{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer jeg videre i mit liv?? {{forumTopicSubject}}

Ja nu kan jeg kun vente mange mange år på at jeg MÅSKE får David hjem.. Han skal lære at sige mor og far til hans plejefamilie.. Når han begynder at snakke.. Mit liv kan ikke blive værre.. Jeg er så ulykkelig HVORFOR skal alt dette ske for mig.. Jeg ville jo kun min søn det bedste.. Men det er ikke godt nok.. Mit liv er helt ødelagt, David var grunden til at jeg stod op om morgen og jeg glædte mig hver dag til vi skulle have en ny dag sammen. Han var den der holdte mig oppe.. Det lille barn, var hele mit liv, og nu er der intet tilbage smiley

Hvordan skal jeg nogensinde komme op igen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg videre i mit liv??
  • #1   10. aug 2012 Jeg havde tænkt på at flytte, da jeg ikke kan holde til at bo i det hus, vi har nu, da han skulle vokse op her og lege i den kæmpe have jeg har..

    Men jeg er tæt på at opgive det hele.. Jeg vil så gerne kæmpe for ham, men ved ikke om det hjælper noget..

    Ja jeg må bare prøve at glemme ham og se at flytte..


  • #2   10. aug 2012 DU har valgt at sætte ham til verden.. DU valgte IKKE at være den mor han havde brug for!

    Og nu skriver du at du vil glemme ham og flytte? I stedet for at kæmpe for ham? Undskyld mig men måske du skulle overveje en ekstra gang hvad han er!!!!


  • #4   10. aug 2012 Inge børn bliver fjernet uden grund... Og der skal meget til... Ergo må hun ikke have fulgt kommunens rådgivning og vejledning ellers var det vel aldrig kommet så langt ud...

  • #5   10. aug 2012 Har en veninde der er i samme båd som dig, så hvis du har brug for en snak og råd skal du være velkommen til at skrive privat til mig.. OPGIV ALDRIG KAMPEN.

  • #6   10. aug 2012 Det må de heller ikke.. Børne skal lære at deres rigtige mor og far er derude.

  • #8   10. aug 2012 I tidligere indlæg du har skrevet, fortæller du at kommunen er på nakken af jer (det var inden du havde født), hvad var årsagden der? For du skriver jo, at grunden til at din søn er blevet fjernet, er fordi du har en FD, og ikke har fået hjælp?

    Håber det bedste for dig!:-/


  • #9   10. aug 2012 Igen børn bliver ikke bare fjernet pga en fødsels dep.

  • #10   10. aug 2012 Jeg tror du er nødt til at indse at kommunen ikke er dine fjender i det her.
    De har fjernet david fordi de mener at hans tarv er bedst sådan.
    Jeg kan sagtens forstå du er ked af det, og ikke mener det er den rette beslutning, det er kun naturligt, men du får intet ud af at modarbejde dem tvært imod.
    For at få din søn hjem må du ændre de forhold der skal til, det kan tage lang tid, men det er desværre den eneste måde du kan få han hjem igen.
    Til din sag er koblet en sagsbehandler, hun kan hjælpe dig med hvad du konkret kan gøre for at få din søn hjem


  • #12   10. aug 2012 Mig Dina?
    Synes da ikke min kommentar er slem?
    Men det beklager jeg da, for det var bestemt ikke meningen


  • #14   10. aug 2012 Jeg ved godt at jeg er hård, men hvad nu vis jeg bare mister ham.. Jeg har aldrig i hele mit liv haft det så dårligt som jeg har nu her.. Jeg kæmper og kæmper, men min krop siger bare fra.. jeg troede jeg kunne kysse og holde ham i dag, da jeg var ude ved hans plejefamilie.. Men jeg kunne bare ikke, der var noget indeni mig der var helt galt..
    Jeg kunne slet ikke huske min dreng, jeg synes slet ikke han lignede ham jeg fødte for snart 3 måneder siden.. Jeg kiggede bare på dette lige barn og kunne ikke se at det var ham, og det var virkelig hårdt, min mor sagde om jeg ikke ville holde ham, men jeg sagde nej.. Jeg vil gerne min søn men jeg kan bare ikke lige nu.. Jeg er så langt nede at jeg har en kamp med at overleve.. Jeg har en fp og den er meget slem.. Jeg er så ked af alt det jeg siger om både ham og mig, men jeg kan ikke gøre for det.. Det er virkelig hårdt, at jeg går næsten glip af hele hans første år og måske flere år.. Derfor har jeg det svært med at kæmpe også det med at de skal kaldes mor og far.. Det kom helt som et chok for mig..

    jeg tror slet ikke at hun er ude på at jeg får ham igen, fordi jeg kan høre på hende, når hun snakker at der kan gå mange mange år, før han kan komme hjem..
    De er mine fjender de har givet mig en fp og fjernet min søn, hvordan værre kan man få det..


  • #15   10. aug 2012 Kommunen har ikke givet dig en Fødelsdepression, men de har nok ikke gjort det bedre. Du må nok indse at du har brug for hjælp til at komme over det, og er sikker på at det at flytte absolut ikke er for det bedste.

    Håber du kommer ovenpå.


  • #18   10. aug 2012 Jeg skal væk fra dette hus, jeg kan ikke mere.. Elsker det hus men der er bare alt alt for mange minder og vis jeg mister ham for altid så vil jeg bare væk... Jeg skal have noget hjælp, men tror jeg ringer til lægevagten i morgen og siger at jeg skal have noget der kan få mig til at være helt rolig, jeg kender ikke mig selv mere..

  • #19   10. aug 2012 Du ved slet ikke hvor hårdt jeg har haft det i alt det her.. Jeg fik af vide af både læger og min familie at jeg bare skulle ha haft en abort.. Og jeg er blevet hakket og der er blevet sagt nogen rigtigt hårdt ord til mig.. Jeg fik af vide jeg var tyk og grim og jeg ikke kunne tage vare på mit barn.. Ja har oplevet en masse hårde ting Dina..

  • #20   10. aug 2012 Jeg ville nok nærmere ringe til psykiatrisk skadestue, så du kan få den psykiske hjælp du har brug for. Du har ikke brug for piller, men redskaber til at tackle hverdagen.

  • #21   10. aug 2012 Hvor er faderen henne i alt det her????

  • #22   10. aug 2012 Nej fordi det bruger de imod mig.. Alt kan de bruge imod mig.. Han vil ikke støtte mig, det er også lidt hans skyld vil mistede ham..

  • #23   10. aug 2012 Muligvis, eller også tænker "Hey, hun prøver virkelig at komme på ret køl igen". Du SKAL have noget hjælp.

  • #24   10. aug 2012 Jeg synes du skal ringe nu. smiley Bare tag en snak med dem. Du kan ringe akut til psykiatrisk skadestue. Det lyder "hårdt", men det er lige sådan nogle ting her, som de er her for at hjælpe med. smiley
    Bare tag en snak med dem, og så kan du jo tage den derfra.

    Jeg håber du får det bedre, lige meget hvad. Men jeg synes ikke du skal vente med at bede om hjælp. Du har det rigtig rigtig skidt, og ved du hvad - det forstår jeg fanme godt!



  • #26   10. aug 2012 Jeg kommer i behandling i morgen så jeg kan blive rask igen, for min søns skyld og min.. Det bliver så dejligt at jeg ikke skal have det sådan mere..

  • #28   10. aug 2012 Skønt, håber det bedste for dig og din søn. Bare husk at kommunen ikke gør det fordi de har noget imod dig, men for at give din søn de bedste vilkår i livet.

  • #29   10. aug 2012 jeg har en FD og en søn på 4 mdr. min var MEGET slem de første 3 mdr.. men er blevet bedre.
    jeg har aldrig haft kommunen på nakken!

    er selvfølgelig ked af at du har fået ham fjernet, men han har det sikker bedre ved den anden familie. (hvis jeg sådan husker tilbage på hvor meget min dreng manglede til at starte med fra mig)


  • #30   10. aug 2012 Hvis du ringer til dem og kommer hurtigt i behandling, vil du muligvis også kunne komme ovenpå hurtigere, og først der kan du skabe en stabil hverdag.

    Hvis ikke du er stabil indvendigt så vil alt omkring dig jo også ramle og så vil du ikke kunne holde en stabil hverdag.

    man kan jo sige at børns hjerner først er udviklede nok til at huske til evig tid fra 3-års alderen så man kan sige at hvis du frygter at han ville kunne huske at han var anbragt, ja så har du den tid at løbe på.

    Når du er ovenpå igen eller føler dig klar til det i behandlingsforløbet, så begynd at tage fat på nogle af de ting du har det skidt med eller som de har brokket sig over. Starte på en uddannelse du synes lyder interessant, stabel et hyggeligt hjem på benene, få ro på økonomien og hvis der var noget ved dit udseende som de ikke syntes så ud til at du virkede ovenpå/harmonisk så begynde at gøre lidt ved det smiley

    så de kan se på kommunen at der er sket en stor forandring. At hele dit liv er blevet anderledes smiley

    men det ville være sådanne ting der skulle komme efter du havde fået det bedre igen og følte at du kunne gå oprejst igen


  • #31   11. aug 2012 Sende dig et kæmpe kram til dig Lotte

    Du har det meget svært, tag i mod alt den hjælp du kan få, det gør at du viser kommunen at der skal nye boller på suppen og du igen kan tage vare på din søn


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #32   11. aug 2012 Er enig med både Dina og Malene. Jeg har også været igennem rigtig mange ting i mit liv, men har aldrig haft kommunen på "nakken"...

    Derudover så må jeg sige at du lyder umoden og hvis du har udvist det samme overfor kommunen, kan det måske være en af grundende til tvangsfjernelsen. Du skriver at det er kommunens skyld og tildels også farens.. MEN her vil jeg sige at ansvaret ene og alene er DIT. Ingen kan give dig en FD, men de kan forværre den. Du ligger alt ansvar fra dig, det virker helt mærkeligt på mig... Tag ansvaret for dit liv og de ting der sker i det!


  • #35   11. aug 2012 Dina> hun HAR altså skrevet i en anden tråd at hun HAR en fødselsdepresion. Og at i tror hun er en lille trold der lyver, hvor får i lige den ide fra?? Hvis det skulle være rigtig at hun lyver så har hun da brug for meget hjælp.. MEN viser det sig at alt det her er sandt så håber jeg sku dig og marlene får en rigtig smag grim i munden. Føj altså...

  • #36   11. aug 2012 Jeg er lige lidt nys ..

    Lotte hvornår er din søn født ?? smiley

    er ked af hvordan tingene ser ud for dig ..


  • #37   11. aug 2012 Nu var det også mere det med at beskylde hende for at lyve.. Og ærlig talt så ved du vist ikke hvad hun har gjort og ikke har gjort for sin søn. Så fatter ikke du kan tale sådan og trampe på en der i forvejen ligger ned.. Føj altså. Ja lige nu er hun ude af den og siger nok ting hun ikke mener lige nu..

    Dina> en fødselsdepresion betyder ski ikke altid at man ikke bryder sig om sit barn, jeg har en slem fødselsdepresion og haft det siden jeg fødte for 19 måneder siden, og jeg elsker sku min søn over alt på.denne jord.. Så det noget fis. Men fødselsdepresion har flere kategorier.


  • #40   11. aug 2012 Dina> også helt fair. Ville bare lige fortælle at der er flere kategorier i ordet fødselsdepresion. smiley

    Marlene> ingen siger du skal give skulder klap osv.. Så slap lige af med det barnet pjat der.. Hvis hun har digtet det her, ja så er hun desværre en trist person.. Men igen du aner ikke en skid om hele sagen, og der er faktisk nogen der mister deres børn trods de kæmper og gør hvad kommunen siger.. Der er så mange ting der spiller ind over så synes godt nok du skulle tage dig sammen og skrive som en voksen og opføre dig som en. Man kan godt skrive en bestemt tone, men og jorder en der i forvejen (muligvis) ligger ned. Det er sku svagt..


  • #42   12. aug 2012 Marlene hvis du selv syntes du er voksen 4-5 indlæg længere oppe, ja så værsgo da. Jeg synes man er skide barnlig og umodne når man skriver sådan. Ja sorry men min holdning. Og du ville nok heller ikke inderst inde have at folk skriver sådan til dig og jorder dig hvis du ligger ned. En ting er at være bestemt i sin besked, men og være grim og spydig er der sku ingen grund til. Og da SLET ikke når du ikke kender sagen fra punkt til prikke..

  • #43   12. aug 2012 Hvis voksne i din hverdag er sådan ja pyha godt det ikke er mig.. Nej vi skal heller ikke diskutere det mere. Så det er også slut herfra nu.

  • #44   12. aug 2012 At træde på nogen der i forvejen ligger ned... Det er bare så usmageligt.
    Voksent? Nej.
    Man kan sgu ikke tillade sig at skrive sådan, kalde løgner osv. Medmindre man ved ALT i den her sag. Hvilket du gør?.. Nej?
    Din fine ironiske del, Marlene - det er lige til at brække sig over!

    Man kan godt komme med en pointe uden at skulle være ubehøvlet, nedladende og direkte tarvelig!
    Og nej, det er ikke sådan man bedst kommer igennem til en der allerede har det svært nok i forvejen. Tværtimod.


  • #45   12. aug 2012 Marlene> dem jeg omgåes er sku ikke sådan.. Her ved os jorder vi ikke folk der ligger ned. Da det er barnligt og umodnet. Så nej det er bestemt ikke sådan folk generelt er.. Men lad den nu ligger, for det har intet med dette indlæg og gøre.. Håber bare du en dag selv bliver voksen nok til at forstå at man ikke taler sådan til andre mennesker.

  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #46   12. aug 2012 TS skriver i en anden tråd fra d. 3.8. at hun har været på et familiehjem, hvor man så har vurderet at hun ikke var i stand til at passe sin søn. Så der har været pædagoger med inde over og ikke kun sagsbehandlere.

    Jeg tror at depressionen er så svær at hun ikke kan se vej ud af noget som helst lige nu ihvert fald og sådan set bare famler rundt.

    hendes ekskæreste har også valgt at forlade hende. Der er vidst mere, men jeg kan ikke lige erindre det. Noget siger mig at hun istedet for er nødt til at kigge indad og granske egne handlinger og følelser. Jeg er rimelig sikker på at det ikke kun er alle andres skyld. Hun har bærer selv en stor del af den.

    Kommunen holder øje med forældre der selv har været udsatte som børn. De følger ligeledes forældre der tidligere har været ude i vanskeligheder af den ene eller den anden art. jeg er ret sikker på atd er er noget i TSs fortid der gør at kommunen har grebet så hurtigt ind. De har vel holdt tæt øje med hende igennem hele graviditeten.


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #47   12. aug 2012 Hmm der tog jeg vidst fejl mht. kæresten var gået. Det er han tilsynladende ikke. Nå, men fandt det her:

    ""
    Lotte N 4. august kl. 20:36
    Hejsa

    Jeg havde lægevagt på, og jeg har ikke en fp og måske heller ikke en alm p.
    Det kan være stress at det er derfor at min krop har været sådan her.. Hun synes ikke at jeg var p eller fp, fordi jeg elsker jo min søn sagde jeg til hende..


    Vi har begge to haft det rigtigt dårligt, men der også bare været et kæmpe pres på os.. JEG SKAL HAVE MIN SØN TILBAGE KOSTE HVAD DET VIL..""

    Men hun ville vidst prøve at få en second openion, og hvad det er blevet til????

    Men TS, hvis du læser det her: Læg mærke tild et du har skrevet med store bogstaver. Det er den indstilling kan bringe ham tilbage.


  • #51   12. aug 2012 Ser ud til at hun har slettet sin profil helt.. Nårh ja men det jo også voksen gjort. smiley

  • #52   12. aug 2012 Håber heller ikke at ts fik set hvordan folk siger hun er en trold der digter og jeg ved ikke hvad.
    Det er godt nok tarveligt


  • #53   12. aug 2012 Dina : jeg har den kategori af FD som du snakker om. I hvert fald alla!
    Jo jeg er begyndt at elske ham men jeg synes han er grim og finder alle fejl ved ham. Samt hvis han bliver ked, så bliver jeg MEGET irriteret.


  • #54   22. aug 2012 Lena L du skriver at voksne der selv har været udsatte som børn autotaisk bliver holdt øje med....

    det er IKKE sandt...

    jeg blev fjernet hjemmefra daq jeg var lille og har boet alverdens steder jeg har boet på den lukkede og har været adskellige ting igennem pt har jeg selv fd...

    MEN bare fordi min fortid har været sådan er jeg ALDRIG blevet holdt øje med bare fordi jeg selv har fået børn.... jeg har en søn på 3 år og en datter på 7½ måned...


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #56   22. aug 2012 jeg tror så der må være forskel på kommunerne i den henseende så. Da jeg ventede begge mine børn stilte lægen spørgsmålet om jeg havde været fjernet fra min familie som barn, udsat for vold osv, idet kommunen skulle bruge oplysningen hvis det var tilfældet. I og for sig kan jeg så ikke forstå lægen stilte spørgsmålet om anbringelse udenfor hjemmet idet kommunen selv kan finde den slags oplysninger frem.

  • #57   22. aug 2012 Er selv et fjernet barn - været i pleje med dagli incest - hjem til mor og hendes nye mand igen med fysisk/psykisk afstraffelse - pleje igen - voldelig x.

    Og med frederic blev vi slet ikke holdt øje med...


  • #58   22. aug 2012 Lena L tror bestem det er meget forskelligt fra kommune til kommune er da også ovebevidst om at hvis jeg stadig boede i taastrup kommune at så ville de da sikkert gså ha pustet mig inakken.....

  • #59   22. aug 2012 Diana: Hvorfor tror du det? Var de ikke søde, eller hvad man skal sige?

  • #60   22. aug 2012 Tania: nej desværre ikke mere !

  • #61   23. aug 2012 Det kan da aldrig være negativt, at der følges mere op på voksne, som har været anbragte som børn?

    Den sociale arv er fandme ikke til at spøge med, og det er IMO hamrende vigtigt at de her udsatte unge og voksne ved at de kan få hjælp hvis det er nødvendigt. At have lidt mere opmærksomhed fra kommunen, bør man da ikke føle sig generet af, hvis man har sit på det tørre.

    Børnene er vel de vigtigste, og folk som selv har været svigtede, har ofte sværere ved at finde ind til forældre-rollen og kan have brug for mere hjælp og støtte end den gennemsnitlige forælder.


  • #62   23. aug 2012 Ja, helt enig. Men det skal jo stadig gøres på en ordentlig måde. Og det er der desværre nogle folk, der ikke kan finde ud af.

  • #64   27. aug 2012 mor til dejlige dexter undskyld det sene svar men nej det var de ikke... det er dog en meget lang historie...

Kommentér på:
Hvordan kommer jeg videre i mit liv??

Annonce