{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Knap 3 mrd og vil ikke spise ! {{forumTopicSubject}}

Hej ..

Min søn på knap måneder har siden mandag aften ikke ville spise sin MME , han plejer at tage omkring 200 ml hver 4-5 time , men har kunne få ca. 400 ml ned i ham om dagen .. Han skriger og bliver virkelig utrøstelig hvergang jeg prøver at give ham noget ..

Jeg har været ved lægen med ham igår , men da han smiler og virker interesseret i alt det der sker omkring ham er det "OKAY" mener lægen , han har hostet rigtig meget siden fredag aften og været så utrøstelig lige siden

Vi har været indlagt på børneafdelingen i en uge pga han gylper rigtig meget og skriger voldsomt lige bagefter - på sygehuset tabte han sig ½ kg på den uge (vi blev udskrevet for en uge siden) Det var som om de opgav ham til sidst efter scanningerne ikke viste så meget - han fik noget i drop , hvis han nu skulle have en infektion i kroppen et sted (sagde de)

Han har altid gylpet meget og skreget meget (en form for kolik mener SP'en) men han er helt allerledes efter vi blev udskrevet , han skriger ikke så meget mere , men han sover (han er helt væk , når han sover og han sover lige til han selv vil vågne igen , man kan mange ting med ham i søvne , fx give ham bad)

Er det bare mig som er en tudeprinsesse eller ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knap 3 mrd og vil ikke spise !
  • #1   4. nov 2010 NEJ, ring med det samme til den afdeling på syghuset hvor i var og sig at NU skal du have hjælp, der er noget galt.... Vi havde også et "gylpe" barn og var indlagt med hende, men hendes problem lå i at hendes indsnævring til mavesækken var meget løs. Derfor gik det mere eller mindre i sig selv da hun begyndte at få fast føde, men hun "gylper" stadig i en alder af 2 år hvis hun har fået meget væske og hun bliver tumlet eller lign.

    Og hvis ikke de vil indlægge dig så ring til Jordmor døgn vagten, for det går bare ikke....


  • #4   9. nov 2010 Nogle der har hørt nyt om drengen??? Kom de til lægen eller hvad??

  • #5   9. nov 2010 Tak for alle jeres svar ..

    Vi tog ud til min svigerforældre og sov derude , fra kl.18 til 12 næste morgen drak han kun 50 ml smiley
    Vi ringede til Sp'en som kom med det samme (elsker den SP) Hun kom kl.13.30 og vi snakkede mens hun undersøgte ham - han havde tabt sig 500 gram igen så på en måned (med en indlæggelse på 1 uge fra den 20 til 27 okt.) har han tabt sig 1 helt kg smiley
    Vi kom ind på børneafdelingen efter aftensmaden - han spiste 200 ml på 10 minutter smiley men det var dog bare en engangsforstilling smiley og natten var bare det værste i mit liv smiley lige pludselig stoppede Benjamin med at trække vejret og gjorde det ialt 3 gange på den nat smiley de har dog ikke fundet ud af hvorfor han gjorde det , for ingen af deres prøver viser noget galt smiley

    Mvh Anna


  • #6   10. nov 2010 Vi vil gerne vide hvordan det går vi sidder jo og bliver lidt triste og bekrymrede for det lille pus...

  • #7   3. feb 2013 nogen der ved hvordan det er gået efterfølgende? smiley

Kommentér på:
Knap 3 mrd og vil ikke spise !

Annonce