{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Autostol - Hvornår et nr større? {{forumTopicSubject}}

Ja sad lige og kiggede lidt på nettet og faldt over autostole og kom så i tanke om vores går fra 9-18kg og nummeret storre fra 15-36kg / 4-12år og Theis vejer 15kg nu så egentlig vare det ikke længe før han burde have en ny alså 15-36kg men han er kun lige blevet 2år så han opfylder langt fra kravet om 4år

hvad gør man så lige skal jeg gå efter kg eller skal jeg gå efter alder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autostol - Hvornår et nr større?
  • #1   28. sep 2011 den vi har til emma føler jeg er for lidt snart hun er godt nok kun 3½ mdr og den går til 13 kg men syntes hun falder meget ned i den og sele laver mærker i halsen vis de der puder glider ned. men i ønskebørn sagde de hun sad som hun skulle tog hende nemlgi med ind for høre der råd...

    så prøv køre ind og spørg dem til råds og afprøv dem


  • #2   28. sep 2011 man skal gå efter kilo fik jeg afvide

  • #3   28. sep 2011 Man skal gå efter kg smiley
    Min stol går os til 18kg, men min datter på 4½ vejer heldigvis kun 15kg smiley hehe


  • #5   28. sep 2011 Randi M
    vil nemlig os synes theis er alt for lille til at sidde med selen fra bilen og sys jo egentlig han sidder fint i den vi har nu så ved ik om jeg skal gå efter at han sidder fint og vente til han opfylder alderskrav eller han skal opfylde vægtkravene men baby stolen kom han os allerede ud af da han var 6½ måned for den var for lille han var for lang til den og det var babysam der sagde han sku over i en større.

    kan så nu se babysam har tilbud på en cybex 15-36kg imorgen til 500kr nogen der ved hvor sikker den er ? har rømer nu og vil jeg godtnok helst have igen men hvis cybex er lige så sikker er det vel godtnok?


  • #7   28. sep 2011 Mette - jeg kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål.

    Men hippo, du må endelig ikke komme hende over i en anden autostol. Vi spurgte i babysam, for min søn er virkelig stor!
    3 kriterier skal være opfyldt
    1. 9 kg
    2. 9 mdr.
    3. skal kunne sidde selv.

    Og de SKAL være opfyldt alle 3.
    Man skifter før, men det er sikkerhedmæssigt ikke okay!


  • #8   28. sep 2011 Hold dem så længe muligt i deres autostole uden at flytte dem over i større.
    Den næste du nævner der skal de jo kunne udløse den normale selefubktion jeg ville klart vente til de ikke længere kan være i den han har nu.


  • #10   29. sep 2011 vi plejer at gå efter vægt når vi har skullet ha stol til caroline for de 2 små voksede hun hurtigt fra. hun fik en 15-36kg autostol da hun var 2½

  • #11   29. sep 2011 Pernille - mor til den dejligste dreng< 3
    ville lige sige vi tog i babysam da theis var 6½måned pga vi sys han var for stor til baby stolen 0-13kg det eneste han opfyldte var at han kunne sidde selv og så var han alt for lang til den og de anbefalede vi fik et nr større til ham.

    *Victor 6 år + Philip 0år
    han hoved når lige til kanten alså det går ikke over men lige til kanten nu:)

    tror vi venter til vi ik sys han sidder godt længere så må vi ud i babysam og høre hvad de siger for pt sys jeg hans stol er fin selvom han snart når vægten til den næste.


  • #12   29. sep 2011 Vi har haft samme spørgsmål. Og jeg spurgte også i babysam og han fortalte mig at de ikke måtte vokse over selen så den kørte op over skulderen . Nå den gjore det skulle vi få en ny stol. Men han sagde nemlig også at man som 2 år ikke sidder ret godt med en 3 punkts sele. Så vi venter lidt endnu. Magnus er nemlig kun lige 2 år men vejer 15 kg.

  • #13   29. sep 2011 Mette - det er lidt sjovt at der er så stor forskel på, hvem man spørger.
    Men selvfølgelig, hvis han var så lang at hovedet går ud over, ja så må man vel skifte smiley


  • #14   29. sep 2011 Pernille - mor til den dejligste dreng< 3
    ja der er rigtig mange meninger alt efter hvem man spørger og kan faktisk godt blive lidt irriteret / små sur over det for sys når man feks spørger i babysam så burde de vide hvad kravene er men det kommer jo så an på i hvilken butik du spørger og hvem man spørger så er det din eller min butik der ved kravene og hvem gør noget forkert de burde et eller andet sted have samme info omkring så vigtige ting sys jeg smiley


  • #15   29. sep 2011 Ja lige præcis. smiley Jeg skal i babysam imorgen, min veninde arbejder der. Prøver lige at spørge igen, bare for sjov smiley Vi er skiftet til den større nemlig.

  • #16   29. sep 2011 smiley vi skal os snart derud igen så vil jeg os lige prøve at forhøre mig lidt om det:)

Kommentér på:
Autostol - Hvornår et nr større?

Annonce