{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn
  • #2   23. feb 2013 Han sover slet ikke.. eller det vil sige han tager maks 5 min, hvis han nu skulle falde i søvn, når han bliver puttet ud i hans barnevogn

  • #3   23. feb 2013 Har du prøvet og gå en go lang tur med ham i barnevognen?
    - Min søn falder altid i søvn når jeg går tur med ham i barnevognen, hvilket jeg gør hver dag smiley


  • #4   23. feb 2013 Ja, det er også prøvet. Han vågner så snart barnevogen står stille eller der kommer den mindste lyd forbi ham


  • #6   23. feb 2013 Nej det faktisk ikke så slemt. Han vil dog være med over alt og jeg kan ikke gå på WC uden han hulker

  • #7   23. feb 2013 det var max os igennem det varede ca to uger og så ville han gerne igen tror det en fase nogen børn skal igenne,

  • #8   23. feb 2013 Vi er også inde i en dum periode nu.

    Vi har været igennem perioder hvor hun slet ikke sov fra hun stod op til hun skulle i seng igen.
    Her går der ca 14 dage - så bliver hun "normal" igen.

    Nu er hun 10 måneder. Og normalt plejer hun at værre hysset og pjevset allerede kl 18.
    Men den sidste uges tid har hun været så frisk om aftenen. - hun er først lige faldet i søvn nu- men i det mindste er hun i godt humør.
    Men jeg tror på det bare er en periode der skal overstås. smiley


  • #9   23. feb 2013 Åh husker tydeligt da Oliver havde en periode på ca 1 mdr hvor han heller ikke sov. Han var ca 1 år. Problemet var at så var han mega træt kl ca 18 og faldt i søvn, så tog han alt fra 30 min til 2 timer. Men så ville han jo ikke sove igen til nat... smiley

  • #10   24. feb 2013 tak piger smiley rart at vide min søn ikke er den eneste der har sådan en periode smiley

  • #13   24. feb 2013 Havde det her været for bare 2 måneder siden ville Magnus også have været totalt umulig smiley

Kommentér på:
Søvn

Annonce