{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

tabe sig eller ? {{forumTopicSubject}}

jeg står jo og gerne vil prøve at tabe mig 6-7 kg inden juli (hvis det kan lade sig gøre) men vil det være dumt at tabe sig inden man skal være gravid? jeg vejer 69 kg nu og vil gerne ned på 62-63 kg. jeg tænker at så har jeg jo mindre at skal smide efter en graviditet (hvor det sikkert også er svære end nu)

hvad synes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tabe sig eller ?
  • #2   14. maj 2011 følger lige med-er nemlig i samme båd

  • #5   14. maj 2011 hvis du gør det på en god og sund måde, (sund kost og motion) højner du chancen for at blive gravid endda. så jeg synes ikke det lyder som nogen dum idé :o)

  • #7   14. maj 2011 Jeg havde sat mig for at tabe mig, og nu jeg gravid. !
    jeg to 22kg på med Nena ca. og mangler stadig 18 a dem.
    Så jeg er MEGET overvægtig da jeg var en 'stor' pige i forvejen.
    derfor skal jeg gå i fitness osv. den her gang for det går ikke jeg tager på tværtimod. ! (:

    Men synes ikke det dumt at tabe sig, det skal du jo gøre som du gerne vil (:
    Og som mor til snart 4 siger, er det ikke smart som meget overvægtig at blive gravid nej, jeg ville helt sikkert ønske jeg havde tabt mig inden i det mindste.. men nu jeg jo ikke planlagt gravid (:


  • #8   14. maj 2011 Mor til snart 4 (:

    Nej jeg misforstår dig på ingen måde (; jeg deler præcis samme mening som dig, og derfor skal der også gøres noget i den her graviditet for ser ingen grund til at 'forværre' min situation hvis du forstår= jeg har fint overskud til Nena nu, men med to og måske 20kg tungere ville jeg skulle trække på min reservetank og det ville blive hårdt i længden så hellere gribe det i opløbet eller hvad man siger xD

    Billeder lyver nok lidt i:
    Altså jeg er ikke Gastrik bipas (staves?) tyk.
    Men efter en graviditet mere med 22 kg. ville jeg uden tvivl være voldsom tæt på s; Og det kan vi ikke have smiley


  • #9   14. maj 2011 okay mange tak piger smiley jeg vil tabe mig det jeg kan og så må jeg se hvordan det kommet til at gå med projekt baby.

Kommentér på:
tabe sig eller ?

Annonce