{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Hjælp til søvn {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Min søn på 3 måneder har de sidste mange dage sovet rigtig dårligt om natten. Eller han sover godt nok - bare kun en time af gangen. Så vil han spise og så sove igen og sådan kører det en hel nat.
Nogen gode råd? Jeg ammer ham fuldt ud. Kan det være han ikke får nok mere? Har svært ved at tro at det er det da han i løbet af hele dagen er helt anderledes og sagtens kan sove og lege i 5 timer uden han skal spise. Kan han bare være tørstig? Han spiser nemlig ikk særlig meget om natten når han vågner, men lige lidt og så sover han igen. Sutten er han rigtig glad for men det er ikke den han vil have om natten.
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til søvn
  • #3   13. jun 2013 Okay Dina - er det os normalt at det kun er om natten?
    Lillemor ved ikk hvor meget han spiser men han ligger max ved brystet i 5 min om natten. Om dagen 10-20 min. Han er god til at spise hurtigt.


  • #4   13. jun 2013 Hvis han spiser hurtig kan han få ondt i maven(ikke nødvendigvis mavepine, men urolig mave) og den følelse kan han forveksle med sult.. Så han egentlig vågner pga maven og så tror at han er sulten. Måske det er det?

  • #5   13. jun 2013 Jeg fik engang et rigtig godt råd. Victor vågnede ca hver halve time og var sulten.
    Han faldt i søvn under amning HVER gang og trætte mig, priste mig lykkelig og lagde ham i seng. Men kun for igen at vågne en halv time senere...
    Så skiftede jeg taktik: gav ham mad når han vågner, når han faldt i søvn tog jeg ham op for at bøvse og når det var klaret fik han mad igen. Det gjorde jeg indtil han var mæt og sørgede hver gang for at han ikke fik lov til at bruge mig som sut og falde i søvn, men op og bøvse ved tegn på træthed.
    Når sidste bøvs er overstået svøbte jeg ham i hans dyne og gik i seng.
    Han sov derefter 6 timer!
    Jeg var dog så vant til at vågne hver halve time så efter 6 timers søvn var jeg helt udkørt smiley


Kommentér på:
Hjælp til søvn

Annonce