{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.209 visninger | Oprettet:

smidt ud af lejlighed {{forumTopicSubject}}

ja fordi jeg har sådan en rigtig sød bank der syntes det er sjovt at gå og slette mine regninger så er vi blevet smidt ud af lejligheden.. så om 10 dage står jeg på gaden med 2 børn og 4 katte.. flot så..

super dejligt med en bank der ikke kan finde ud af at hode nallerne for sig selv..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smidt ud af lejlighed
  • #1   27. feb 2009 det er da løgn kan i ikke snakke med udlejeren?

  • #2   27. feb 2009 ej kan man sku ikke bare sikke en lorte bank du har

  • #3   27. feb 2009 det kan de da ikke slippe så let fra.. få evt et stykke på skrift fra banken hvor der står deres fejl og giv til udlejer..

  • #4   27. feb 2009 WHAT! det kan sku da ikke være rigtigt!

  • #5   27. feb 2009 Ikke en sjov situation at sidde i......
    Virker dog lidt underligt hvis banken bare lige sletter regninger uden grund, eller uden at oplyser herom i brev...


  • #6   27. feb 2009 Det kan de da ikke bare, ikke hvis i ikke har fået nogen rykkere eller noget...

    Hvor er det os bare for dårligt af banken..


  • #7   27. feb 2009 ej, det kan da ikke være rigtigt... det er jeg godt nok ked af og høre... håber der kommer en løsnig på det, for det kan I ski da ikke være tjent med og slet ikke når det er bankens fejl. håber udlejer vil være lidt behjælpelig!

  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #8   27. feb 2009 Hmm, det lyder da lidt mærkeligt.. Hvor længe har du ikke betalt husleje, man kan ikke smide folk ud fordi de har sprunget lejen over i en kort periode...

  • #9   27. feb 2009 normalt skal man også have rykker eller en skrivelse.. har det ikke undret dig du havde flere penge til dig selv.. nu hvor huslejen ikke er betalet?

  • #10   27. feb 2009 det kan tage en lejer op til et helt år om at smide dig ud hvis du ikke har betalt husleje...

  • #11   27. feb 2009 Hvor lang tid har banken slettet jeres regninger?

  • #12   27. feb 2009 Christina.. Måske det står fra Budget konto, så får du jo ikke flere penge at bruge af... Vi har os haft det problem en gang, og der fik vi så en rykker, og det var os pga en fejl fra vores bank..
    Det var os på budget kontoen, derfor vi ikke havde opdaget det, før rykkeren kom ind af døren..


  • #13   27. feb 2009 katja H okay, men de kan da ikke smide folk ud uden at give dem en rykker eller en skrivelse hvor der står huslejen ikk er betalt, normalt får man en ny frist til at betale den i

  • #14   27. feb 2009 man skal have modtaget min to rykkere..

  • #15   27. feb 2009 Christina... Nej det skrev jeg os længere oppe.. At de må ikke bare smide folk ud, og har de ikke modtaget deres penge, så skal de sende minimum 2 rykkere, _ mener det er sådan..

  • zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #16   27. feb 2009 ja uanset om det er på budgettet eller ej, kan man ikke bare smide folk ud, så er det fordi der ligger noget andet bag, som ikke er blevet oplyst her. Der skal sendes rykkere, og flytter man ikke, eller går disse tabt i posten - ja så kommer fogeden....

  • #17   27. feb 2009 katja det havde jeg ikke lige set, men sådan er reglerne da vi selv udlejer lejlighed,

  • #18   27. feb 2009 kan godt være jeg lyder ligeglad, men bør man ikke også selv lige holde øje med hver måned hvad der bliver betalt, det gør vi hvertfald altid, for at være på den sikre side, og fordi vi har oplevet flere gange at nogen ting er blevet trukket 2 gange???
    selvfølgeligt er det tragisk, og tror da bestemt heller ikke de vil få medhold i at smide jer ud, ring og forklar dem at det er banken der har klokket i det, og sig at hele det manglende beløb kommer ind på deres konto, kunne jo være de var til at snakke med så.


  • #19   27. feb 2009 vi får godt nok en opgørelse hver måned hvor vi kan se hvad der bliver trukket til bugetkonto, pbs osv.

  • #20   27. feb 2009 Gjorde min bank også... og når man ringede og skulle snakke med dem var rådgivren syg. til møde og sad ved kassen ... hvad de siger og gør bestemmer de åbenbart selv ... ja de kan være nogle svin i denne krise tid. skift bank ..

  • louise c
    louise c Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #21   27. feb 2009 Det lyder da lidt underligt.. mon ikke der ligger noget andet bag...

  • #22   27. feb 2009 renate, så havde jeg gået ned i banken og sagde jeg sku snakke med bankmanden øjeblikkeligt. hvis de sagde han så var syg og han så sad dernede, ville jeg spørger hvorfor de lyver.. ville gå fuldstændig bananas. en bankmand burde man ku stole på

  • #23   27. feb 2009 Kristina *Mor til Patrick & Jack.* lige mine ord.

  • #24   27. feb 2009 skifter bank for det fis finder jeg mig ikke i .. og ingen vil snakke med mig de lægger sq bare på hehe

  • #25   27. feb 2009 tak for tilliden...
    der ligger ikke andet bag. banken har slettet min regning og jeg er blevet smidt ud med 10 dages varsel.
    det er den eneste regning der ikke er blevet betalt. banken har ikke sendt mig et bred at der manglede penge til den eler noget.
    de står på budgettet så jeg kan ikke bare se dem.. har ikke netbank
    jeg flyttede for et år siden og lavede en aftale med banken. da det jo er normalt at man skal ha et års tid til at komme ind i det nye budget..
    der manglede 700 kr til min regning.. som ville blive betalt her idag.
    efter aftale..

    boligselskabet har ikke sent nogen rykker..
    jeg har ihvertfald ikke modtaget nogen..

    jeg har boet i dette selvskab de sidste 7 år og har aldrig misset en regning..
    så det er ren og skør svineri fra deres side..
    jeg har fået en kopi at de har send det til fogeden og det hele. jeg har 10 dage til at flytte..
    som om der er nogen der kan flytte på s kort tid..
    og så er det rigtig flot at sende den ud en fredag så man kan gå hele weekenden og ikke kan få fat i dem...
    det er ikke første gang han har gjordt noget lign dog aldrig slettet min reg.
    i dec der tog han mine sidste penge til lånet fordi jeg tidligere på året havde fået lov til at hoppe en måned over til lånet..
    og han sagde ikke at jeg lige pludselig skulle betale den måned. men nej det skulle han så lige gøre i dec måned af alle måneder..
    jeg skal også ti samtale i en anden bank på tirsdag. så jeg håber self på at de måske vil hjælpe mig og at boligselskabet ligesom tænker sig lidt om.. da jeg jo har boet hos dem i så mange år uden problemer..

    og ud over det så er jeg lige kommet hjem fra ferie..så har ikke kunne gøre en skid..



  • #26   27. feb 2009 lige meget hvad der er gået galg kan de ikke smide dig ud med 10 dages varsel. de skal min bruge 5 måneder på at smide dig ud p.g.a manglende betaling af husleje.

  • #27   27. feb 2009 hov tak til jer der tilbyder pasning af misserne..

  • #28   27. feb 2009 kan du ikke hyre en advokat? jeg er helt sikker på at det der ikke er lovligt

  • #29   27. feb 2009 tror du skal melde dig ind i LLO

  • #30   27. feb 2009 og for guds skyld ikke flyt ud og lad dig skræmme..

  • #31   27. feb 2009 det har jeg ikke råd til enlig mor på kontanthjælp..jeg lader mig heller ikke skæmme så let bliver sku bare så ked.
    og jeg tror godt jeg kan skaffe pengene..


  • #32   27. feb 2009 Lige meget hvad, Så er det ikke lovligt det de har gang i...
    Min far og jeg har næsten lige siddet og læst en masse om det på nettet, da jeg havde en veninde som os havde fået en opsigelse fra husværten..


  • #33   27. feb 2009 Slf blir du da ked, det er der da ikke noget at sige til.. Det ligner da heller ikke noget.. Og de må da os give dig en chance når du har boet der så mange år... nøj jeg var blevet så tosset..

  • #34   27. feb 2009 iøvrigt hvis det kun handler om en måneds husleje, så har de intet på dig, der skal gå min. 3 måneder hvor du ikke betaler før de kan smide dig ud, og som nogen siger så skal de jo sende rykkere...

    synes det lyder som en vildt underlig bank du har dig der, og for den sags skyld boligselskab.

    var jeg dig ville jeg prøve og ringe til LLO selvom du ikke er medlem, de kan helt sikkert fortælle dig præcis hvad dine rettigheder er, og muligvis sende noget papir ud til dig hvor det står på, og så sende en kopi til selskabet, plus selvfølgeligt få betalt det du mangler så du har god samvittighed..



  • #35   28. feb 2009 ja jeg mente også at der skulle gå længere tid..
    og der står jo også i reglerne at der man har 1 måned fraflytnings tid hvis de smider en ud..
    jeg kender heldigvis godt reglerne. men man bliver sku lidt shokket..

    men ud over det så har jeg allerede gode nyheder.. de sidste penge er skaffet. havde en super sød veninde som gerne ville hjælpe..kl 11 i går aftes;-)

    nu skal vi så bare lige overtale boligselskabet. og så flytter jeg bank..

    dem gider jeg bestemt ikke mere.
    og så vil jeg selv stå for regningerne frem over. det gider jeg simpelt hen ikke igen..

    men mange tak for respons..
    det er rart med så megen opbakning.
    det er ski længe siden der har været det her inde..
    takker;-)
    og kram til jer alle..

    skal nok lige skrive på mandag og sige hvordan det er gået..


  • #36   28. feb 2009 håber da dit bolig selvskab tager imod pengene så må du lige påpege at de ikke bare lige sådan kan smide dig ud uden nogle skriftige advarelse om mangle på betaling..

Kommentér på:
smidt ud af lejlighed

Annonce