{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.173 visninger | Oprettet:

BabyGalleri.dk
BabyGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
17. mar 2008
Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29

Velkommen til det nye BabyGalleri ! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye BabyGalleri.

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
Skift billede med piletaster
Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
Youtube-videoer kan afspilles i forum
Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på BabyGalleri"
Nemmere at oprette indhold
Adgang til mere indhold</b>


Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder</b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Lige nu på BabyGalleri</b>
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

<b>Nemmere adgang til mange flere features og indhold</b>
De forskellige abonnementstyper er væk, og når din profil er aktiveret har du adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

<b>Vigtigt for dig som bruger!

Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi håber at du synes godt om det nye BabyGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.babygalleri.dk/faq smiley

God fornøjelse!

Med venlig hilsen BabyGalleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye BabyGalleri !
  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #2   1. aug 2012 Mor og Lykke: Vi håber, at I kommer til at synes om siden, når I har klikket lidt mere rundt smiley I er meget velkomne til at komme med inputs og konstruktiv kritik, så hvis I stadig føler det er forvirrende og rodet efter lidt tid, så må I meget gerne sættte lidt flere ord på.

    Mor til Mascha: Du finder dine hændelser og beskeder i toppen af siden under "Beskeder" - hvis der er sket noget nyt, vil der fremkommet en rød firkant med et tal i. smiley

    Mvh. Rikke/BabyGalleri



  • #3   1. aug 2012 Synes godt nok det er meget forvirrende

  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #4   1. aug 2012 Trine: Nej, det er desværre ikke muligt endnu - men vi arbejder på en app til gallerierne, og når den kommer, så kan du uploade fra telefon til siden.

    Mvh. Rikke/BabyGalleri smiley


  • Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
    #6   1. aug 2012 Man skal bare vænne sig til det smiley så er det super godt. Jeg har helt savnet at det var herinde fordi det er blevet brugt på hundegalleri i noget tid.

  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #7   1. aug 2012 Tania: Der bliver ikke tale om at beholde det gamle design, da det ikke kun er udseende - men også det bagvedliggende system, der er ændret i.

    Men som tidligere nævnt, så er man velkommen til at komme med konstruktiv kritik og input til, hvad der kan gøres bedre. smiley Når Du har klikket lidt yderligere rundt, vil vi meget gerne høre, hvor det er, du synes siden er besværlig at finde rundt i - og hvorfor.

    Mvh. Rikke/BabyGalleri


  • Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
    #8   1. aug 2012 Mon ikke reklamerne sørger for at vi ikke skal betale for at være her, hver måned, eller lign. smiley det min tanke ihvertfald

  • #9   1. aug 2012 Det bliver et tak herfra smiley
    Jeg kan godt lide det nye design, og synes ikke at det er så forvirrende som folk gør det til. smiley
    Dejligt med lidt nyt, selvom det stadig er det gode gamle BG!! smiley


  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #10   1. aug 2012 Dejligt at høre, at der også er nogle, der er glade for det nye design. smiley Vi har på de andre gallerier erfaret, at langt de fleste bliver glade for det nye, når de har vænnet sig lidt mere til sidens nye funktioner.

    Der vil altid kunne forekomme lidt småfejl, men dem vil vi sørge for at rette hurtigst muligt, så I skal endelig melde ind, hvis I oplever noget, som ikke fungerer som det skal smiley

    Lykke: Vi har tilføjet en bannerplacering i højre side - ellers er der det samme antal placeringer, som i det gamle. Som Nadia skriver, så bruges vores intægter på videreudvikling og administration - f.eks af en app smiley

    Mvh. Rikke/BabyGalleri


  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #14   1. aug 2012 Christina: Det er på vores liste over forslag til ny funktionalitet, så det vil givetvis blive muligt på et tidspunkt.

    Men funktionen er dog ganske brugbar nu, hvis man vil have en indikator på, hvor mange, der er enige i ens indlæg smiley

    Mvh. Rikke/BabyGalleri


  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #16   1. aug 2012 Bare Mig: Ja, det er først og fremmest iPhoneejere, der har problemet smiley Men med en app bliver det meget lettere for alle. Så det glæder vi os meget til bliver en realitet.

    Og ja, vi håber også, at du vænner dig til det.

    Mvh. Rikke/BabyGalleri


  • #17   1. aug 2012 Ihhh, hvor er den "synes godt om knap" henne, som folk skriver om her? smiley

    Efter lige at have kigget siden igennem, er jeg rimelig positiv over det smiley Man skal vænne sig til det, ja! Men jeg er sikker på det bliver godt derefter smiley


  • #18   1. aug 2012 ahhh, jeg har selv fundet den nu!

    (det første man bliver blind på, er øjnene!!) smiley


  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #19   1. aug 2012 jeg må tilstå jeg hoppede nærmst ud af sofaen da jeg gik på BG fra min mobil... troede der var kommet virus på.... men mon ikke bare det er tilvænning..??? Jeg giver det lige et par dage eller 3.. smiley

  • #21   1. aug 2012 Jeg syntes det hele flyder meget sammen især i højre side hvor der står lige nu på babygalleri. Syntes godtnok det er svært at skelne de forskellige indlæg fra hinanden..

    Også fordi det hele er blandet sammen, statusbeskeder, indlæg i annoncer osv...


  • #23   1. aug 2012 Jeg forstår ikke hvorfor alle de indlæg man skriver skal vises derude i siden.. Jeg gider da f.eks ikke læse alle de indlæg som kommer i annoncer jeg ikke selv følger med i og det jo svært at se hvilke emner der er tale om før man har læst det..

    Men udover det, så tror jeg måske nok jeg skal vænne mig til det. Men har kun lige hurtig været over det..


  • #24   2. aug 2012 Hej.

    Jeg vil gerne vide hvor man kan komme ind på ens baby og lave tekst osv om.. Jeg kan ikke rigtig finde det smiley


  • #25   2. aug 2012 Tanja - Under BG lige nu, der kan du se starten af indlægget med fede bogstaver.. Lige over står der om det er nyt emne, nyt indlæg ect. og lige under står der hvem der har oprettet det.. smiley Tror der er meget tilvænning ved det nye design, men når man først får fundet tingene, så fungere det fint... Forsiden kan bare godt blive liidt uoverskuelig med alle de mange billeder...

  • #26   2. aug 2012 FamSkumfidus - Du trykker på dit navn/billede oppe i højre hjørne og trykker på "Min konto".. Så kommer du ind på din side og kan derunder finde din baby og ude til højre klikke på "Ret Galleri".. smiley

  • #27   2. aug 2012 Babygalleri.dk

    Ville det måske være muligt at lave en funktion hvor man kan tagge hinanden? Fx som på facebook.


  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #28   2. aug 2012 Malena: Tænker du på i forum med navn - eller i fotoalbum? Vi tager i hvert tilfælde dit forslag med videre.

    Mvh. Rikke/BabyGalleri smiley


  • #29   2. aug 2012 Begge dele, men primært i forum. Trådene blir tit lange og det kan være uoverskueligt at se om nogen henvender sig til en hvis man har skrevet i starten og så måske har været lidt fraværende fra den pågældende tråd.

  • #30   2. aug 2012 Malena - Ja, det har jeg godt set. Men mine øjne kan bare ikke helt skelne det fra hinanden smiley

  • BabyGalleri.dk
    BabyGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 21451 Emner: 31 Svar: 29
    #31   3. aug 2012 Malena: Vi tager dine input med videre smiley

    Mvh. Rikke/BabyGalleri


Kommentér på:
Velkommen til det nye BabyGalleri !

Annonce