{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Brug for råd!! {{forumTopicSubject}}

Det drejer sig om min datter på 11 måneder. Hun er simpelthen såå hysterisk og mor syg. Jeg kan ikke bevæge mig to skridt inden hun begynder at skrige. Hun kan ikke lege, uden at jeg sidder lige ved siden af. Hun vil nu heller ikke sidde i stolen og lege imens jeg laver mad. Hun bliver vandvittig jaloux når hendes storebror kysser og krammer mig. Hun startede i dp for ca. En måned siden - men hun har været sådan allerede inden. Tror heller ikke hun har ondt nogen steder, for lige så snart jeg tager hende op, er der intet. Det er super hårdt! Er det bare en fase?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for råd!!
  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #1   26. nov 2012 Jeg passede en dreng, der var <b<meget</b> morsyg. Han skreg fra moderen gik, til hun kom tilbage.. Egentlig, lod jeg ham bare sidde - jeg kunne ikke gøre noget, og i sidste ende var det jo nok bare hysteri fra hans side.
    Den dag i dag, er der intet med ham og han er ikke nær så morsyg, som førhen. smiley


  • #2   26. nov 2012 Isabell er på nøjagtig samme måde smiley og det er rigtig slemt syns jeg..
    Tror det er en fase..


  • #3   26. nov 2012 vil skyde på at det måske bare et en fase elelr fordi at hun har været for mrget sammen med mor smiley hva sker der hvis du ikke er hjemme og hun hygger med far ?

  • #4   26. nov 2012 marcus havde det samme da han var lille, og melissa har det også delvist, når der skal laves mad må jeg som regel have hende på armen, eller holde skrigeriet ud indtil jeg er færdig, jeg ser frem til ca halvandet års alderen, det var der marcus stoppede med det og bedre kunne stilles med leg, fjernsyn eller anden form for underholdning imens, så hos ham stod det på ca fra han var 10 mdr til 18 mdr vil jeg tro, og hos melissa startede det også ca ved 10 mdr. hun er 15 mdr nu, dog ser jeg det ikke som et vildt problem, hun er ikke morsyg på den måde at hun ikke kan undvære mig hos feks dp eller mormor..

  • #5   26. nov 2012 det skal måske også siges, mine børn har altid været vant til at jeg er der altid, mens far ofte er på arbejde til fodbold eller noget andet, ikke noget negativt altså ;o) men det er jo klart at de er blevet mere afhængige af mig så, fordi jeg som sagt altid er den der er der når de har haft brug for en..

  • #6   27. nov 2012 Her er Marcus præcis på samme måde og er nu 14 mdr så kender ikke noget godt råd...:-( men når jeg ikke er tilstede er der intet, har endnu aldrig afleveret en grædende dreng ved dp osv. Min dp mor siger også bare jamen sådan er nogle børn og det skal nok gå over...

    Men det er sku hårdt som mor at man er så "låst" fast...


  • #7   27. nov 2012 Tak for jeres svar - pyha så er jeg ikke den eneste;-). Jeg er selv med børnene, så deres Far er der ikke til daglig.

  • #8   27. nov 2012 Nej du er desværre eller hvad man kan sige ikke den eneste. Det er enormt hårdt når man står alene med det, her kommer manden først hjem til spisetid. Og har to store der også skal have hjælp til lektier. Så vi får næsten altid mad jeg har kunne gøre klar aftenen før som så nærmest bare skal varmes/koges op. Det hjælper meget for mig synes jeg.

Kommentér på:
Brug for råd!!

Annonce