{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Night Terror...?
  • #1   2. aug 2010 vores dreng vågner også engang imellem og er helt utrøstelig, desorinteret og ja faktisk slet ikke vågen. vi har tit snakket om hvad det kunne være og det der ser da ud til at være et svar på det.

    nu er det ikke så tit det sker men det er alligevel frygteligt når han gør det, ikke så meget det at stå med en skrigende unge midt om natten men bare det at han er så dybt ulykkelig.

    johnny der skriver.


  • #2   3. aug 2010 Oliver har også haft det der, det er dog ved at være ½ år siden det er sket sidst... Men de første par gange det skete var jeg ved at panikke, han græd og græd og græd. han svedte, og jeg kunne bare ikke for kontakt med ham.. Var SÅ bange for han fejlede noget som gjorte ondt på ham eller noget...

  • #3   4. aug 2010 Min pige har haft det hen over ca. 2½ år, men mellemrum.

    Hun havde det første gang da hun var omkring 1½-2 år og jeg var sgu ved at ringe til vagtlæge og alt muligt andet, for jeg var sikker på at hun måtte have ondt.

    Min datters reaktion er at hun skriger/græder uhæmmet, vi må ikke røre hende eller komme nær hende, hun viger væk fra os og er bange for os, og hun kaster sig vildt og frustreret rundt i sengen. Det kan stå på i alt mellem 10 minutter til en time ad gangen.

    Jeg googlede det da hun startede på det og det gik op for mig at det var natteskræk/night terror.
    Der stod at barnet ikke er vågen, at barnet højst sandsynligt drømmer om monstre og andet farligt. Hun ser derfor ikke os når hun er i den trance/fase, men ser i stedet monstre af en slags og bliver mere bange når vi nærmer os.
    Der stod også at det for de fleste børns vedkommende går over i førskole alderen.
    Min pige har nu kun haft et enkelt tilfælde det sidste års tid og det var ikke et af de slemme, så jeg tror at hun er ved at komme ud af det.

    Det kom gerne i perioder, nogle gange gik der måneder imellem og andre gange kom det hver aften.

    Det værste vi har prøvet var tre gange på en uge af hver en times varighed....puha


Kommentér på:
Night Terror...?

Annonce