{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

hjælp søvn.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogle gode råd... Lukas er nu 5 måneder, og han er ikke glad for at sove i sin seng. hvis jeg putter ham mens han er vågen bliver ham hurtigt meget sur, og når jeg tager ham op stopper gråden. når han falder i søvn i mine arme kan jeg nogle dage lægge ham i seng hvor han så sover en time eller 2, men når han vågner græder han igen. han vil heller ikke sove der når vi er gået i seng, hvis vi prøver går der ikke mage minutter før han er helt oppe i det røde feldt, og straks han kommer over i sengen ro og få minutter senere sover han...
jeg ved ikke om det kan have noget at gøre at han stadig sover i baby sengen/vuggen (en forholdsvis stor en, der ikke kan vugge...)

nogle råd hvad kan jeg gøre for at få ham til at sove, vi trænger til at sove uden en baby i sengen hele natten...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp søvn..
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   24. nov 2009 lytter lige med

  • #3   24. nov 2009 Det er fordi han tager et tigerspring smiley
    De fleste børn får sådan en periode hvor de har ekstra meget brug for deres forældres tryghed. Læs evt mere om tigerspring her:

    http://voresborn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring


  • #4   24. nov 2009 Det er måske fordi han tager et tigerspring* smiley

  • #5   24. nov 2009 En trøje som dufter af dig, en som du har brugt et par dage det giver tryghed, Noah er 9 mdr nu, da han var 6 mdr var han syg og sov inde ved os i en periode, og kunne derefter ikke finde ro i hans egen seng, han fik min nattøje og det hjalp for så var duften af mor, derstadigvæk det giver ham stadigvæk ro nu, så det er et hit herhjemme..


  • #6   24. nov 2009 Vi står i sammen problem.. men vi har simpenhel fundet rejse sengen frem og sat den op i sove værelset.. jeg har så lagt mig i min egen seng og lod som om jeg sov. den første aften tog det en time, hvor de første 15 min. var gråd og efter lidt skav og leg, men han gav op og jeg ignorede ham..
    2. dag faldt han i søvn a sig selv og idag 3. dag lagde jeg i sengen og han sov efter kun 10 min... vi gør det her ugen ud og så prøver vi i egen seng igen...


  • #7   24. nov 2009 som nogen skriver så prøv med en trøje der dufter af dig smiley og så bare prøv igen og igen og igen, gentagelser giver ro og tryghed, og når han så vender sig til at det jo faktisk er meget hyggeligt at ligge der og putte så går det meget bedre.

    jeg gjorde det med min datter, jeg jeg til at starte med lagde hende sovende ned i sengen (efter at have købt en sengeformindsker) og da hun så ikke længere græd når hun vågnede, da begyndte jeg at putte hende når hun var rigtig bombet og ville falde hurtigt i søvn, og græd hun fik hun lov at ligge 3-5 min og så gik jeg ind og puttede igen og trøstede uden at tage hende op og sagde pænt godnat igen, og det er kun pga at faren modarbejdede mig ved at tage hende op med det samme at jeg brugte 2-3 mdr på at lære hende det, men nu kan jeg bare lægge hende i seng uden noget, og hun er 10 måneder


Kommentér på:
hjælp søvn..

Annonce