{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

34+5 - smerter? {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver fordi at jeg er lidt i tvivl om det er på tide at ringe og få en sludder med fødegangen..
jeg har siden uge 29 været i højrisiko for at føde for tidligt, og jeg har været indlagt af to omgange med for kort livmoderhals..
da jeg blev udskrevet i torsdags hvor jeg var 34+0 uger henne var min livmoderhals lige omkring de 5 mm..
siden jeg blev udskrevet har jeg døjet meget med plukveer og mens lignende smerter i maven.. men i dag har de smerter nærmest været konstante siden ca klokken 12.. det føles som ret kraftige menstruationssmerter nederst i maven, i lænden og går ned i lårene.. det gør ondt stort set hele tiden, men kan lige holde et par minutters pause indimellem for så at komme igen.. og min livmoder har været stenhård det meste af dagen..
udover det har jeg bare generelt følt mig utilpas siden i morges, har rigtig meget kvalme og har ingen appetit, men samtidig føles det ikke som at jeg er syg.. har det bare skidt..
men grunden til at jeg ikke ved om jeg skal reagere på det er, at jeg jo er over uge 34, og at der derfor ikke vil blive gjort noget for at stoppe en evt fødsel under opsejling..
men ville i ringe til fødegangen alligevel, og måske høre om i kunne få et tjek eller noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  34+5 - smerter?
Kommentér på:
34+5 - smerter?

Annonce