{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Av mine bryster.! {{forumTopicSubject}}

Hej alle ude bag skærmen..
ved ikk hvor jeg vil hen med mit indlæg, nok bare brug for et "lyttende øre" i dag smiley
Hele familien ligger syg med en slem forkørelse så der er ingen af os der er på toppen og slet ikk lille manden som ikk rigtig sover..
Jeg ved simpelhen ikk hva der sker for mine bryster i dag, de gør afsindig ondt og mælken løber bare ud af dem fordi mikkel ikk rigtig vil spise ordnelige måltider pga den slemme forkørelse så han gylper største delen af maden op med slim og vil ikk spise igen før en times tid efter så istedet for og tømme et bryst til halvden bryst hvor 3-4 time, så spiser han nu ca hver 1 1/2 time istedet og det kan mine bryster ikk finde ud af, så det er ligesom mælkeproduktionen er gået helt i kuks og det gør bare så ondt smiley
Så har overvejet og købe en brystpumbe, men så overvejer jeg om det bare sætter mere kuks i produktionen eller hvordan..
Nogen af jer der har erfaringer omkring det.? eller har andre go råd til hva jeg kan gøre smiley så søger jeg gerne råd og erfaringer:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av mine bryster.!
  • #1   20. mar 2012 varme omslag kan tage noget af smerten.. det brugte jeg da mælken løb til og de var mega spændte og ømme

  • #2   20. mar 2012 Jeg vilo mene at hvis du bruger an bryst pumpe på de tidspunkter hvor han normalt spiser (eller bare malker ud med hænderne), så skaber det ikke mere kuks. du kan jo lade være med at tømme dem helt og så lade ham tage det han kan og vil når han har lyst..

    Det lærte jeg ude på sygehuset da vi var indlagt smiley


  • #3   20. mar 2012 jeg ville også mene at du skulle malke ud

  • #4   20. mar 2012 oka så hvis jeg bare nøjes med at malke ud når han normalt spiser så burde det ikk lave problemer.?
    for nøj min bryster gør ondt.!


  • #6   21. mar 2012 ja det er nemlig det jeg ved og det er jeg bestemt ikk intr i for har ondt nok i forvejen i dem.!
    men ville gerne en brystpumpe for som du siger så kan det gemmes og jeg har fået afvide af min sp at det kan fryses ned og gemmes max et halvt år og det er jo smart nok til senere når han skal begynde og ha flaske + ammes som er planen og syntes os det er spild af mælk og bare lade det gå til spilde..
    Men som sagt, jeg er bare os nervøs for det sætter kuk i mængden og produktion af mælken og så jeg begynder og producer mere og det er jeg ærlig talt ikk intr i lige nu..


Kommentér på:
Av mine bryster.!

Annonce