{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

update på forhold til mor {{forumTopicSubject}}

Igår kom min søster+kæreste forbi, og de havde (som vi havde aftalt) taget min mor+ mand med...

Og hvordan forløb eftermiddagen og aftenen???
Jo den forløb således at vi sad med røde kinder og tårerne trillende ned af kinderne af grin...

Hold kæft en sjov aften vi havde! smiley Min kæreste er ikke så god til min familie pga deres væremåde, men som han sagde lige da de var gået ud af døre : "hold kæft din familie er sjov når i alle er samlet!!"

Min mor sagde hun havde sendt en besked til min bror som havde misforstået den (alle os ved bordet sagde at vi godt forstod hvorfor han misforstod den) og jeg sagde at den besked hun havde sent til mig om hvorfor de ikke kunne besøge os, også var blevet misforstået, for det stod jo slemt ti lmed den gamle, men det nævnte hun intet om..

Så fremover ville hun ringe og ik skrive sagde hun, for hun kan vist ik skrive beskederne som hun mener dem..

Og jeg sagde at hun gerne måtte ringe og høre os ad hvordan det går engang i mellem, og hun sagde at jeg jo også måtte ringe til hende, hvor jeg svarede at det gør jeg ikke for hun ringer jo heller aldrig til os...så vi blev enige om at vi skal ringe lidt mere sammen...så er det bare lige hvem der starter smiley

Så korte af det lange, så er det en masse misforståelser der er gået galt, og vi havde en super sjov aften med MIN familie...

Det er år siden jeg har siddet samlet med dem, og det var en skøn aften.

Så nu har vi fået snakket lidt om det og så må vi jo begge tage os lidt mere sammen og ringe ikke skrive smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  update på forhold til mor
Kommentér på:
update på forhold til mor

Annonce