{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.750 visninger | Oprettet:

Andre der har prøvet? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Det er længe siden jeg har været aktiv herinde, men er kommet i en situation der er ret så ukendt for mig = frustrerende.

Min mens har siden jeg fik Silje, for 2,5 år siden, været varieret i styrke (hvis man kan kalde det det), nogen gange en flodbølge andre gange ganske lidt. Dette på trods af at jeg siden da har været på p piller, og vi har ikke pt planlagt en mere. For to meno pauser siden, blødte jeg kun et par dryp over to dage det var det. Men tænkte ikke over det, da det hele tiden har varieret, så startede på p piller igen. Sidste gang jeg havde meno pause (lidt over 14 dage siden) blødte jeg overhovedet ikke. Så tog selfølgelig en test der var negativ, kontaktede min læge som sagde at det ind imellem kunne ske at mens udeblev. Så startede på p piller igen og tog så en ny test i går (for at være sikker) der også var negativ.

Må indrømme at det går mig meget på, at mens bare er blevet helt væk. Med Silje havde jeg voldsom kvalme, var enormt træt og havde ømme bryster. Det har jeg ikke noget som helst af nu, det eneste fysiske tegn på graviditet (hvis jeg virkelig skal lede) så har jeg taget lidt over 3 kg på. Men det har lige været ferie og jeg har de sidste mange uger ikke dyrket ret meget motion pga brækket haleben. smiley
Jeg googler så hvad det ellers kan skyldes:
Stress - nej, har haft det men ikke nu.
Kræft - var til screening i maj, der vidste sund og rask
Spiseforstyrrelse/for lavt BMI - absolut nej, BMI tangerer til overvægt
Overgangs alder - jeg er kun 33, så det håber jeg ikke.

Så heller ikke noget af ovenstående, kan næsten ikke vente på meno pause igen, for det går mig virkelig på. Selvom lægen sagde, at det var normalt, så synes jeg det er underligt at jeg slet ikke kan finde noget på nettet om at det er "normalt". Ingen af mine veninder har prøvet noget ligende.

Så nu prøver jeg her, er der nogenaf jer der har prøvet noget ligende?

Undskyld det blev langt, håber i vil hjælpe. Pft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der har prøvet?
Kommentér på:
Andre der har prøvet?

Annonce