{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Valg af børnehave..... SUK {{forumTopicSubject}}

Står og skal vælge en børnehave til at skrive min dejlige datter op i..
MEN, det er jo en jungle at finde rundt i!!! smiley
Nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på en integreret børnehave og en der ikke er???

Hvad har i lagt vægt på? Og hvorfor...
Jeg tænker, skovbørnehave!! Men de ligger noget stykke væk..
Vil gerne have et sted hvor der er udeplads, og ikke kun på fliser/astfald, ikke et sted hvor der er en masse pc, wii osv. Det er ikke noget jeg vil have fyldt mit barns hovede med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af børnehave..... SUK
  • #1   19. feb 2012 Integreret er hvor det er både vuggestue og børnehave

  • #3   19. feb 2012 Angellina er i en integreret og lars og mig er rigtig glade for det. hun er self i vuggestuen nu og kommer så senere på besøg og lege dage i børnehaven når hun bliver ældre sådan at hun lære de andre børn og pædagoger at kende stille og roligt. det var det vi prioriterede mest. pædagogerne skifter ca hvert halve år så det er også nogen hun kommer til at kende godt på længere sigt. derudover har de før skole start program hvor de hjælper børnene til at være mere rustet til børnehave klassen og at de skal kunne sidde stille og koncentrere sig. de er ude hver dag og udover det har de deres egen gymnastik hal, motorik, kreativ og sprog rum for at hjælpe børnene så meget de kan. men det er rigtig svært når man står og skal vælge smiley

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #4   19. feb 2012 ...i en intregeret, kan de kun komme derind, hvis de har været i den tilknyttede vuggestue?

  • #5   19. feb 2012 Nej men vuggebørn har førsteret:)

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   19. feb 2012 Nå, jeg har læst samtlige beskrivelser af de børnehave muligheder her er.. I første sortering kom jeg ned på 11 mulige.. Nu har jeg så været igennem dem igen med et mere kritisk syn..

    Jeg er havnet på 6 mulige steder...
    Kunne i tænke jer at læse dem igennem og komme med jeres mening, både med hvad i foretrækker, men også hvad i IKKE ville.. smiley
    Meget gerne med begrundelse..

    Vil jo så gerne vælge det helt rette sted...

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    (link fjernet)


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #8   19. feb 2012 Vil helt klart også se på dem... Men tænkte der måske var nogen der bed mærke i noget jeg ikke gjorde.. Eller havde en kommentar til eller flere af dem.

  • #9   19. feb 2012 Min pige skal i skovbørnehave. Den ligger 4 km fra os, men vil meget hellere køre det længere og så hun kommer et ordenligt sted hen..

    Der er 2 institutioner her 500 m fra os. Men dem skal hun helt bestemt ikke ned i..

    Arbejder selv i en natur børnehave og ville aldrig vælge andet.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #10   19. feb 2012 Er der prisforskel fra børnehave til børnehave?
    Ikke at det betyder noget, bare nysgerrighed.


  • #11   19. feb 2012
    Vi skal også snart skrive vores datter op, smiley eller det vil sige når hun bliver 2 år, og hun er nu 1,5 år smiley Men tiden går jo hurtigt, ..

    Vi bor midt i byen, men vil IKKE have hende i en af børnehaverne herinde, da de ikke har særlig meget udendørsareal, men kun en lille have, og det syntes jeg er trist, og derudover er her meget larm..

    Så vi har valgt at hun skal på dyregården som den hedder, smiley Den ligger lidt udenfor byen, og de går meget op i at være udenfor, og de har heste, grise, kaniner osv, og så har børnene f.eks. ridning en gang om ugen smiley , De hjælper med at lave mad, og hjælper med grøntsagerne i haven osv, og det elsker jeg bare, smiley Så vi var ikke i tvivl om hvor hun skulle hen, ..


  • #12   19. feb 2012 vores søn skal starte her d. 1. ,,, vi er kommet i en børnehave med stor udeplads, de har dyr, får kaniner og høns, der er "fra jord til bord" , børnene hjælper med at lave maden , sukkerpolitik (syntes den er dum ved fødselsdage, ellers okay)

    jeg er glad for at jeg ingen madpakke skal lave da der er madordning, de er med til det praktiske - de henter æg sammen ved hønsene osv , der er madplan en uge frem så man kan følge med i hvad barnet spiser...


Kommentér på:
Valg af børnehave..... SUK

Annonce