{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

søvn hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej piger. Vores lille dreng kom til verden sidste mandag. Så han er godt en uge gammel. Jeg føler mig fuldstændig udkørt og smadret. Ved godt det er ganske normalt. Men synes det er svært ikke og få ordentlig nattesøvn. Hvornår sov jeres baby lidt længere om natten og hvordan har i klaret og være nybagt mor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søvn hjælp
  • #2   30. mar 2011 Tillykke med den lille smiley
    Puha kan godt huske alle andres børn sov bare ikke Noah:) Jeg sov når han sov Noah var 4 mdr før han sov mere end 3-4 timer om natten... Det mega hårdt...
    Råd be om hjælp af en mor og mand har at man har brug for hjælp til den lille ny.. Måske bare at de går en tur så man kan få lidt ro bare en lille time det guld værd:)


  • #3   30. mar 2011 hehe jo sov når baby sover - ellers vender man sig til at rende oppe om natten - tro mig smiley magnus har kun i få perioeder sovet igennem , han er 2 nu og vågner stadig om natten. men man vender sig til det smiley det skal nok gå over .

  • #4   30. mar 2011 Da Sofie havde en meget svær start på livet, skulle vi vække hende hver 3 time og give hende mælk indtil hun blev 4 uger ca. Det var en rigtig hård start, og jeg føltet jeg manglet overskud og søvn.

    Så blev hun stor nok da hun var 4 uger, så hun fik lov at sove alt det hun ville, fra første nat sov hun igennem med 10 timer.

    Lige siden sover hun 10-13 timer hver nat uden at vågne.

    Men tro mig det skal nok blive nemmere, men sov når den lille sover om dagen, hvis der kommer gæster hele tiden, så sig du har brug for et par dage i fred, det gjorde jeg, orket ikke mere til sidst.


  • #5   30. mar 2011 Selvfølgelig tillykke med ham også, den er en stor tid i ens liv smiley

  • #6   30. mar 2011 tillykke med ham...

    Min søn har sovet igennem fra start af.. 8 timer hvergang og er så steget til ca. 12 timer nu og han er 9 uger..


  • #7   31. mar 2011 Nu mor til guldklumpen: hvad gør du siden han sover igennem? Det synes jeg lyder helt vildt? Nyfødte spiser jo ca hver 3-4 time nogen gange mere.

  • #8   31. mar 2011 jeg har intet gjort.. han er flaske barn. og har bare et godt sovehjerte sige SP.. vi ved ikke hvorfor han kan finde ud af hvornår det er nat og dag.. men har sover bare igennem.. men han er 9 uger, men kan allerede det en på 4 måneder skulle kunne ifølge SP.. så ved ikke om det kan have noget og sige..

Kommentér på:
søvn hjælp

Annonce