{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

spørgsmål? Ser jeg tyg/gravid ud ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er gravid i uge 19 + 1 dag, jeg var på sygehuset her i søndags og der sagde lægen bare at jeg var for tyk, og jeg nok skulle tabe mig en smiule, det blev jeg rigtigt ked af at høre, da jeg slet ikke ligner en som er gravid men er bare lidt halv kraftig, og det sårede mig virkelig dybt..
Derfor vil jeg gerne høre jeres mening og jeg ligner en der er gravid eller bare er for tyk..

Der kommer foto om ikke særlig længe så må i gerne bedømme det, fordi det gør rigtigt undt at få sådan noget af vide smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål? Ser jeg tyg/gravid ud ??
  • #1   10. jan 2012 ej hvor skod at få at vide smiley .. kan virkelig godt forstå, du blev såret af, at høre det smiley

  • #2   10. jan 2012 Øv at få afvide smiley
    Har du taget meget på siden du blev gravid?


  • #3   10. jan 2012 Nu skal jeg ikke kunnet sige det, men kan det have haft noget at gøre med din vægt/bmi ?
    Og desuden må man ikke gå på slankekur når man er gravid, da det udløser giftige stoffer der er ophobet i kroppens fedt.
    Derimod må man gerne spise sundt og motionere men ikke for at slanke sig.

    Hvis ikke du selv føler du er for stor, eller føler dig besværet, vil jeg sige, du skal have det godt med dig selv, og hvis ikke du kan overskue at skulle gøre noget ved maden, jamen så lad være og nyd din graviditet smiley


  • #5   10. jan 2012 milica P
    Ja det er jo ikke særlig sjovt at få af vide, jeg var næsten ved at begynde at tude, fordi jeg har taget en del på men min læge siger at det skal jeg ikke være bange for da det bare er min mave der vokser og barnet der bliver større smiley Men stadig bliver man såret over det..

    Charlotte O
    Ja det er jo ikke lige sådan noget man gide høre når man er gravid.. smiley
    Jeg ved det faktisk ikke, men da jeg sidst var på vægten der havde jeg tabt 2kg.

    Anni med en skat og en engel smiley .
    Hun sagde bare at jeg var kraftigt, hun satte mig ikke op på en vægt eller noget hun sagde bare jeg nok var lidt kraftig.. Jeg har altid været lidt kraftig men jeg har jo tabt mig meget inden jeg mødte barns far..
    Jeg går ture hver onsdag sammen med min mor og hendes hund, men det sidste lange stykke tid har jeg været meget træt, og jeg bare ikke har haft overskud til at komme ud og gå..
    Nogen gange føler jeg at jeg er stor og andre gange synes jeg at jeg bare ser alm tyk ud når man er gravid.. smiley
    Jeg spiser heller ikke så meget usundt, da jeg helst vil sige frugter, men vil da ikke lyve at jeg da har en sød tand smiley


  • #6   10. jan 2012 lotte, kan virkelig godt forstå, du blev såret af det, det ville jeg virkelig også være blevet. men du kan trøste dig med, at du har et dejligt barn inde i dig, som bare bliver større og større. smiley

  • #7   10. jan 2012
    Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley
    Nej det er det ikke.. smiley man er jo bare så følsom når man er gravid, men da jeg så snakkede med en anden læge så fik jeg af vide at jeg så fin ud og havde en fin mave smiley


    Marlene 33+ Venter en prinsesse til feb .

    Jeg synes det er vildt hvor meget man kan tage på ved at man er gravid og ens mave bare bliver større og større smiley Lægen jeg snakkede men hun spurgte om jeg kunne mærke liv, så sagde jeg at det kunne jeg godt, at jeg fik nogen spark i maven en gang imellem.. Også sagde hun at det kunne man da ikke mærke allerede nu.. Det blev jeg også lidt sur over, fordi jeg har læst og snakket med mange som har været gravide og de sagde at de godt kunne mærke liv da de var omkring de 18-20 uger.. smiley Ellers ved jeg ikke hvad det er jeg kan mærke?


  • #8   10. jan 2012 milica P
    Ja det ha du ret i smiley Jeg tror barnet det bliver en bokser eller en fodbolds spiller, da der er virkelig meget liv inde i min mave smiley Jeg skal til scanning her på Torsdag så kan slet ikke vente smiley Der får vi også af vide om det bliver en dreng eller en pige smiley


  • #9   10. jan 2012 åh, hvor må det være en fantastisk følelse, at mærke sit barn i maven :') hehe.. bliver spændende på torsdag - du må endelig lave en update! smiley

  • #10   10. jan 2012 Sikke da en træls meddelse at få, især når din læge siger det hele ser fint ud.

    Og mht. at kunne mærke bebs, så har jeg altså kunne mærke min lille pige fra jeg var 16+3, så det er da noget vås hun der har fyret af.

    Nyd din graviditet, og din voksende mave, og lad være med at lytte til hvad hun sagde smiley


  • #11   10. jan 2012 Føler virkelig med dig Lotte N!
    Fik selv den melding at jeg var til den store side da jeg var gravis, og det gør virkelig ondt. Kan huske at jeg blev virkelig gal, da jeg hele tiden fik at vide at jeg ikke havde taget voldsomt meget på ( 8 Kg Ialt), og at det hele formentlig var baby smiley
    Men F*** den læge, man kan jo altså ikke gå rundt og ligne en ål når man er gravid smiley



  • #12   10. jan 2012 Hejsa alle sammen smiley

    Jeg skriver lige tilbage nå jeg kommer hjem fra lægen, skal lige tjekkes for noget med mit blodsukker..


  • #13   10. jan 2012 Altså når lægen ikke engang gider veje dig eller mærke, så skal vedkomne bare tie stille, for når du lever som du gør betyder det intet, og når du så endda har tabt 2 kg, hmm mærkelig læge.

    Og jo man siger som første gangs at man som regel mærker liv fra ca uge 20, og flere gangs ca fra uge 18 jeg har mærket hver dag begge mine graviditeter fra omkring uge 16 så jo tror det er bebs du mærker smiley


  • #14   10. jan 2012 har du billede, lotte? smiley

  • #15   11. jan 2012 det kunne lyde som vandet, der går. sådan havde min ene søster det nemlig også. men synes bare, det er meget tidligt for dig, hvis vandet allerede går nu ;o .. så jeg må melde pas. smiley
    okay, det er iorden. du må lige skrive herinde, når der kommer billeder. smiley


  • #16   26. jan 2012 Hejsa alle sammen.

    jeg har problemer med at holde på mit vand, min trusser er hele tiden mega våde, og jeg er ved at blive træt af det.

    tror i at jeg skal ringe til lægen eller skal jeg lade være.. Jeg bliver nød til at gå med bind, men det hjælper ikke rigtigt noget..

    Jeg har tisset i bukserne engang, hvor jeg troede mit vand var gået men det var kun tis.. Men nogen gange kan jeg slet ikke holde på mit tis.. Nogen gange kan jeg mærke at det kommer og andre gange kan jeg ikke smiley

    Kan det måske være fordi at han trykker på min blære eller??
    Eller jeg bare er blevet for slap dernede smiley


  • #17   26. jan 2012 Det lyder til at du skal træne din bækkenbund.

    Jeg gør det en gang i timen smiley man kan jo gøre det lige meget hvad man laver.
    Hvor langt er du henne?


  • #18   26. jan 2012 Charlotte O
    Ja det tror jeg også. smiley
    Det vil være dejligt vis man kan gøre et eller andet ved det, da det er super træls..
    Jeg er 21+3 smiley


  • #19   26. jan 2012 Det går faktisk stærkt med at træne bækkenbunden.

    Aftal med dig selv at di f.eks. Hver gang kl er hel (altså 12.00 - 13.00 - 14.00 osv) spænder 10 eller 15 gange.
    - jeg lover dig om en uge kan du mærke forskel.

    Man skal heller ikke rende for meget ud og tisse.
    - de sidste par uger er jeg begyndt at skulle tisse 3-4 gange inden middag.

    Men jeg "holder" mig lidt, for blæren/urinrøret får hurtigt dårlige vaner med at skulle tisse for meget.


  • #20   26. jan 2012 det må jeg prøve, det kan jo være at det hjælper en del..
    Det er bare surt at man næsten hele tiden skal på wc fordi man skal tisse.. Men sådan er det jo når han trykker på min blære.

    Men nu prøver jeg lige de øvelser, også se om det hjælper..


  • #21   26. jan 2012 Jeg er 18+4 og nogle dage har jeg også den følelse.

    Du kan for en sikkerheds skyld lige få tjekket din urin for Blærebetændelse hos lægen.
    - for det kan jo også give de symptomer.


  • #22   26. jan 2012 Jeg har haft ringet til min jordmor og hun sagde at jeg måske lige skulle tjekkes med min blære..
    Der er nemlig en ting der er underligt, fordi jeg er blevet tjekket 5-6 gange for blærebetændelse og der ser det fint ud.. Men jeg er bare så bange for tiden at jeg mister ham, ved godt at man ikke må tænke sådan, men kan ikke lade være smiley


Kommentér på:
spørgsmål? Ser jeg tyg/gravid ud ??

Annonce