{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

vil ikke i bad. {{forumTopicSubject}}

jeg vil blive meget glad, hvis der er nogen som har en idé til hvordan jeg kan få min datter i bad igen. Hun er snart 2 år. Hun bliver stiv i hele kroppen bare hun ser badekaret. Vi har prøvet og gå i bad med hende, lade hende sidde og lege med vandet alene ( mens vi sidder ved siden af)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikke i bad.
  • #1   21. apr 2008 er det et stort badekar eller et baby badekar?

  • #2   21. apr 2008 prøv at bruge brusebadet et stk tid

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   21. apr 2008 ja det kom fra den ene gang til den anden.
    hvad gjorde du for at få din datter i bad igen?? Det er et baby badekar. vi har prøvet brusebad med hende, det var bestemt ikke noget hun kunne lide.


  • #4   22. apr 2008 står det stadig på stativ for ellers så prøv at sætte det på gulvet
    du kan evt også købe fisheprice vand legetøj de har altså bare nogle fede ting der kan lave bobler også ider måske hun kan glemme lidt og lege mere smiley


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   22. apr 2008 Det har altid stået på gulvet. Og legetøjet har hun allerede. Jeg er helt på bar bund, for jeg ved ikke hvorfor hun er blevet så bange for det, hun plejer at være en værre vandhund. Min SHP kan heller ikke forstå det. Hun siger at det er meget tidlig og blive bange for vandet.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   22. apr 2008 Jeg siger tusinde tak for hjælpen, det er et forsøg hver. Nu har vi alligevel ventet i 3 uger med at få hende i bad. (efter SHPen råd) så hvad er et par dage hehe.. Jeg fik afvide at hvis ikke hun vil i bad efter de 3 uger så skulle jeg kontakte hende igen, for så vil hun komme hjem til os og give os råd. Men det kan hun jo ikke når de strejker. Jeg vil prøve dit og håbe på det hjælper.

  • MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #7   22. apr 2008 Har i have med læ? Varnmt vand i karet og ud i haven at bade måske??? det hjalp i hvertfald da min knægt ikke gad i bad, for det var meget sjovere.

    Du kan også forsøge at slæbe hende i svømmehald, ikke at man kan det hver gang de skal i bad (men så kan man jo lave det til en fast vane at gøre det en gang i ugen = hun hun bliver vasket den ene gang man bør... det hedder 1-2 gange ugentligt også for så stort et barn) men måske det kan give hende et positivt syn på vand, tag evt at undersøge om de har badebolde ol, og om du slev kan/må tage med hjemmefra (her må vi gerne selv tage legetøj med) så det kan blive rigtig hyggeligt.

    Er der bare intet der fungere, må den jo stå på klatvask, til hun selv kommer efter det, fæør eller siden skal hun såmen nok komme i tanke om at det er ulækkert ikke at gå i bad 2-3 gange dagligt smiley


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #8   22. apr 2008 jeg har heller ikke noget i mod at vente til hun er parat igen. Men min datter har bare et meget tykt hår som virkelig trænger til at blive vasket,men har fået afvide at jeg ikke må tvinge hende til det, for det gør bare ondt værre.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #9   22. apr 2008 jeg går heller ikke ind for at man tvinger børn til noget slet ikke. men nu har hun ikke fået vasket hår i noget der snart ligner 2 mdr, så håret er ved at være pænt beskidt.

  • MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #10   23. apr 2008 Mht håret... når man ikke får vasket hår i laaang tid, bliver det faktisk selvransende, lige hvordan og hvorledes aner jeg ikke, det er mange år siden jeg læste en artikkel om det.
    Naturligvis kan det ikke selv fjerne mudderklatter ol der sidder i bunden, men det holder op med at være så fedet, altså det finder det lege der er naturligt for håert (hvilket er mere fedet end det vi går og sys er ok, fordi vi med årene er blevet, i nogle tilfælde, alt for renlige)

    Så det behøver du faktisk ikke spikulere så meget på.

    Jeg er kommet i tanke om et forslag mere... næste gang der øser ned, så en badedragt på (eller regntøj uden hue) og ud og hoppe i vandpytter, det er hyle morsomt (mine unger elsker det, det aller aller bedste er hvis barnlige mor hopper med) nok er vandet ikke særlig labert, men håret bliver i det mindste skyllet i gennem smiley


  • #11   24. apr 2008 Jeg har haft det samme problem med begge mine... og har stadig når der skal vaskes hår. Men løsningen var i mit tilfælde bruseren, de kommer ikke i badekar mere.

    Jeg tænker på om din datter har været gledet,måske hjælper det med skridsikker måtte i bunden af badekarret... eller måske vandet er for varmt.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #12   25. apr 2008 hun har ikke gledet. for vi plejer at have sådan nogle skriddyr i bunden af badekaret. Men at du skrev at vi skulle prøve med at skridsikker måtte kom vi til at tænke på at det kom hvis efter at de skrid dyr var faldet af, så nu vil vi prøve at købe nogle nye.


Kommentér på:
vil ikke i bad.

Annonce