{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Ret frustrerende - Ingen mens {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg fik min mens den 18/3-2010 for første gang efter fødslen d. 15. januar i år.
På første mens dag begyndte jeg på p-piller igen.
Jeg blødte derefter i 21 dage, og min læge sagde jeg skulle stoppe på pillerne da jeg ikke må bløde i så lang tid. Så jeg stoppede og 2 dage efter stoppede blødningen også.
Den 10. april havde mig og min kæreste sex, kondomet sprang og jeg nåede at købe en fortrydelses pille. Jeg skulle have ÆL ca. 10. april, men der blødte jeg jo, så har ikke mærket til det som jeg ellers plejer.

Her den 15. april skulle jeg ha haft min mens igen, men der er ikke kommet noget. Er gået 11 dage over tid, har taget en test her til morgen som er negativ.
Jeg håber heller ikke på at være gravid, men jeg går hele tiden med følelsen selvom jeg ikke har brystspændinger eller noget. Føler mig blot oppustet. Men det gør man jo også inden mens. Jeg har også haft andre symptomer på at min mens skulle komme såsom bumser, hyppigere afføring (sorry). Men der kommer bare intet? Var til lægen i mandags som sagde jeg skulle give det til næste mandag (om en uge).. Men jeg går bare og er nervøs :s

Er der ikke nogen der lige kan berolige mig lidt ved at sige at i/du har prøvet det samme og det er helt normalt? For jeg vil IKKE ha flere børn lige nu, og mig og min kæreste har ikke været sammen længe nok, til at jeg ville beholde barnet hvis jeg nu skulle være gravid. Kan dog ikke forestille mig at jeg er gravid, men det er bare ikk skægt at rende rundt i uvished.
Håber ikke det blev noget rod. Håber i forstår...


Hilsen Isaa, den fortvivlede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ret frustrerende - Ingen mens
Kommentér på:
Ret frustrerende - Ingen mens

Annonce