{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.548 visninger | Oprettet:

er små negativ over børnehaven.. {{forumTopicSubject}}

I Onsdags hvor de havde udedag i børnehaven kom jeg kl. halv 3 og hentede Sille.. Dér lugtede hun af tis og hendes underbukser og sokker var små fugtige, men man kunne lugte at hendes bukser stank af tid helt fra ende til anden.. De var tørre hvilket vil sige at hun har rendt rundt i et pænt stykke tid med tis bukserne.. Spurgte hendes hvornår de var sket og det skulle det angiveligt være omkring morgensamling, fordi hun ikke måtte gå når de holdte samling. hvis det passer har hun gået med tisbukser UDENFOR fra klokken 09:30

Siden da har hun haft småtisset i bukserne en del gange.. et problem hun ALDRIG har haft før.. Nu klager hun over at det gør ondt år hun tisser, og hun har tisset i bukserne 4 gange indenfor 7 timer, plus hun har været på wc et par gange.. Det er sådan noget sjat tisseri hun ikke mærker, og hun kan simpelthen ikke holde på det..

Jeg er lidt bange for at hun simpelthen har fået blærebetændelse af at have rendt med kolde bukser ude en hel dag.. Og jeg synes der er alt for lang tid til mandag..

Børnehaven har bare svigtet SÅ meget.. Torsdag sendte de hende på toilet 1 gang i timen for der ikk skulle ske uheld, alligevel var hendes underbukser fugtige og stank af tis da jeg kom..

Fredag havde hun fået skiftet bukser for sjat tisseri 2 gange i børnehaven plus fugtige, lugtende underbukser da jeg kom.. det samme herhjemme.. de løber bare, og det gør ondt at tisse

Det værste er at det KUN er deroppe problemet er..

Jeg ved sku ikk hvad jeg skal gøre altså..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er små negativ over børnehaven..
  • #1   26. feb 2011 Ville ret hurtig få hende tjekket for blærebetændelse...

    Det lyder det til hun har fået, både af at rende med våde underbukser i flere dage og dertil sikkert også siddet på deb kolde jord.



  • #2   26. feb 2011 Ej lyder ikke særlig godt smiley Tror desværre også hun har fået blærebetændelse, ku det godt lyde til..

    Har du taget en snak med personalet i bh om hvorfor de ikke skifter hende deroppe og lægger mere mærke til sådan noget?


  • #3   26. feb 2011 Mne hår rejser sig simpelthen, hvor det synd for din lille pige!
    Jeg arbejder os i bh, & vil nu os sige jeg har på ingen måder oplevet en bh der har været så sjusket! det sq da ikke okay!!! Hvis det er sket før de sq ud, burde personalet & have været obs på det os fordi hun sikkert får bare lidt hjælp når de skal ud?
    Jeg ville være rigtig sur & ked af det egentlig! Få din stakkels pige undersøgt ved vagtlægen, & derefter må du vente til Mandag også få taget en snak med dem, Jeg ville være rigtig rassende!!


  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #4   26. feb 2011 Ja, som de andre - det kunne godt lyde som en omgang blærebetændelse smiley Var selv i gennem 2 inden for et halvt år i 2010.. smiley

    Et godt "middel" til I kan komme til lægen, er tranebærsaft. smiley


  • #5   26. feb 2011 Nanna S : Ja lige præcis.
    Hold nu op det må ikke være sjovt for den lille pige! Synd for hende hvis hun har blærebetændelse på bh's bekostning.

    Altså skete det for min dreng, puha jeg ville ha råbt & skreget tror jeg. Det fandme ikke okay! Ville være så ked af det på mit barn vejne, jeg ved selv hvor ondt det gør af have blærebetændelse smiley

    Håber den lille prinsesse hurtigt er ovre det smiley


  • #6   26. feb 2011 Det er så belastende når der er noget galt der hvor ens barn bliver passet men det du beskriver er vand i forhold til hvad vi har oplevet i vores gamle vuggestue. Synes efterhånden at børnepasningen er blevet så dårlig. Og den med tranebær hjælper kun forbyggende ikke behandlende, og må ikke drikkes samtidlig med behandling. God bedring.

  • #7   26. feb 2011 Jeg ville nok tage til vagtlægen med hende nu! Blærebetændelse gør jo sindssygt ondt og sys det er synd hvis hun skal gå med det så længe.

    ps. Hold øje med om un får feber, gør hun det, skal du straks kontakte vagtlægen da det kan være tegn på nyreinfektion!


  • #8   26. feb 2011 Jeg er lige hjemvendt fra vagtlægen.. Af hvad stixen visdte skulle hun ikke have blærebetændelse, men fortsætter det skal hun have en urinprøve sendt til dyrkning.. Han kunne se hun var meget irriteret i/ tissekonen og hans bus var at hendes urinrør/urinveje er så irriteret/ømme at hun slet ikke kan mærke vandet løber..

    Jeg har haft taget det op før, fordi det er sket før.. Der ville de være meget obs på det.. Men det har jo været som at slå en pude, så tænker at skrive en klage til ledelsen og instutionskontoret.. Synes fanme det er grotesk at man risikere at få snotsyge børn hjem fordi pædagogerne har svært ved at passe deres arbejde.. Og det er sket 3-4 gange indenfor de små 8 måneder hun har gået der..

    Alle andre steder er hun 100% renlig ligemeget om det er svømmehal. biograf, legelnad, når hun sover, når hun er ude og lege med andre osv... Eller var, for pt. kan hun jo ikke holde på det..


  • #9   26. feb 2011 Super du tog afsted med hende. Dog ville jeg nok stadig gå til egen læge, bare for en sikkerheds skyld. Vores kære vagtlæger er jo ikke de mest grundige.

    Jeg synes det er så trist at hun er blevet "tilbageholdt" til samling når hun skal tisse og at de så ikke en gang har lagt mærke til det, det er altså for vildt...!

    Jeg ville helt klart også skrive en klage og så forklare alt, ned til mindste detalje.


  • #10   26. feb 2011 Han virkede nu grundig nok, han tog prøve to gange for at være sikker.. Super flink smiley

    Men fortsætter det imorgen køre jeg afsted til lægen med en urinprøve smiley

    Jeg synes det er grotesk.. Og sjovt nok er min ikke den eneste der er bange for at rejse sig når pædagogerne har talt.. En anden pige som min leger meget med, havde fået besked på at sætte sig og spise, ikke gå nogen steder.. Så hun satte sig op, og vupti så løb tisset ned af benene på hende.. Pædagogen havde sagt at hun skulle huske at gå ud og tisse hvortil pigen svarede at det måtte hun jo ikke, hun skulle jo spise..

    Altså de må jo sige det på en hård måde siden dette sker? Sille er normalt ikke bange af sig, hvis hun skal sige noget, men hun må jo være utryg deroppe? En klage får de i hvert fald.


  • #12   26. feb 2011 Altså manden og jeg er enige om at give det en chance mere.. Nu får de klage, og jeg snakker med dem mandag.. Såfremt Sille ikke render og tisser hele tiden, for så kommer hun ingen steder, så må jeg ringe istedet..

    Udover dette tisseri probolem, er vi super glade for børnehaven, og det samme er Sille.. Vi har kun valget mellem 3 pga. stedet vi bor (Langt ude på landet). Den hun går i er den eneste inde i byen hun kunne få, og ud af valget på de 3 er det den absolute bedste smiley



  • #14   27. feb 2011 Jeg ville godt nok os klage og så ville jeg ikk give dem en chance - det der er bare slet slet ikk oki. man skifter sku da bukserne på den lille hvis der sker uheld !!

    Men tranebærsaft er godt og det ville jeg starte med imorgen bare for at give det lidt tid til at virke hvis det kan hjælpe så er det jo fantastisk smiley


  • #16   27. feb 2011 Vagtlægen igår tog prøver som ikke viste noget..

    Når man ikke kan få en bedre børnehave tror jeg de fleste er villige til at give det en sidste chance smiley



  • #18   27. feb 2011 Jeg er helt målløs, jeg har selv arbejdet i en vuggestue. Og der havde ALLE børnene minimum 2 sæt tøj til uheld. Vi havde alle børn uden ble på toilet ca 5 gange i løbet af en dag, alt afhængig af hvor lang tid de var der selvfølgelig. De børn der lige havde smidt bleen var vi ekstra opmærksom på, og havde aftaler med familien, så de havde samme rytme i vuggestue og hjemme.

    Og ja det lyder meget som en blærebetændelse.


  • #19   27. feb 2011 Vil lige sige jeg døjer rigtig meget med blærebetændelse. Jeg har ofte været hos vagtlægen uden den viste noget. Men så kan jeg komme en time efter og så viser den noget. Hvis jeg var dig ville jeg tage en morgen urin i morgen og aflevere den hos din læge.

  • #20   27. feb 2011 Ellers skal hun i en børnewhave der sikkerheds mæssigt ikke er ok, eller en bh hvor man kan snakke svigt, og pædagoger der taler ned til børnene når forældrene er gået..

Kommentér på:
er små negativ over børnehaven..

Annonce