{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.540 visninger | Oprettet:

Hun vil IKKE ! {{forumTopicSubject}}

Jessica begyndte at gå for nogle måneder siden, hvilket jo er super dejligt . Men sagen er den , at hun bare IKKE vil have sko på eller støvler . Hun går fuldstændigt amok , når hun får dem på .

De eneste "sko" hun vil have på , er alm. hjemmesko/futter , Men alt hva der mindes om et fast underlag i skoen , nægter hun at have på .

Har i ogs oplevet det ? Og hva gjorde i , for at vænne jeres barn/børn til det ?

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun vil IKKE !
  • #1   6. apr 2010 min jessica vil gerne havde sko på, og elsker selv at få lov at prøve..

  • #2   6. apr 2010 vi gav os line alm sko på der hun lige haved lært a gå og så sagde vores sundhedsplejse vi sku pille dem a hende da de ikk har godt a at have a
    mendelig sko på..men tror bare det er en fase til hun vænner sig til der..
    tror jeg ville gi hende på et par minutter a gangen og tag dem a igen ..og så ville jeg gå ind i en sko butik der har de sådan nogen bløde sko som hun sagens kan har på uden for men som minder om sutsko og ha på det er faktis os sådan nogen man starter med og de har dem i alle sko butikker


  • #3   6. apr 2010 købte også nogle af dem der er helt gummi agtige i bunden..

  • #4   6. apr 2010 oki smiler ..så ville jeg prøve a gi hende de almendelige på et par minutter a gangen iog tag dem a igen i hendes tempo så hun vænner sig til de ikk e farlige smiler det da lidt ærgeligt hun har det sådan men ved ikk hva du ellers sku gøre smiler man ska jo heller ikk tvinge hende til noget

  • #5   6. apr 2010 Øv hvor træls! .. smiley
    - Kender ikke selv til problemet Oliver ELSKER at få sko på fordi så ved han at vi skal ud..
    Han elsker specielt sine gummistøvler, og hvis han fik lov kunne han rende i dem fra vi stod op til vi går i seng igen!! smiley Hahahaha


  • #6   6. apr 2010 triler ne det gør line oze der må være et eller andet med børn og gummi støver griner

  • #7   6. apr 2010 Prøv at lade hende lege med sko/støvler, uden at hun skal have dem på fødderne.. smiley

    Christina fik lov til at lege med hendes,så hun kunne vænne sig til dem, ligesom den gang vi gav hende en tandbørste at lege med, så hun kunne finde ud af at det ikke er farligt.. =)



  • #8   6. apr 2010 jessica elsker alle sko og støvler.. prøver alle sko hun finder på sin vej

  • #9   6. apr 2010 Vi kan ikke nogen som helst sko/støvler i fred her i huset.. smiley Hun prøver dem allesammen... Hun er især helt vild med mine klipklapper og mine høje hæle.. smiley

    Og når hun sit eget fodtøj på, står nærmest og hopper ved døren for at komme ud.. smiley


  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #10   6. apr 2010 Vores dreng ville heller ikke have sko på, han gik helt amok og bankede hovedet ned i gulvet i raseri.

    Så jeg prøvede at gøre det lidt sjov med skoene på og få ham til at abstrahere fra at det er en underlig fornemmelse at få fødderne ned i et par tunge og stramme sko (sammenlignet med hjemmesko).

    Så de første gange fik han dem på og så var jeg uimodståelig sjov så han ville komme gående med skoene på (bare lige i fem minutter), hvilket virkede fint de første gange, og efterfølgende fik han dem på lige inden vi gik ud af døren og så er skoene længe glemt når i er ude på gaden med alle de spændende ting.

    Og nu elsker han sine sko og tager dem frivilligt på smiley

    Held og lykke smiley


  • #11   6. apr 2010 De kan have svært ved at gå i dem med hård bund som langt de fleste børnesko har. Og det er jo også mega klodset at gå i når vores egne sko vi går kan bukke. Forestil jer at de ikke kunne bukke så vi ville gå som en and. Ikke rart når man lige har lært at gå og stadig er usikker.


    I mange skoforretninger kan du få Bundgaard sko. Sådan et par har jeg til Papaya i hvide med et par hjerter på. De er også ret fede i sorte. Men de har blød bund og dem er hun glad for at gå i. Havde nemlig et par Nike sko der var stive i bunden som jeg gav hende på indtil jeg købte dem her og vi havde et uheld ude på fliserne hvor hun faldt og knaldede munden ned i flisekanten fordi skoene var så stive at hun ikke kunne gå ordentligt og få fødderne helt med sig.

    var ude i Paw sko og købe et par bundgaard for de er i hvertfald bløde i bunden og til at gå i.

    det er noget med at fysioterapeuterne anbefaler at man nemt kan tage skoen og bukke ryggen sammen på den (kringe den bagud så sålen bukker) og bagpå ved hælen -det stykke der ofte gnaver bagpå skal man kunne trykke den kant halvt ned ca. -I hvertfald trykkes lidt ned så den også er blød og ikke gnaver eller er stiv


Kommentér på:
Hun vil IKKE !

Annonce