{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart i dp - hvordan ?
  • #1   29. sep 2010 Jessica var der nogle 1½ time første gang og stille og rolig, blev der sat flere timer på smiley

  • #2   29. sep 2010 Hvor lang tid gik der før hun var oppe på den fulde tid hun sku være der normalt?

  • #3   29. sep 2010 Følger lige med, Malou starter nok i DP d 4 oktober eller deronkring nemlig. Skulle have mødt DP-moren idag, men er bare skidtmads idag, så puu ha, det måtte vi lige få flyttet, så får en ny dato på mødet med hende idag sikkert.

  • #4   29. sep 2010 Det afhænger meget at hvordan barnet er, men ja, man starter med det bare er en times tid eller 2, og gør det i nogen dage, og så udvider til at barnet sover til formiddag og så bliver hentet kort efter, og så ellers prøve sig frem.

    Og ja, spørg dagplejeren og det pædagog som også er til stede til det første møde. smiley


  • #5   29. sep 2010 da kian skulle starte tog vi det lidt af gang.
    Mandag ca en time sammen med mor
    Tirsdag ca 1½-2 timer sammen med mor
    Onsdag mor er med ca en 1time og går ca 10-15min og kommer tilbage
    Torsdag mor er med en timer ca. går så og DP ringer hvis der er noget ellers henters barnet efter frokost ca.
    Fredag - Hvis barnet har taget det pænt de andre dage vil jeg prøve at lade det sove hos Dp, og hun ringer når barnet vågner.


  • #7   29. sep 2010 Her var jeg der hele dagen (et par timer) første gang.. Vi sad i stuen og drak kaffe imens Bella sad på gulvet og hyggede sig (hun var det eneste barn første uge). 2. dag gik jeg i en time. 3. dag 1½ time. Og 3 timer torsdag og fredag sov hun der. Og mandag havde hun en alm. dag (9-15) og det har hun haft lige siden. En enkelt gang 9-16. Hun startede i August.

  • #8   29. sep 2010 Emil var der sammen med mig den første dag, og den anden dag var det meningen at han skulle være der til middag, men dp-mor ringede at det gik så godt at hun lagde ham ud og sov og så kunne jeg bare komme om eftermiddagen og hente ham.
    Så hurtig indkørsel her....


  • #9   29. sep 2010 Jeg var med 1½ time den første dag, 1 time den næste og så var han der selv i 1 time, så selv i 2 timer og så prøvede vi med at lade ham sove til middag, og det gik fint og så har han siden den dag været der hele dagen selv.. smiley

Kommentér på:
Opstart i dp - hvordan ?

Annonce