{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

min søn står monster tidligt op {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.

min søn er bare begyndt at stå monster tidligt op, her i de tre uger han har haft ferie, i morges kom han klokken 5 og i går kom han klokken 5.30 og sådan har dt været de sidste mange dage og det er kommet efter han selv er begyndt og kravle ud af sin seng, hn er 2 år nogen der har nogle gode råd til at han bare kan sove lidt mere. han kommer i seng mellem kl 19 og 19.30

undskyld det blev lidt langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min søn står monster tidligt op
  • #1   29. jul 2009 Hey....

    Du kunne evt også prøve at sørge for at han ikke kunne kravle ud af sengen så når han vågnet kunne det være han bare lage sig ned igen og sov lidt vider.........

    2: Evt prøve at gøre værelse helt mørkt så der ikke var lys ind hos ham om morgen så tro han evt stadig det var nat indtil du kom ind når du var vågne......

    3: Ved ikke om han sover til middag men mig og min kone mindst begyndte også på det lidt efter hun var blevet 2 år og vi prøvede i en periode at holde hende fra at sove til middag kun hvis vi evt lige skulle handle fik hun kun et powernab på 15 -20 min og så først sin senge tid igen om aften ved 19,30 -20,00.....

    Håber det var lidt råd til dig/jer i evt kan prøve ....

    Hilsen Far til 5


  • #2   29. jul 2009 han har kun sovet til middag her mens han har haft ferie. og så sover han til midag i dagplejen når han ikke har ferie.
    der er helt mørkt på hans værelse, og bunden i hans seng kan ikke komme længer ned


  • #3   29. jul 2009 hey igen.....

    Hmm ok han er bare en lille fætter der ikke gider at spilde tiden på at sove gg
    Det er jo både godt og skidt da .....

    Er løbet lidt tør for råd lige nu gg

    Held Og Lykke

    Hilsen Far til 5


Kommentér på:
min søn står monster tidligt op

Annonce