{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Ud af lejlighed part 2 !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede en tråd igår ang at komme hurtigt ud af vores lejekontrakt pga lejligheden bare ikk er god for tøserne !!! og vi havde fundet drømmehuset som vi kunne leje fra allerede næste mdr.

http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=57159

Vi var til møde igår med kommende udlejer og huset er vores fra d. 16 sep -hvis vi kunne komme ud af lejligheden smiley Vi ringede så til nuværende udlejer og forklarede problemet og de kom med den at de selv havde boedet der med små børn osv osv - men så sagde vi at deet os kun er Silja som ikk kan klae det - vigga har ingen problemer.

De sagde så at hvis vi bare betalte en hel husleje d. 1 sep så kunne vi godt finde ud af det. Men så sagde vi at hvis vi skulle det kunne det ikk være fair at vi os skulle male - ordne gulve osv. ( man kan jo altid prøve at komme uden om det ) og det virkede !! Vi skal ikk lave noget udover gøre rent smiley Og maling - lak til gulvet osv ville alligevel komme til at koste hvad vi må betale i de 14 dage vi ikk bor der i husleje !

Så vi er så glade og kan ikk vente til at komme ud i huset !! have til lucky og det gør det meget nemmere for mig at klare ham uden at manden skal lufte ham inden arbejde og efter osv. så kan jeg bare smide ham i haven når han skal ud.

plus alt det med trapper har vi heller ikk problemer med smiley det er så skide hårdt at slebe barnevognen op og ned - nu bliver det bare ud af døren og gå tur smiley

Glæder os helt vildt !!! Nu skal vi bae have pakket smiley og smidt ud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ud af lejlighed part 2 !!!
Kommentér på:
Ud af lejlighed part 2 !!!

Annonce