{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.632 visninger | Oprettet:

Andre der har prøvet ? {{forumTopicSubject}}

At gå en hel dag med rigtig mange plukveer som bare tager til i styrke.. Sådan en dag havde jeg igår og inden jeg gik i seng gjorde det faktisk rigtig ondt hen over maven og lidt over lænden.. Jeg tog et varmt bad og hoppede under dynen, i nat vågnede jeg et par gange ved smerterne, men nu er der ikke rigtig noget at mærke. Jeg har plukveer, men slet ikke på samme måde som igår og det er en smule fustrende, havde jo lige håbet at det var nu der ville begynde og ske noget..

Jeg har hverken set skyggen af vand, slimprop eller tegnblødning endnu..

Jeg er idag 40 + 4..



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der har prøvet ?
  • #1   17. okt 2010 Puha, håber ikk jeg går 14 dage over.. Men er som om det er startet igen.. Har i hvert fald menssmerter som kommer og går sammen med mine plukveer..
    En af grundene til at jeg spørger er også at jeg er Van til at have ondt og derfor kunne være bange for at jeg ikk tager smerterne helt seriøst nok.. Men jeg venter og ser tiden sn..


  • #3   17. okt 2010 Jeg kan jo kun håbe på at det er det der er ved og ske.. Sys godt nok jeg har nogle underlige smerter idag, så er lidt spændende.. smiley

    Men super rart at hører fra jer der har prøvet det smiley


  • #4   17. okt 2010 jeg var heldi vis indlagt da jeg skulle have mathias for jeg troet bare han lå urolig men det var så veer og jeg var 5 cm åben.. hmm hade ikke nået på sygehust hvis jeg ikke var indlagt men efter de tog vande var jeg ikke i rvivl

  • #5   18. okt 2010 Jeg blev indlagt aftnen før jeg fødte fordi der rendte en masse vand ud af mig, men fordi jeg (naturligvis) havde skiftet tøj, kunnne de jo ikke se det på FG, var så også kun 2,5 cm åben.. Jeg havde ikke specielt ondt, men fik afvide at jeg kunne varme et håndklæde i microovn og ligge på der hvor det gjorde ondt, og når det så gjorde ondt, hjalp det med et varmt håndklæde smiley
    Dagen efter blev jeg bedt om at komme ind igen, og da jeg havde lagt der i 4-5 timer blev jeg sendt hjem da jeg kun var åbent 4 cm, men fik afvide at det ville ske i løbet af den aften/nat. Et par timer senere gik vandet, og ca 1 ½ time efter dette havde jeg født smiley 20 min. presseveer, tror ikke jeg skal brokke mig! smiley smiley


Kommentér på:
Andre der har prøvet ?

Annonce