{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

hvordan kommer forældre videre .. læs! {{forumTopicSubject}}

læs dette link, (link fjernet)

Hvordan kommer hans forældre mon videre efter denne forfærdelige oplevelse?? kan slet ikk forstå det, jeg ved hvem ham den 16-årige er. Han har for nogle år side været min lillebrors bedste ven, de gik i folkeskole sammen fra 3-9 klasse og nu gik de i klasse sammen på gymnasiet.. smiley min bror var dog HELDIGVIS ikke med, er jeg meget glad for...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kommer forældre videre .. læs!
  • #1   27. feb 2010 Nej føj da.. Må Håbe de pårørende for noget hjælp..

  • #2   27. feb 2010 ja. alle eleverne fik tilbudt krisehjælp mens han var væk og ikk fundet, men de takked nej alle sammen, måske de tager imod nu???


  • #3   28. feb 2010 Jeg har en veninde der mistede sin søster for 5 år siden i en trafikulykke, det var en hård omgang, men de er alle kommet videre, men der gik da nogle år før hun selv begyndte at snakke om hende, og idag taler vi til om hende og ulykken, som det mest naturlige, og det har min veninde osse brug for, for Louise er ikke glemt...

  • #4   28. feb 2010 Man kan slet ikke sammenligne at miste sit barn (alderen ligegyldig) med at miste sin søster. Jeg mistede for en stribe år siden min kæreste, men ved at selvom det gjorde ondt så er det intet i forhold til hvis der var sket vores datter noget. Jeg ville ikke kunne komme videre.
    Noget andet er at i det her tilfælde så er det fuldstændig grotesk at man kan lærere med på turen men samtidig sige at det ikke var en skoletur. Hvorfor skal der lærere med hvis det ikke har med skolen at gøre? Som forælder ville jeg være helt oppe i det røde felt over det her. Kan helt ærligt ikke se hvorfor nogle af eleverne skal have krisehjælp. Folk kan snart ikke gøre noget uden at de skal holdes i hånden konstant. Ja, døden her er dybt tragisk, men han var helt alene så der har tydeligvis ikke været nogen der har interesseret sig nok for ham til at passe på ham.


Kommentér på:
hvordan kommer forældre videre .. læs!

Annonce