{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Velkommen til :) {{forumTopicSubject}}

Velkommen til den nye gruppe smiley

Tænker at vi kan starte med at fortælle lidt om os selv og vores barn/børn, så vi kan blive "rystet" godt sammen smiley

Jeg kan starte med at fortalle om os smiley

Jeg hedder Karina og er 23år, min kæreste hedder Thomas og er 24år. Vi har Nikoline fra JUNI 2010.
Vi bor i en lille by (Ulfborg) i vestjylland, hvor vi har købt hus for snart 4 år siden.

Vi har være sammen i 6år + 7mdr. (har faktisk mdr. dag idag smiley ).

Nikoline var planlagt og længe ønsket. Det tog os 2 år at blive gravid, og graviditeten blev til ved hjælp af IVF-behandling smiley

Nikoline blev født Lørdag d. 19/6-2010 kl 8:34, 4180g. & 55cm (11 dage over termin). Fødslen tog ca 6½time alt ialt smiley

Idag knap 14½mdr. gammel, er Nikoline ca. 78cm og vejer 9 kg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til :)
  • #1   1. sep 2011 Jeg hedder Carola er 26 år og er gift med min mand Jørn på 33 år.
    Vi bor i sønderjylland i byen Bevtoft på et lille landsted.
    Vi har været sammen i 5½ år og været gift i 3 år.
    Sammen har vi Sofie fra d. 3 august 2010, som er knap 13 mdr. nu.
    Jeg fik akut kejsnersnt da jeg var gået 15 dage over tid, da Sofie havde det meget dårligt og lægerne fandt ud at at min moderkage ikke havde virket optimalt.
    Da Sofie kom ud vejet hun 2840 g. og var 49 cm. lang. hun havde det meget skidt og fik 3 ud af 10 point.
    Men idag er hun en stor pige på 11,5 kg. og 81 cm. lang.
    Sofie var et ønskebarn og vi havde prøvet i 8 mdr. da jeg blev gravid.


  • #2   1. sep 2011 Hej smiley

    Jeg hedder Kristine, er 22 år, bor sammen med min kæreste (far til Theo) og vi har været sammen i 3 år, Theo, vores hund Bobby, og katten Grev Siv.
    Vi bor i Åbenrå pt, men flytter til Kolding når den rette lejl dukker op.

    Fødte Theo om morgenen kl 06.45 en lørdag, d.17 juli... Det tog mig 3 dage med veer, puuha..
    Da han kom til verden vejede han 3585, og var 50 lang, en helt perfekt lille skabning, som var elsket fra sekundet vi fandt ud af han var blevet til smiley

    Den dag idag er 11kg og 80 lang, 13 mdr + 2 uger

    Hvis nogen ville vide andet, er i velkomne til at skrive, og ellers kan man følge lidt af vores liv i mine albummer smiley


  • #4   2. sep 2011 Jeg hedder Denise og er forlovet med Morten .
    Vi har været sammen i 3 år. Sammen har vi en søn der hedder Viktor som er 14 mdr her d. 10/9.. vi venter barn nr 2 og har termin d. 24/2.12

    Vi bor i et dejligt hus i Otterup på nordfyn.
    Viktor blev født 10/7.10 lige på terminen og vejede 3305 g og var 51 lang. Fødslen gik fint nok, havde ureglmessige veer i 55 timer.. så håber denne gang bliver lettere.

    Viktor vejer idag 10 kg & er 73 lang


  • #5   3. sep 2011 Jeg hedder Heidi og bor sammen med min forlovede, Michael, Ea på knap 15 mdr. og vores franske bulldog Bailey.
    Vi har været sammen i lidt over 2 år - og bor nu i et rækkehus i Odense.
    Vi skal giftes her d.15. Oktober, så det glæder vi os rigtig meget til (:

    Ea kom til verden d. 14-06-2010 På Odense Universitets Hospital kl. 17.54.
    Fødslen tog 17,5 timer fra første ve, og hun kom ud som en lille stjernekigger. Hun vejede 3508 g. Og var 52 cm.

    Hun vejer nu ca.9 kg. og er 80 cm. lang.


  • #6   4. sep 2011 Jeg hedder Camilla og er 21 år, jeg er forlovet med Jesper 24år, sammen har vi Marcus på 15 mdr, vi bor i Ulfborg i vestjylland i vores lille hus her har vi snart boet 1 år.
    Marcus var bestemt planlagt men lidt længe undervejs det tog mig 13 mdr at blive gravid.
    Han blev født på Holstebro sygehus, kl 16.55 fødslen tog ca 9 timer og han var 55cm og vejede 4169g i dag 15 mdr: 86 cm og 10,5 kilo


  • #7   10. jan 2012 Hej med jer smiley

    Jeg er ny i gruppen smiley Hedder Christina og er 23 år. Bor i Vejle sammen med min kæreste Ronnie på 30 år, og vores fælles søn Frederik, som er født den 4/6 2010 på kolding sygehus smiley
    Lige nu venter vi en lille pige, som er sat til at skulle komme til verden den 15/6 2012 smiley Det glæder vi os meget til smiley


Kommentér på:
Velkommen til :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce