{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nakkefoldsscanning, kan kønnet ses? :)
  • #1   13. apr 2016 Ingen der vil komme med et kvalificeret gæt? Kan man se "nubben" eller? smiley

  • #2   14. apr 2016 mit gæt vil være en pige, men nu der forhåbentlig ikke så længe til md scanning så vil du få det
    rigtige svar.


  • #3   15. apr 2016 Tak for gæt smiley desværre fik vi ikke noget brugbart svar til MD scanningen, vi så intet selv mellem benene og vidste ikke hun kiggede efter det. Hun virkede heller ik så sikker da hun sagde der måske var en tap, men gik lynhurtigt derefter videre til at se efter evt. misdannelser, hvilket jo også er hovedformålet med scanningen, men vi synes det var lidt mærkeligt det hele, så for at være helt sikre på hvad vi venter denne gang, har vi bestilt tid til en 3D/4D scanning i næste måned, så det bliver spændende at se smiley tror selv det en pige vi venter nu (har en dreng på 3 et halvt i forvejen), men bliver selvfølgelig lige så glad for en dreng mere som for en pige, barnet er sundt og rask og det er jo det aller vigtigste smiley

  • #4   15. apr 2016 det da mærkeligt smiley da jeg var til md scanning kiggede hun efter alt det som skulle tjekkes og min datter er sund og rask, så spurgte hun om jeg vil vide kønnet, hun skulle kigge lidt længe efter men opgav ikke før hun med sikkerhed kunne sige at det er en lille prinsesse som gemmer sig i min mave.
    det lidt ærligt når i alligevel havde håbet at få det af vide til md scanning, men så længe barnet er sund og rask er det det vigtigste.
    Men holder stadig på at jeg tror det en pige du venter smiley


  • #5   17. apr 2016 Ja lidt en skam vi ikke fik et mere præcist svar til MD scanningen, men nu venter vi så bare spændt på den 3D/4D scanning om 17 dage smiley jeg kan jo altid lige give en update når vi ved kønnet smiley

  • #6   4. maj 2016 Lige en opdatering herfra smiley har idag været til ovenstående scanning og fået bekræftet at vi venter endnu en lille dreng, troede faktisk selv det var en pige, men dejligt vi nu ved det med sikkerhed og han er sund og rask, det er jo det vigtigste smiley

  • #7   4. maj 2016 tillykke til jer, det nemlig det vigtigste at babyen er sund og rask nu kan i lidt nemmere købe ting når i kender kønnet smiley

  • #8   6. maj 2016 Mange tak smiley ja det er meget nemmere nu når vi er sikre på kønnet smiley

Kommentér på:
Nakkefoldsscanning, kan kønnet ses? :)

Annonce