{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Mini-piller--> p-piller,, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har siden 8-ugers undersøgelsen taget nogle mini-piller af en art, men nu ammer jeg ikke mere, og vil derfor gerne over på mine p-piller igen.. Men hvordan gør jeg det?

(Ja har snakket med "lægen", dvs sekretæren, hun mente hun kunne svare og jeg derfor ikk behøvede at snakke med lægen, og nye tider har de ikk inden minni-pillerne slipper op, så må lige høre jer)

Hun (sekretæren) siger jeg skal tage denne pakke færdig (har indtil nu ik holdt pause i dem, men spist en HVER dag) og vente på en mens, og så starte på mine p-piller, som der står i "manualen" for mine p-piller under opstart. hun mente det var på 2.dagen i min mens.. (har ikk lige læst).. Men hvad så hvis der går 14 dage? og hvordan er jeg beskyttet? SKal vi bruge gummi-mænd indtil jeg har taet mine p-piller en måned? eller kan jeg bare starte op på p-pillerne dagen efter sidste mini-pille? og så derefter de 3 uger holde en uges pause?

åh hvorfor kunne hun ikk bre stille mig ind til en læge.. stoler ikk helt på hende.. "mener det er på 2.dagen".. mener kan jeg sku da ikk buge til noget, jeg skal ikk have en baby igen lige nu smiley

Langt, men håber I kan hjælpe piger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini-piller--> p-piller,, hvordan?
  • #1   21. jan 2013 Du skal starte op på p-piller på første dagen når du får din mens, derefter skal du holde en uges pause når pakken er tom, og starte op igen smiley

    Og jeg ville bestykke mig imellem tiden hvis der gik 14 dage ...


  • #2   21. jan 2013 Okay, så onsdag når jeg tager den sidste mini-pille, så afventer jeg mens, og når jeg så bløder (hvis ikk det så ender med en pletblødnong som man jo kan have på mini-piller) starter jeg op på p-piller og så køre det som før min graviditet.. Tak smiley

    Og jep, beskytter mig indti jeg har taget en pakke p-piller(en måned efter mens) så jeg sku sikker smiley


  • #3   22. jan 2013 Det kommer selvfølgelig ikk mig ved og er heller ikk det dit spørgsmål lyder på, så det er helt oki hvis du ikk vil svare.

    Men hvorfor vil du skifte over på p-piller???


  • #4   22. jan 2013 Fordi mini-piller ikk er nær så sikre siger de, plus så er de 4 gange så dyre. En mange mini-piller koster det samme som jeg før gav for p-piller til et helt år smiley og de mini-piller jeg fik var nogle de anbefalede ammende, da det hormon der normst er i p-piller og mini-piller er taget ud og vidst erstattet med noget andet.. Og at man af dem her pletbløder smiley det gør man ikk på p-piller smiley

  • #5   23. jan 2013 Oki jeg får nemlig mini piller, de hedder mini p, de er 98% sikre hvor p-piller er 99% sikre, de er billigere end jeg i sin tid gav for p-piller, jeg fik dem fordi jeg får migrene af p-piller, men jeg syntes også det er dejligt man ikk skal tænke på at holde pause og komme igang igen til rette tid smiley Min mens køre helt som den gør når jeg ikk tager mini piller.
    Men jo meget forskellig fra person til person om man er til det ene eller andet og hvordan det køre smiley Blev bare nysgerig (staves)


Kommentér på:
Mini-piller--> p-piller,, hvordan?

Annonce