{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

læger hvad skal vi bruge dem til:( {{forumTopicSubject}}

jeg var til vagtlægen i søndags fordi frederik bare hoster og hoster og pludselig tissede han blod og afsted til vagtlægen. han lyttede lidt på han, trykkede ham på maven. og hjem men os vi kunne søge læge i dag. seå jeg ringede til min læge i morges. og fik tid.

jeg fortalte min læge hvad der var sket, og han stort set ikke havde sovet i nat og tissede blod igen og havde kun spist 80ml siden kl 5 (var til lægen kl. 11.30)
frederik grinede til hende. og hun mente han var frisk nu.

ikke noget med af kigge på ham.

hvad laver hun, det kan jo ikke være rigtig at hun ikke gør mere end det:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læger hvad skal vi bruge dem til:(
  • #1   15. sep 2008 Tisse blod og så gør de ikke mere? Det er da helt forrykt. Knægten kan jo have blærebetændelse eller alt muligt andet i vejen med sig. Det kan godt være at knægten kunne smile og grine men det kan andre børn jo også selvom de er sløje.

  • #2   15. sep 2008 lægen siger det ikke er blærebetændelse når han ikke har feber. men ja så finde dog ud hvad det så er.

  • #3   15. sep 2008 så er det da næsten mere uhyggeligt når man så ikke ved hvad det er og de tisser blod!
    Lægen burde tage det mere seriøst! Det er jo ikke normalt at tisse blod


  • #4   16. sep 2008 Helt enig med Pernille. Man kan sagtens have blærebetændelse uden at have feber.

  • #5   16. sep 2008 de fleste læger specielt på lægevagten tænker ikk på så meget andet end at lade som om de undersøger barnet så de ka bli hurtigt færdig og komme videre til næste pasient, så de ka få en lille pause og få deres kaffe og kage:)
    har selv et par grimme oplevelser fra lægevagten, den ene var min datter, da hun var 2 ½ mdr. gammel, hun havde haft høj feber nogle dag og kastede sin mad op igen kort efter hun havde spist, jeg tog til lægevagten med hende men blev sendt hjem og fik at vide det bare var en forkølelse,
    aftenen efter afsted igen, og det samme skete igen, 3 aften ringede jeg så derud igen for der var hendes feber oppe på 40,2.
    da jeg kom derud var de så en kvindelig læge, (de 2 andre dage var det mænd). nå men hun lyttede til hende og jeg fortalte at hun på daværende tidspunkt ikk havde fået hverken mad eller drikke siden kl.8 ca. om formiddagen, og da vi var ude ved lægen om aftenen var kl.23.30.
    men lægen sagde hun ikk ture sende os hjem før vi lige havde været over på børneafdelingen og få lavet et par prøver, og da vi kom der over gik alt pludselig tju hej og vilde dyr ! Linea blev hasteindlagt, og lægen over på afdelen sagde at det var godt jeg holdt ved og kom igen for var jeg ikk kommet med hende var jeg vågnet op til en død datter !
    føj hvor blev jeg bange (er glad for min mor kørte mig derud med hende)
    det viste sig så at hun havde RS virus, mellem øresbetændelse, lungebetændelse plus en virus mer de ikk lige ku finde ud af hva var, så det kaldte de bare en vintervirus, (det viste sig så senere at det var hundeallergi).
    Linea lå med slanger og rør igennem næsen for at ku få luft og mad, fordi hun var helt afkræftet hvilket er klart jo..

    puha et langt indlæg..

    Men det jeg vil hen til er at man ska satme undskyld sproget, banke i bordet og virkelig forlange at det blir undersøgt..

    og min historie er ikk for at skræmme dig, men for at du ved du bare ska banke i bordet til de gør noget så du føler dig tryg ved at ta hjem..

    god bedring med ham, håber alt er vel smiley


  • #6   17. sep 2008 Elise B ja det var meget grimt men hun kom sig da heldigvis smiley



Kommentér på:
læger hvad skal vi bruge dem til:(

Annonce