{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Hmm, de læger!! {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen ved aborterede jeg jo i Søndags, og har så fået óg vide at vi ikke "må" prøve igen, før til December når HCG osv er i 0 igen..
- Men men men, har jo aboteret 2 gange inden jeg blev gravid med vores dejlige søn, og jeg tabte i december hvor jeg blev gravid med ham i marts, og der havde lægerne faktisk sagt at vi først måtte prøve igen i slutningen af april, men han BLEV...
- Og de gange hvor vi har ladet alle tallene gå i 0 har vi tabt..

Har fået og vide når vi har tabt før at det er bare om at prøve med det samme fordi hvis man bliver gravid inden ens HCG tal falder så snyder man enlig kroppen til at tro at man bare har været gravid hele tiden..
Hvor andre læger siger der er større chance for at abortere hvis tallene ikk er gået i 0 endnu..

Hvad skal man tro, er lidt på bar bund fordi den ene gang hvor jeg er blevet gravid inden tallene gik i 0 der lykkedes det jo, og de andre gange hvor vi har ventet er det jo gået galt..

Håber ikk det blev for indviklet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm, de læger!!
  • #1   19. okt 2009 Jeg vil først sige at jeg intet forstand har på det .. Men jeg tror hvis det var mig , så ville jeg gå i gang når jeg følte klar oven på sådan en omgang (hvis man kan kalde det,det?) Så hvis i føler jer klar nu , så er det med at spring ud i det ..

    Det er jo trods alt kun jer der bestemmer ... smiley


  • #2   19. okt 2009 Laura : Jaa, kom bare til at snakke med min veninde om det, og havde aldrig tænkt over det sådan rigtigt, men det er jo rigtigt nok fordi vores søn blev jo i maven da mine tal ikk var i 0 endnu.. smiley
    - Men ja, nu skal vi i første omgang vente 14 dage endnu før vi overhovedet må have sex da jeg fik en udskrabning for at få de sidste vævrester med ud (var 11+1), så min livmoderhals står åben og jeg bløder helt tosset endnu...
    - Og jeg skal ikk risikere at få noget betændelse eller noget i underlivet nu da, synes mit underliv var nok igennem i Søndags!!!!


  • #3   19. okt 2009 Ja for pokker , det må dælme også været hårdt ..
    Du var alligevel langt henne .. smiley Æv ..

    Men hvis din søn blev i maven , da dine tal ikke var gået i 0 , så ville jeg nok føle mig fristet til at prøve ?? hehe


  • #4   19. okt 2009 Laura : Ja nemlig, sådan har jeg det osse! ... smiley ...

  • #5   19. okt 2009 Først vil jeg lige sige føler virkelig med jer, uha det må være hårdt!!! Jeg aner heller intet om det her men jeg vil da også føle mig fristet hvis det var oddsene i lotto! hvis du forstår hvad jeg mener!!!

    Jeg ville også følge mine egne instinkter!!!! Men på den anden side ville jeg nok ikke være klar så hurtigt igen... Alt held til jer og god bedring!!! eller hvad man nu siger!!!


  • #6   19. okt 2009 Trine : først vil jeg sige at jeg føler med jer, puha det må være hårdt at gå igennem flere gange..

    Jeg prøvede selv at miste i 2007, jeg var i uge 9 og vi fik ingenting afvide om at vi ikke måtte prøve igen med det samme så vi gik bare igang og allerede måneden efter var jeg gravid igen og fik så min skønne søn som nu snart bliver 2 :o)

    Det er selvfølgelig avært at give råd når lægen har sagt noget andet men jeg håber i finder ud af noget og at i snart får en lille bebs der bliver derinde.

    rigtig meget held og lykke



  • #7   19. okt 2009 Takker for jeres svar..
    - Og ja synes det er SUPER svært, jeg HADER når læger har delte meninger om hvordan og hvorledes, man kan da blive noget så forvirret smiley
    Dumme læger smiley


Kommentér på:
Hmm, de læger!!

Annonce