{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.962 visninger | Oprettet:

Kroppen efter fødsel - hvor længe? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvor længe tog det for jer, før kroppen blev nogenlunde normal?

Efter min graviditet har jeg jo selvfølgelig en masse løs hud og løse mavemuskler. Det hele har jo været spændt ud.

I går lykkedes det mig så at komme i nogle af mine bukser fra før graviditeten, og jeg har da også allerede tabt 16 af de 19 kg jeg tog på..
Men ak, det væltede jo ud med flommet hud alle steder :S

Jeg er klar over at det vil tage lang tid og hårdt arbejde at se lidt mere normal ud, men hvor længe har det taget jer?

Jeg har planer om snart at få fat i en anhænger og begynde at cykle lidt igen, så jeg kan komme i bedre kondition (for den er godt nok blevet dårlig det sidste halve år) og når jeg har passeret de 8 uger, vil jeg starte til noget mor-barn-træning..

Men ja, hvor længe har det ca taget jer at få spændt noget af det løse maveskind op igen?..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kroppen efter fødsel - hvor længe?
  • #1   24. jul 2011 det er først nu (4 mdr efter fødslen) at jeg ser ud som før jeg blev gravid... har en lille smule løst hud, men det er slet ik så slemt som det så ud lige efter jeg havde født smiley

  • #3   24. jul 2011 Mit maveskind var stadig lige løs da jeg blev gravid igen her 2 gang 2 år senere. Er bange for mit er ødelagt og aldrig trækker sig sammen. Men jeg manglede så også stadig at smide 6 kg fra sidst da jeg blev gravid.

  • #4   24. jul 2011 Jeg tog 16 kg på under min graviditet, og jeg havde smidt alle kilo hurtigt.

    Din krop skal nok blive normal igen, det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Min søn er blevet 1 år i denne måned, og jeg føler ikke at mit løse hud på maven er helt væk endnu. Det er ikke det samme som kort efter fødsel, men min krop er en helt anden end den var, inden jeg var gravid.

    Og det har jeg det godt med smiley


  • #5   24. jul 2011 Nini,
    oorh 4 mdr er jo slet ikke slemt synes jeg.. Men der er måske også forskel?..

    Min søster er rimelig aktiv, cykler, går en del, løbetræner lidt, samt går til træning, og her 4 mdr efter fødslen, er hendes maveskind stadig meget a la mit..

    Min mave er faldet sammen, og jeg ser ikke længere gravid ud. Det hele hænger bare, og det er jo ikke helt sjovt..


  • #6   24. jul 2011 Mor til,
    nej, forventer heller ikke at min krop nogensinde bliver helt som før.. Det er nok umuligt.. Men ja, håber da at mit maveskind bliver lidt mindre lasket og flommet..


  • #7   24. jul 2011 tog 20 kg på og mangler kun at tabe 4 af dem og hun er 6 mdr. er i mit normale tøj, men har dog stadig lidt "muffinform" og maven er også en slask. er bare lykkelig for at jeg nåede at tabe fra sisdt i det jeg blev gravid 6 mdr efter hun blev født, så nok også derfor jeg har svært ved at komme af med det sidste. men havde også en dum fødsel (kejsersnit,der ikke gik super duper)) der gør at jeg ikke kan lave så meget som eneste mavebøjning, så trøster mig med de 16kg er forsvundet helt af sig selv smiley

  • #8   24. jul 2011 Jeg tog 16 kg på som var smidt 4 dage efter fødsel. En lille månedes tid efter var mit maveskind mere eller mindre normal igen smiley

  • #10   24. jul 2011 Nej jeg er også meget tilfreds med det... selvom jeg da ville ønske det var gået hurtigere.... men ja, jeg har en veninde og hendes dreng er 8 mdr, og hendes mave slasker lige så meget som lige efter hun havde født... så tror det er meget forskelligt... jeg tror også bare det handler meget om at lave mave øvelser så maven rigtig kan blive strammet op... i stedet for bare at tabe sig hvis du forstår...

  • #13   24. jul 2011
    Jeg tog 7 kg. på under sidste graviditet, og vejede i forvejen ikke særlig meget ..

    Jeg tabte mig 17 kg. efter fødslen, på ca. 3 uger, kun pga. at hun var kommet ud, og fordi jeg ammede smiley ...

    Jeg har prøvet at tage lidt på igen, men har simpelthen ikke kunnet.. Min mave blev flad igen, efter 2-3 uger, så her havde jeg ingen problem smiley

    Jeg er gravid igen, og er i 11 uge, med en lille bule igen nu smiley Men selvfølgelig er min mave ikke super stram som før, men den er flad og det er det vigtigste smiley Og desuden fik jeg noget dejligt ud af det, og så lever jeg med lidt løsere mave og strækmærker smiley


  • #14   24. jul 2011
    - Jeg har ikke lavet nogle øvelser overhovedet smiley ! Andet end almindelig rengøring og husholdning .. haha,


  • #15   24. jul 2011 Jeg tog 15kg på under graviditeten. Det er 4 måneder siden jeg fødte, og har stadig løs hud. Jeg har lavet work out i snart 3 måneder, men uden resultat. Jeg begynder til kick boxing i næste måned og håber den hårde træning kan gøre nogle underværker for min løse hud :-).

  • #16   24. jul 2011 Jeg tog lige omkring 18 kg på, min mave var os meget blød og mærkelig de første par uger, efter et par måneder var den nogenlunde "normal" De 18 kg røg rimelig hurtigt. Var dog alligevel sådan en lidt halvtyk da jeg stadig vejede for meget. Nu har jeg tabt 15 kg mere ialt 33 kg fra da jeg vejede mest under graviditeten. Og man kan kun se at jeg har været gravid på mine bryster og så nogle få strækmærker på lårene.

Kommentér på:
Kroppen efter fødsel - hvor længe?

Annonce