{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.964 visninger | Oprettet:

øv øv øv det er så frustrerende.. {{forumTopicSubject}}

Marcus var ikke syg en eneste gang før han blev 5 mdr gammel, han var verdens nemmeste baby, og vi kunne slet ikke se hvad det svære ved at have børn var...

men så fik han sin 5 månederes vac, og blev meget syg af den, herefter har han fejlet alt muligt, ørene har været rigtigt slemme med væske og mellemørebetændelser og han fik dræn i som 9,5 mdr. han har utallige gange haft uforklarlig høj feber, haft roskilde syge op til flere gange, får tynd mave, og ondt bare han nærmer sig rosiner/svesker og lignende, on/off feber osv osv.. jeg tror vi gennemsnitligt har været ved lægen eller kontakt til vagtlæge 3 gange om måneden siden han blev 5 mdr. og vi har somme tider trukket den ret længe før vi har kontaktet dem, og nogle gange burde vi måske have kontaktet dem hvor vi ikke har gjort det, herudover har vi 5 gange været ved ørelægen med ham, hvor mange gange han har været syg og hvad han har fejlet er nærmest ude af min hukommelse, da han bare er blevet syg oveni sygdom, så det har været svært at skelne fra hinanden.

ved godt der ikke er nogen der kan komme med et magisk råd som gør at han ikke længere er syg, men hvor er det bare hårdt at se ham have det så skidt så tit, jeg tænker også lidt, alt det sygdom må vel også gøre noget ved hans udvikling, åååhh hvor synes jeg det er synd..
desuden har jeg arbejdet nu 1 måned efter barsel og har allerede haft barnet 1 sygedag 2 gange + idag har jeg taget en omsorgsdag og ellers har vi måtte få min mor til at passe ham, men jeg kan ikke gøre så meget andet, han betyder jo trods alt såå meget mere end mit arbejde..

hvad jeg vil med det her, aner jeg ikke, jeg sidder bare her som en frustreret mor, der idag har taget fri fra arbejde for at passe sit syge barn, som så kun har været vågen 3 kvarter imorges, hvor han var ked af det, varm og meget slatten...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv øv det er så frustrerende..
  • #1   28. apr 2010 Det er træls når de er så meget syge, men tænk på han os er startet i dagpleje eller vuggestue og derfor tager bakstiller med hjem smiley

  • #2   28. apr 2010 jo jo det er normalt ved dp start og sådan, men han har altså kun gået i dagpleje nu knap 2 mdr og det har stået på i 6,5 mdr og det er hverken blevet værre eller bedre efter han er startet... har lige været ved lægen med ham, og igen igen er det "bare" en virus, fint nok, men det er bare ikke nemt at få til at hænge sammen herhjemme, og det er så synd for ham når vi ikke kan gøre noget for ham...

  • #3   29. apr 2010 Hvor jeg føler med jer, ved lige hvordan I må have det, og hvor frustrende det er når de små er syge.

    Håber for jer at lillemanden snart slipper for mere sygdom.


Kommentér på:
øv øv øv det er så frustrerende..

Annonce