{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.339 visninger | Oprettet:

Camilla S
Camilla S
Tilmeldt:
2. jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kan man se kønnet til NF-scanning {{forumTopicSubject}}

Hej
For nogle uger siden var vi til nakkefoldsscanning. Min kæreste og min mor var med, og de var begge ret sikre på at vi venter os en dreng, pga den tydelige tap man kan se.
Dog synes jeg at tappen sidder langt nede ved rumpen, og at den syner meget stor i forhold til alt andet.
Jeg har også hørt at hvis tappen peger nedad betyder det at det er en pige!?
Er der nogle af jer der har erfaringer med det?
Vi er self. glade uanset hvad det bliver, men vi er ved at dø af spænding:)
Vi skal til scanning igen i denne måned, hvor det forhåbentlig er helt tydeligt, men 19 dage, virker som en evighed:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man se kønnet til NF-scanning
  • #1   2. jan 2013 Det kan snyde rigtig meget når det er så tidligt, så med mindre jordemoderen har sagt noget så tror jeg ikk i skal tro på noget køn smiley vi andre kan jo kun gætte

    Men hvis i ikk kan vente kan man jo købe en scanning til omkring 500 hvor man med garanti får kønnet smiley nogle steder kan man fra uge 14 andre uge 15 smiley


  • #3   2. jan 2013 Kønnene ligner meget hinanden når de er så små - jeg ville ikke tuer stole på det, kun hvis hende der scannede dig udtalte sig i sagen... smiley



  • #4   2. jan 2013 Da jeg var til Nf scanning med tracey spurgte jeg kende om man kunne se kønnet så tidligt (blev scannet af en overlæge) og hun sagde at hvis vi gerne ville vide kønnet kunne hun godt lige "vende" bebs og vupti så lå hun med måsen lige i "kameraet" hvorefter hun sagde at hun var 99% sikker på det var en pige og det var det også smiley
    man kan godt se det hvis vedkommende der scanner er meget rutineret smiley


  • #5   2. jan 2013 Jeg spurgte den læge da scannede da jeg var til tidlig MD scanning om det kunne passe at nogle fik kønnet ved NF og hun sagde at lå barnet helt rigtig og scanneren var erfaren så kunne man være heldig, men at det kunne være svært så tidligt..

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #6   2. jan 2013 Jeg syntes også at min niece have en tydelig lille tissemand på NF-billedet, men hun er altså en pige.. smiley

  • Camilla S
    Camilla S Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   3. jan 2013 Tak for alle jeres svar. Vi skal som sagt til scanning her d.21., så må bare være tålmodig:) Tror også selv at det er en dreng, men nu må vi se:)

  • #8   3. jan 2013 Dreng. smiley

Kommentér på:
Kan man se kønnet til NF-scanning

Annonce