og Milla-Marie** *

    Tusinde tak smiley Håber snart der sker noget & især nu du lige sendte noget ve støv smiler


  • #8   26. apr 2010 Jeg syntes bestemt du skal tag tid og så ring over på føde gangen, det du beskriver lyder meget som da mine veer startede.
    Og især det med at du skal på wc hele tiden, fordi du føler du skal lave stort. Ve støv herfra også smiley


  • #9   26. apr 2010 Ida. under alle omstændigheder så er du sikkert mere end velkommen til at ringe og spørge til råds på fødegangen og har de ikke en dyt og lave vil de måske gerne tage dig ind til at tjek :o)

    Jeg havde os en helved masse plukke veer i nat heldigvis gjorde de ikke ondt og nu er de startet igen men nu gør de faktisk lidt avs men igen så tvivler jeg på at der er noget på vej endnu :o)


  • #11   26. apr 2010 ida: er du singel? for ellers så hiv fat i kæresten og så ind og hygge så kan det være det sætter lidt gang i det :o)

Kommentér på:
Måske det snart er tid? :)

Annonce