{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.031 visninger | Oprettet:

Lille update {{forumTopicSubject}}

HM ja ikk mange af jer kender mig, men jeg så stolt af min lille datter som er blevet så stor nu..

Vis i ikk har læst eller set noget så startet det hele da Emma kom i børnehave , hun ville ikk sove hun ville ikk lege med de andre børn kun være ved en voksen og talte ikk så det var til forstå, men hun var af lige vel rigtig glad for komme i børnehave , så den var lidt svær..
Hun også født med svage led i fødder knæ hofter ryg mave skulder albuer og a rme..

Vi har været gennem masse test om epilepsi men de fandt heldigvis ingenting. De kom dog frem til at hun ikk fulgte sit aldres trin med de besale ting,

Så sygehuset lavede nogen andre test på hende og kom frem til hun var 1 år til 11/5 år bagud i forhold til sin aldre og lavede en plan for hvordan vi kunne hjælp Emma videre i livet ,

Og Gud siger jeg bare tænk at så små ting kan have så stor betydning...
Hun så glad og er begyndt og lege med et par piger og haft dem med hjemme og lege ,
Og er med i de fælles ting i børnehaven .
Det helt vildt.

Grunden var hun ikk kunne magte så mange børne omkring sig og lukkede bare i, så nu hun kommet i en gruppe med 2-3 andre børn, så et par timer om formiddagen er de kun den lille gruppe sammen og når de spiser, og når de ude på legepladsen så leger den lille grupper bare så fint sammen optil fælles aktiviteter så er de også med og leger med de andre børn det så skønt,

Og der kommet tale pædago på hende så sproget vælter bare ud af hende nu og vi kan føre en samtale nu,

Hun har Fys på med daglig træning og det bare så godt.. Hold nu op ..

Hun blir 4 til juni og hun har lige i weekend smidt bleen som har været et stor problem for hende, hun er meget trygheds narkoman og har dertil så godt vis det ikk er faste rutine hele tiden, det vil sige fra morgen til aften forgår alt på samme tid og måde også en eller to gang om mdr nogen gange mere så kommer der nye ting på og det kan virkelig mærkes både mærke at hun selv arbejder og at vi arbejder hen mod at det ok og komme udenfor rutinen.. , så alt bringer bare lykke i vores lille familie..

Jeg så taknemlig for at det har kunne lad sig gøre det hele og at hun kunne forsætte i alm børnehave ..

Tak for du gad læse mit indlæg

Go aften.. Knus her fra så får i lige et billede af hende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille update
Kommentér på:
Lille update

Annonce