{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

Enlig mor.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er gravid i 34. uge, termin d 16 august.
Gik fra faren til bettepigen i starten af april, boede på sjælland med ham, men da det hele sluttede vagte jeg selvf at flytte hjem til min familie i Aalborg igen (havde boet i kbh 2 år). Og hvis vi ikke længere skulle være sammen havde jeg selvf brug for støtte fra familie osv.
Da vi først fandt ud af vi ventede os, ville han vi skulle have hende fjernet, og det ville jeg overhovedet ikke gå med til, så om han ville være der eller ej, så skulle hun til verden.
Da jeg så flyttede fra ham og tilbage til Aalborg, gik det stille og roligt, og vi så hinanden et par gange derefter, hvor man kan sige vi prøvede at få det til at kører. (lykkedes det ville jeg selvf flytte tilbage så vi kunne blive en familie). Men det gjorde det ikke. så det sluttede selvf helt. Da vi stadig var sammen on-off da jeg var flyttet tilbage, var der ikke rigtig noget galt med jeg boede herovre, men straks da vi gik fra hinanden helt, blev han ondskabsfuld. Fik sms med han ville ønske jeg ikke var mor til hans barn, og jeg var den største kælling han havde mødt. Tak for det! Gør sku ondt at få at vide. Da jeg var 5 mdr henne i graviditeten, var jeg til scanning og fik at vide de ikke kunne finde kablet mellem storehjernen og lillehjernen, ergo hun kunne vlre hjerneskadet, så de ville have mig akut på Skejby sygehus. Inden jeg tog hjem, fik jeg foretaget en fostervandsprøve, som der er yderst ubehagelig, også fordi den kan medføre abort. Jeg ringede til faren for at fortælle ham det efter turen på sygehuset og sagde så at jeg skulle til scanning i århus dagen efter.
Jeg græd som pisket da jeg fortalte ham det, og det eneste han havde at sige til hans datter kunne være hjerneskadet var: "Jamen så er vi enige om vi ikke skal have hende, ikke"!? Kun mig, eller er det ikke helt hjerteløst sagt. Jeg skrev om han ikke ville komme til århus, da jeg faktisk syns det siger sig selv at han selvf også er der når hun også er hans. Det vidste han ikke helt, for han syns turen var alt for lang.. og havde ikke penge osv. Ender så med hans mor godt vil betale ham turen. (skal siges han bare kan tage færgen odden-århus der ikke tar mere en 1 t og 15 min.). Han ville så bare overnatte ved mig i aalborg hvis han skulle med. Syns jeg ikke meget om i starten men sagde det kunne han godt, men at der bare skulle være klare linier mellem mig og ham med at vi ikke længere var sammen. Så gad han ikke..! Er ligesom det er mig og ham, ellers er han slet ikke interesseret i os. Har så stort set lige siden kun været mig der har ringet g fortalt hvordan scanningerne har været, hvad hun ca vejer osv.. han ringer aldrig og spørger ind til noget. Virker totalt uinteresseret, og bliver ved med at sige at jeg selv har valgt det skal være sådan her, fordi jeg gik fra ham. (har jo aldrig valgt han ikke skulle være der, og virke interesseret). Nu er jeg selvf stoppet med at ringe og fortælle ham tingene, da jeg mener det er ham der skal henvende sig til mig.
Blir osse n¨ødt til at sige jeg havde en veninde der fandt ham på netdating, 12 dage efter vi var gået fra hinanden, hvor han ledte efter den eneste ene.. Er ligesom han bare vil have en kæreste, stort set ligemeget hvem det er, også er alt andet ligegyldigt..
Han sir han ingen penge har, og forlanger nu osse en blodprøve, for lige at gøre det hele meget værre. Så derfor har jeg jo også sagt til ham at jeg ikke vil have ham der til fødslen, (er ingen grund til han ser mig ligge i smerter og føde et barn, hvis han ikke er sikker på hun er hans). Og han kommer så selvf heller ikke til at se hende før efter blodprøven har bevidst hun er hans. Og det var han egentlig også ligeglad med,
Har bare så mange ting i mit hovede, føler han slet ikke forstår noget som helst med alt det her. Han siger også jeg da ikke har det svært, fordi jeg sagde det ikke var nemt at gå med det hele alene, og ordne alle de ting alene som man normalt var to til inden fødslen osv. Hvor han så sir" Hvad er det du lige mener du har lavet, du gør jo ingenting), men skal da søges tilskud, så der statsamtet, går alene til scanninger og jordmoder, snakker tit med kommunen da de nu også skal ligge ud med de første penge jeg skulle have haft fra ham, fordi han netop vil have den blodprøve, skal snakke med statsamtet osv. Føler jeg bliver taget forgivet..
Har bare brug for at komme ud med det, og håber bare sådan nogle gider svare.. på hvad, ved jeg ikke.. hehe..

Ang barnedåb, vil hans mor hele hans famile skal med.. 80 mennesker. og så plus mine.. Adrig skal der holdes så stor en barnedåb. vil kun have de nærmeste med.
Det kan jeg vil godt bare sige, og så skal han selvf betale for sine.. De kan vel ikke få den lille derover inden hun er et halvt år, uden mig og holde noget for hende selv kan de?

m


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enlig mor..
  • #1   28. jun 2008 ja og tænk, han har intet købt til hende.. ikke så meget som en sut.. Ingen penge og han er selvstændig? hmm Plus han lige har opsagt sin lejlighed, og vil hjem og bo på sin fars gård igen, hvor han ikke ligefrem har sindssygt meget plads. Han havde ellers fået tilbudt flere billige lejigheder,så kan ikke forstå han ikke tog i mod en af dem, nu hvor han osse skal være far.. Men skal jeg selvf ik blande mig i.

    Det med barnedåben, ja jeg kunne jo gøre det inden han fik svaret, men så er det jo allerede meget meget tidligt den skal holdes. og det har jeg skam ingen penge til. Ville det ikke osse være helt uretfærdigt af mig bare at holde den, og hans familie så slet ikke har været interesseret eller noget?
    Har været alt for LARGE med mange ting, sagde han også bare kunne komme til aalborg og holde 2 ugers barsel med os, i vores lejlighed, men det har keg selvf også trukket tilbage nu hvor han har bedt om den prøve..

    Og mht prøven så tror jeg desværre det er lavet om..
    Så ved ikke hvor nemt jeg får ved at søge fuld forældremyndighed.. HVis han ikke skriver under frivilligt.. Nu har vi jo stort set ikke boet sammen under graviditeten og han har jo stort set heller ikke været interesseret, så så svært kan det vel ikke være? eller kan det..

    Ihh hvor spændende Mills, 4 uger..!! Ved i hvad køn det bliver så?


  • #2   28. jun 2008 jeg står i lidt samme sted som dig, er nemlig os gået fra faren og han tror heller ikk lige pludselig på han er faren
    og synes os det er meget forvirrene det hele

    men ang barnedåb så skal du selv bestemme altså han tror jo ikk på hun er hans såh er der ingen grund til han skal med..

    sådan har jeg det ihvertfald og har os sådan at faren til min datter ikk skal se hende før han har fået sit bevis på han er faren hvis han pludselig vil se hende for der er ingen grund til han skal se hende hvis han alligvel ikk tror hun er hans..
    skal du enlig ikk bare udfylde en moderens oplysninger til faderskabet så går det vel automatisk med at kommunen ligger ud eller er jeg gal på den?


  • #3   28. jun 2008 Er rigtig ked af at høre din situation, men der er vil ikke så meget mere at gøre end det du har gjort. Vil ønske dig held og lykke med den lille pige når hun kommer til verden. Og smukt navn hun skal have. Men lillebror og hans kæreste skal ha' barn til september og hun skal også hedde Isabella (:

  • #4   28. jun 2008 Tak for brev maja k.

    Ja han lyder godt nok meget som Benjamin.
    Hvis han ikke kunne få dig, så skide være med Lui, right?
    Sådan er det nem,lig også med ham.
    Syns bare det er ufatteligt at de ikke viser mere interesse.. Kan ikke forstå man bare kan "give slip" og være ligeglad..
    Er spændt på at se hvordan det bliver når hun kommer til verden.. PIger, værksted, ræs og biler er vigtigst for ham, og det er der hanligger alle sine penge.. intet til hende..

    Er sikker på vi nok skal klare dne uden ham, hellere uden ham, end at have to børn jeg skal passe på.. (han hverken kunne lave mad eller rydde op). Men ville jo selvf helst man var en familie.. bare ikke for hvad som helst!


  • #5   28. jun 2008 skal man enlig kontakte kommunen eller stats amt da de skal ligge ud af børnepenge når faren ikk vil skrive under..

  • #6   28. jun 2008 Puha er godt nok mange der alligevel står i samme sit.som mig..
    utroligt der er så mange hjerteløse drengerøve der ikke kan tage ansvar!


  • #7   28. jun 2008 Mener faktisk det er statsamtet du skal snakke med også ordner de automatisk det med faren smiley

  • #8   28. jun 2008 okay tak må jeg lige prøve på mandag..

  • #9   28. jun 2008 Du snakkede simpelkthen bare med statsamtet? og fortalte dem det?
    Men havde i SLET ikke boet sammen i graviditeten heller ikke i starten eller noget?


  • #10   28. jun 2008 Maria L hvor lang tid er der til du føder, og hvornår er i gået fra hinanden. og hvornår har han bedt om den blodprøve?

  • #11   28. jun 2008 Maja K.. Nej sådan har jeg det også..
    vil hellere han siger han ikke vil se hende osv.. så det er helt på plads, også kan han komme når han mener han er voksen nok til at klare at se et barn hver anden week. Vil heller ikke have ham i vores liv nu hvor der intet stabilt er i hans liv. han har ikke styr på noget som helst.


  • #12   28. jun 2008 jeg har termin den 17 aug..
    vi gik fra hinanden før jeg fandt ud af jeg var gravid
    han bedt om den da jeg var 5 mdr henne da han begynde og komme sammen med min gammel veninde som sagde det ene og det andet om mig så han ikk trode på mig..


  • #13   28. jun 2008 Gud det rigtigt.. har læst et af dine indlæg før.. syns det var lidt komisk dit navn osse var maria og du havde termin 1 dag efter mig, plus din datter osse skal hedde isabella.. smiley

    Du har stor mulighed for at få fuld forældre myndighed så.. når i slet ikke har været sammen i graviditeten heller... overhovedet!
    så er han sammen med din bedste veninde nu eller hvad, den stodder!


  • #14   28. jun 2008 ja det meget sjovt.

    jeg håber jeg får fuld forældremyndighed men syness godt nok det hele er forvirrene og finde ud af..

    ja han er sammen med min gamle veninde vil ikk kalde hende veninde mere... og det har det iih og årh så godt sammen (bræk bræk)


  • #15   28. jun 2008 hehe så lad dem det.. de fortjener hinanden.. tænk bare sådan på det..
    er slet ikke i tvivl om du får fuld.. det er jeg virkelig ikke.. skal du nok få smiley


  • #16   28. jun 2008 heh ja det nok rigtig nok..


  • #17   28. jun 2008 maja k
    er det bare den der omsorgs og ansvars erklæring
    hvor man bare skriver sit eget nnavn og sender ikk og ikk farens


  • #18   28. jun 2008 maja k
    er det bare den der omsorgs og ansvars erklæring
    hvor man bare skriver sit eget nnavn og sender ind og ikk farens navn


  • #19   28. jun 2008 maja k.. ja må da håbe mit løber ligeså nemt som dit.. så jeg kan få den dulde forældremyndighed uden problemer

  • #20   28. jun 2008 Rettelse : fulde*

  • #22   28. jun 2008 Ja, typisk mænd kan jeg efterhånden forstå.. utroligt så mange skrider fra deres ansvar..

    er slet ikke i tvivl om det er den største glæde nogensinde at få sin egen guldklump, om fyren er der eller ej!
    Hellere være foruden dem end være med dem og de alligevel ikke er der 110%.

    Er ked af at hører hvad du fortælle osse, må sku ikke være nemt, men det der ikke dræber os gør os heldigvis stærkere..
    Men hvad er han for en idiot og først nu be om en blodprøve.. er han fuldstændigt LOST eller hvad? sådan en kegle altså!


  • #23   28. jun 2008 Når man beder om blodprøve,fraskriver man sig mere eller mindre alle rettigheder...
    Og ja...er en af dem i bander langt væk smiley *gg*


  • #24   28. jun 2008 det håber jeg da Maja smiley

    Shrek. du bad måske om en blodprøve?


  • #25   28. jun 2008 Træls fyr!!! når han skal opføre sig sådan har han jo egentlig slet ikk fortjent at få et lille dejlig pige(som hun jo self blir)...

    Ang. barnedåb, kan du via statsamtet søge om at få omkring 1000 kr fra ham, og ingen fra hans familie behøver at blive inviteret! ikk engang faren til din kommende datter! heller ikk hvis blodprøven er taget inden og i har fået svar...

    Vile jeg lige gøre dig obs på...

    og så mener jeg at der er noget med at du kan som enlig mor kan du få børnepenge fra faren/kommunen 1 eller 2 mdr før termin... men det kan du jo altid lige undersøge...


  • #26   28. jun 2008 hej

    vedr forældremyndigheden, sålænge i ikke er gift eller aftaler fælles forældremyndighed, så tilfalder forældremyndigheden aut. hos moren.
    vedr det andet.... på en måde forstår jeg dig ikke ( ikke ondt ment) men du tænker meget på ham og hvorfor dit og dat, måske handler det om i bunden at du ikke selv har sluppet ham helt... jeg syntes du skal snakke med amtet og kommunen osv... og nyd din gravidtet og nyd tiden med dig selv og få slappet af inden du skal være mor. tror ikke du skal bekymre dig så meget over din ex- få ham ud af dit liv ( han viser jo tydelig tegn på han ikke vil være far ).....


  • #27   29. jun 2008 Maria Nygaard P - Nej,det gjorde jeg ikke.


  • #28   29. jun 2008 Åhhhhh Maria din stakkel..
    du har bare været så meget igennem søde..
    som sagt må du gerne komme over og besøge mig, og få lidt fred hvis det skulle ha interesse.. vores dør er altid åben...
    jeg har så ondt af dig at han er sådan en idiot over for dig, og forstår slet ikke nogen fyre kan være på den måde..

    min egen kæreste er meget ivrig efter vi skal ha fælles myndigheder, så vi begge bestemmer over barnet..
    jeg blev gravid kun få dage efter vi havde lært hinanden a kende, og når jeg bliver usikker på mig selv, og på min krop er han den ørste ti lat fortælle han elsker mig, og at det er 50% af ham der ligger derinde og er grunden til jeg er blevet tyk og sådan noget..

    i det hele taget er han bare en rigtig super kæreste.. han gør alt han kan for at støtte mig selv om jeg har været en rigtig strile over for ham..
    i vores forhold er det faktisk mig der har været den strenge..
    men han render ingen steder.. og der kan jeg kun være stolt a :O)

    jeg er meget målløs over benjamin er på den måde, og må sige han er en rigtig vatnisse der hverken fortjener dig eller isabella... igen.. kom bare over til mig hvis du får brug for fred.. vi er her for dig søde.. altid til hver en tid..

    puhaaa... lige ene lille indskydelse, jeg jar kun 2 uger og 3 dage til termin... :O)


Kommentér på:
Enlig mor..

Annonce