{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

ser gravid ud! :( {{forumTopicSubject}}

min søn er 4 år, og jeg har aldrig rigtig trænet noget op efter min graviditet med ham.. så jeg har lige et par kg ekstra (vejer 69/70 kg ca og er 164,5 høj)
Men her på det seneste føler jeg mig virkelig oppustet og jeg ser gravid ud. har jo længe haft en topmave fra min søn, men øv.
Var til barnedåb igår og havde en stram kjole på...jeg følte og så oppustet og gravid ud, og det er sørme træls.

Jeg får min mens som den skal (er på p-piller) og ingen andre tegn på graviditet, andet end lidt smerter i underlivet, men har lidt luft i maven, så det kan jo meget vel komme fra det..

men selv mine bukser som jeg plejer at skulle bruge livrem til, det skal jeg stadig, men de sidder ikke så løst som de plejer...

Hvad kan gøre at min mave er blevet så oppustet?
Nogle gode fif til at få lidt af topmaven væk?
Jeg er svejrygget, så der har altid være lidt "udbulet" men sys ik ligefrem de sidste 14 dage har gjort noget godt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ser gravid ud! :(
  • #1   26. mar 2012 Hvis din fordøjelse er dårlig, kan du nemt komme til at se oppustet ud.. smiley

  • #2   26. mar 2012 spiser som jeg plejer og forsøger at holde det usunde lidt væk (fredag - lørdag undtaget hehe) så ved ik hvorfor min fordøjelse sku blive dårlig, når jeg spiser og drikker det samme?

  • #3   26. mar 2012 Nej, det er selvfølgelig rigtigt. Men hvis du føler dig oppustet og ikke er gravid, synes jeg, at du skal gå til lægen.

    Jeg døjer f.eks. sommetider med oppustethed og (undskyld detaljen) forstoppelse - nogen gange så meget, at jeg også kan se helt gravid ud.. Før jeg rent faktisk blev gravid, selvfølgelig smiley


  • #4   26. mar 2012 min mens stoppede i fredags og virkede normal, så tror nu ikke jeg er gravid smiley og det er kun de sidste max 14 dage at jeg sys det er blevet sådan. Bryder mig ikke om læger og går kun til dem hvis jeg virkelig er syg smiley forstoppelse har jeg heller ikke..

    nårh jeg må bare ud og gå nogle ture og prutte lidt og håbe det hjælper hehe


  • #5   26. mar 2012 Hehe, ja, så ved jeg ikke lige, hvad du kan gøre smiley Held og lykke med det! smiley

  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #6   26. mar 2012 Man kan få en svamp i maven der hedder Candida.
    Den gør en oppustet smiley Så skal man undgå forskellige madvarer.

    Du kan selv teste om du har det ved at spytte i et glas vand.
    Dette skal du gøre om morgenen inden du spiser, drikker eller børster tænder.
    Hvis du har det vil dit spyt trække tråde ned i vandet istedet for blot at ligge ovenpå.
    Jeg ved ikke rigtig mere end dette smiley Ved det kun da min søster har det og jeg skulle spytte i et glas vand fordi jeg også synes jeg var oppustet smiley
    Ellers spørg lægen eller tjek nettet.


  • #7   26. mar 2012 har du for en sikkerheds skyld taget en g test??

    man kan jo godt have alm. mens selvom man er gravid...??


  • #8   26. mar 2012 nej har ikke testet...tar p piller, lige haft min mens som var helt almindelig og ingen andre tegn på graviditet, så tror ikke det er det smiley (blev gravid på p-piller med sønnen, og da udeblev mens, fik ømme bryster og ku ikke klare lugt og smag af salami pølse, alm pølser og bacon- ting jeg elsker, og de tegn er der intet af)

    har aldrig hørt om det, men så spytter jeg da lige i et glas i morgen hehe

    Det må være megaslappe mavemuskler hehe, nogle der har nogle gode mave/ryg øvelser?


  • #10   26. mar 2012 okay den øvelse har jeg ligegodt aldrig hørt om før smiley

  • #11   26. mar 2012 den øvelse kaldes planken. Så det kan du sikkert Google'e, hvis det er smiley

  • #12   26. mar 2012 *mor* altså jeg ville tage en test bare for og være helt sikker... alle graviditeter er forskellige det har mine to bestemt været.... så man skal aldrig sige aldrig... og selvfølgelig kan det da også være meget andet... men bare for og udelukke graviditet vill jeg teste..

Kommentér på:
ser gravid ud! :(

Annonce