{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Det måske snart slut. {{forumTopicSubject}}

Ja. Mig og kæresten er møg uvenner. Det startede med han blev sur over jeg ikk vil have sex når han vil. Og at han ikk viser mig noget kærlighed. Sagde til ham at jeg tror vi skal i par terapi. Men det vil han ikke. Igår aftes blev vi endnu uvenner og i dag er vi det stadig. Vi har været sammen 5år og forholdet har haft sine op og ned ture. Har 3 børn sammen. Den ældste er 4 og yngste 6 måneder.. Lige nu tænker jeg meget på hva jeg skal gøre. Og det virkelig skal være slut... Og hvis det skal hva med børnene osv. Øv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det måske snart slut.
  • #2   15. maj 2008 Ja. Det rigtigt nok. Det bare hårdt...

  • #3   15. maj 2008 Øv det er jeg ked af og høre smiley
    Men forstår ikke helt den der med at mændene kan blive sur over at vi ikk li har lyst til at have sex bare fordi de har .. :S
    Den kan jeg ikke rigtig regne ud i mit hovede ..
    Altså vi er forskellige mennekser alle samme , og har ikk lyst på samme måde alle sammen .. Han må da også respektere dig når du siger du ikke har lyst .. Den store lyst er der vel ikke hver aften når man har 3 små guldklumper ..
    kan ikk helt for holde mig til at nogen mænd mener vi bare skal smide hvad vi har i hænderne og sprede ben så snart de li har lyst til sex ..

    Slet ikke noget du kan gøre for at i bliver gode venner igen ?
    Få passet ungerne og have en hygge aften ?
    Bare dig og ham ..

    Men held og lykke , håber ikke i må bryde det helt ..

    Mange kærlige sommer tanker og
    knus her fra ..


  • #5   15. maj 2008 Kan kun sige det der er blevet sagt... En dag/aften hvor der kun er jer 2... Alle mænd er lidt sippede når det kommer til sex, men efter jeg gav min kæreste et møgfald om at jeg ikke altid kan ha lyst når han har, så tar han hvad han kan få ligeså snart jeg gir bare det mindste tegn... smiley

  • #6   15. maj 2008 Vi har annonceret efter en barne pige. Men jeg er meget skeptisk når det en jeg ikk kender. Vores familie vil ikk passe vores børn.

  • #7   15. maj 2008 Hvor bor i??

  • #8   15. maj 2008 Mie N .. Hvor bor i henne ?
    Må man spørge hvorfor de ikke vil det?


  • #9   15. maj 2008 Han viser heller ikk mig kærlighed. Tror bare vi vokset fra hinanden. Er jo kun 22 og 23 og blev gravid da vi havde været sammen halvanden månede.

  • #10   15. maj 2008 Malena .. Hehe jah sårn skal de bare have det ..
    De kan sq ikk forlange vi bare er der når de har lyst ..
    Kraver sq lidt mere for kvinder og få lysten til sex end det gør for mænd ..


  • #11   15. maj 2008 Bor på lolland. Ja, de siger vi ikk har fået vores børn for at de skal passe den indimellem.

  • #12   15. maj 2008 Dem

  • #13   15. maj 2008 Mie : Hvis han ikke viser at han elsker dig , og giver dig kærlighed er det måske ikke ham du skal blive sammen med?
    Det er hårdt , men det vil gå ud over jeres børn i sidste ende , desværre ..


  • #14   15. maj 2008 Mie:
    Det er trist så'n noget.. Er han ikke villig til at arbejde på det?? For pigernes skyld??
    Det kunne måske oss være en løsning at bo hver for sig et stykke tid.. Så i kommer til at føle savn igen..


  • #15   15. maj 2008 Hold da op det var noget af et svar .. Man kan da vel hjælpe hinanden en gang i mellem ..

  • #16   15. maj 2008 Lullee .
    Ja nemlig.. Han har da heldigvis accepteret at det ikke er altid jeg har lyst når han kommer hjem fra en hård uge på kassernen.. Men så nusser han bare lidt om mig i stedet.. Og deter rigtig lækkert...


  • #17   15. maj 2008 Mie:
    Havde det ikke været så langt væk, så havde jeg med glæde taget dem et par dage.. Alt for at hjælpe folk i nød..


  • #18   15. maj 2008 Da vores mindste datter var 1 månede havde han skrevet frækt med en anden pige, og taget billede af sin ... Og sendt til hende, fordi jeg ikk ville dyrke nok sex med ham.

  • #19   15. maj 2008 Mie:
    Så er han det da ikk værd... Bare fordi bølgerne går lidt højt, skal man da ikke gøre sådan...


  • #20   15. maj 2008 Men elsker ham jo. Og viser ham kærlighed. Han viser bare ikk noget. Vi har prøvet når børnene sover, at hygge. Men når jeg viser ham kærlighed tænker han med sin ... Og prøver på at lægge op til sex.

  • #21   15. maj 2008 Prøv at skrive et brev til ham hvor du forklarer ham at hvis han gav dig lidt af det du har brug for, så får han oss det han har brug for.. Det plejer gerne at sive lettere ind når de har det på papir...

  • #22   15. maj 2008 Han siger det min egen skyld. Han viser ikk mig kærlighed når jeg ikk spreder ben for ham.

  • #23   15. maj 2008 Jeg ville ha slået ham hårdt i hovedet med et eller andet tungt... Han blir jo nødt til at vise lidt kærlighed...Man får jo ikke bare lyst på kommando.. Han må arbejde for det...

  • #24   15. maj 2008 Ja. Det vil han ikk. Også derfor jeg tror det ved at være slut.

  • #25   15. maj 2008 Har du prøvet at forklare ham at du ikke er et fjernsyn der bare kan tændes på remoten?? Der må da lægge noget bag at han ikk vil vise dig kærlighed før han har fået noget på den dumme...

  • #26   15. maj 2008 Han siger han har et behov der skal dækkes.

  • #27   15. maj 2008 Det har du da oss.. Så det er sq ingen undskyldning..

  • #28   15. maj 2008 Undskyld:

    Men det er ik dig den er gal med.. Ej du, skrid fra ham lyder hårdt man min mand sku aldrig snakke sådan til mig!! Han siger han har et behov for at hygge sig med venner med en bajer eller 10.. engang imellem og det bliver jeg sur over.. hehe Men han var røget ud hvis han ik forstod mig omkring mine følelser og tryghed osv.. Han gider jo ik engang arbejde for det eller give et godt forspil og virkelig får dig til a ku lide sex igen (eller hvad man siger) så er han sku heller ik dte værd....


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #29   15. maj 2008 jeg forstår da slet ikke du finder dig i at, han sidder og skriver sådan med andre piger, og sender og modtager nøgenbiilleder, hmm
    - er du sikker på jeres forhold ikk længe har været slut, og synes det er ufatteligt, at mænd ikke fatter, at kvinder ikke har så meget lyst efter de har fået børn, og de ikke bare kan være glade for det de får.


  • #30   15. maj 2008 jeg tror os jeg havde halshugget tommy hvis han bare havde skrevet hey søde savner dig til en anden pige..! smiley (ihvertfald nu) hvor han aldrig har haft gjord det og vi har været sammen så mange år og han snakker helle rik med særlig mange piger 2 eller sådan noget 1 gang hver ½ år når de spørger hvordan det går.. ellers har vi fælles venner og deres kærester.!! Jeg hader utroskab........................
    utroskab er:
    -beskeder som er frække
    -billeder som er nøgne a hinanden
    -bodyteqila på andre piger.
    -kys
    -sex
    -flirte meget

    Ja kan ik lige finde på flere. men det er ihvertfald ik hvad min kæreste skal gøre..!


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #31   15. maj 2008 det jeg synes der er værst er han bare siger '' det din egen skyld, og jeg har os behov der skal opfyldes''? , ( og ja self har han det, men det har mie os.. det tænker han bare ikke helt selv på åbenbart arg ) men helt ærlig han gør jo ikke noget for det selv vel smiley



  • #32   15. maj 2008 Maja
    det er jo det..
    Han gør ik noget for det. Og han virker bare som om KÆLLING fuck mig lidt til højre lidt til venstre.. :S og sådan skal det jo ik være.. Og slet ik sidde og blive sur og sidde og sige hvad hans lorte behov er og hvad hun skal opfylde.. Da han slet ik gider opfylde hendes behov. Og lyder slet ik som om han gider være sammen med hende mere han er blevet træt a det og vil opleve noget andet end være familiefar og mand..!! Men det sku han havde tænkt på noget før ellers selv droppe ud a det så han ik såre sine kærer endnu mere og sin familie.. Havde ihvertfald ik fundet mig i den behandling..!! og vil ik.. man skal respektere hinanden og elske hinanden..


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #33   15. maj 2008 nemlig nadia S,
    jeg havde sku heller ikke fundet mig i det, synes bare det er s¨å arrg sådan noget. ja nemlig, det skulle han have tænkt på noget før, men synes det er utrolig, at mange mænd, kun tænker på sex, og siger det kan da ikke være så hård at, gå der hjemme og passe de små osv, men det er sku et fuldtidsjob i sig selv, især når hun har 3 styks.

    men jeg er stadig helt harm over at han, har skrevet sådan med en anden pige og sendt billeder, osv ;o jeg ved sku ikke hvad jeg havde gjort hvis det var min kæreste o: smiley det må sku være hårdt, især fordi hun elsker ham, så er det så let for os andre at, ''ej du kan finde noget bedre'' osv osv..


  • #34   15. maj 2008 Maja

    rigtigt men hun skal jo heller ik være sammen med ham. så gør hun det værre end det er.. Hun har 3 stk børn hun skal tænke på og sig selv først og fremmest.. Og ligefrem a få det lort i hoved. Nøj jeg vil gå nede om og hjem.. Men det lyder til han har været sådan længe og intet hjælper.. Og terpi vil ik da han ik vil hjælpes.. så er det bare a komme ud a det mens man kan og er træt a det.. Har os en veninde hvor hende og hendes kærestes forhold går a lort og de har lige fået barn.. Og sundhed dimsen har lige været forbi de fandt en blåt mærke på benet som er kommet ved ble skift og så meldte hun det til kommunen pga hun os har fortalt om deres problemer.. SÅ man skal sku passe på.. 1 lille ting kan blive til en MEGET stor ting..


  • #35   15. maj 2008 Fik at vide igår af en ven at han skulle have været utro med han eks, i en bil, for 2år siden. Suk.

  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #36   15. maj 2008 ja men, synes da os hun skal gå fra ham, os fordi, han gider ikke selv gøre noget og han gider ikke i terpi, og det jo bare et bevis på han ikke gider forholdet jo? ..

    så ja som du siger det, man skal se at komme ud så snart man kan.
    for det går jo udover børnene i sidste ende, for de kan jo osse mærke mor og far er sure på hinaden.


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #37   15. maj 2008 ej hvor er du der endnu, pak hans kufferter stil dem til han kommer hjem også skal du give ham et valg, endten er det terpi ellers er det smut, du kan jo ikke blive ved med det der? du kan ikke holde til det i længden.

  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #38   15. maj 2008 hvor = hvorfor

  • #39   15. maj 2008 Det bare så svært. Elsker jo ham. Men ved godt det snart er slut.

  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #40   15. maj 2008 jamen ja, men hvis det have været min kæreste havde jeg sku bare givet ham det valg, så kan du jo os se hvor meget du betyder osv

  • #41   15. maj 2008 Terpi hjælper ik hvis man ik vil hjælpes..!!!

    Og synes da der kommer flere og flere mærkelige ting ind i denne samtale.. Han har gjord... Hold da op.. Elsker man virkelig en person så højt at man selv bliver nedlagt og så såret.. Og sandheder vælter frem det ville jeg slet ik ku holde til og så vil jeg smutte ud a det.. Undskyld mig men han elsker dig ik hvis han bliver ved -- Og det er det han gør.. Han er måske kun hos dig fordi han kan hvis du forstår..! smiley

    Og hvorfor er du stadig sammen med ham hvis han gør alle de her ting imod dig??


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #42   15. maj 2008 nej det har du så ret i, men hvis han ikke vil, så kunne han jo tage sine, kufferter og smutte.. men nej han elsker hende ikke, det har han åbenbart vist mange gange smiley
    men kæreste var røget ud med det samme hvis jeg fandt ud af han havde skrevet med sådan en tøs, men samentidlig, at han har været hende utro med ex-kæresten smiley


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #43   15. maj 2008 men = min

  • #44   15. maj 2008 Det min ven's eks kæreste

  • #45   15. maj 2008 Mie..

    tror ik det er a elske en person.. Endten er det tryghed eller besættelse... Hvis en person gør sådan mod en anden person blive rman såre og ramt for livet netop for man elsker personen man det kan man ik efter sådan noget sker gang på gang.. Og man kan ik elske en person højere end en selv eller sine børn..

    Forstår det simpelhen ik.. Men der er meget jeg ik forstår ang sådan noget..!!


  • maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #46   15. maj 2008 ja men altså det kan jo være ligemeget hvem det er han har lagt i med, ? det jo svinsk ligemeget hvad, men kan da godt se det er svært, men det gør jo dig mere og mere ked af det, du bliver os nødt til at tænke bare lidt på dig selv, og meget på dine børn osv, han skal bare ud til højre.

  • #47   15. maj 2008 du må sku gøre op med digs elv hvad du vil og finde dig i.. Ellers går det ud over jeres børn og så kan der ske en masse ting.. siger det kun fordi det er kun dig som kan gøre noget godt eller blive i skidet.. Og vil du heller have han gør det forbi og gøre dig mere svag så heller selv gøre det og så du er stærk..!!

  • #48   15. maj 2008 Skal snakke med ham når han kommer hjem. Opdatere senere...

  • #49   21. maj 2008 kan ikke forstå ham men kan godt se det er hårdt for dig

Kommentér på:
Det måske snart slut.

Annonce