{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

fødselberetning {{forumTopicSubject}}

ja så er jeg kommet hjem fra sygehuset og ville lige skrive min fødselberetning....

torsdag den 18 dec gik min slimprop om aften... dog startede veerne først om natten kl 2. de kom med 15-20 minutters mellem og da jeg stod op fredag var der 15 minutter mellem...

vi pakkede os sammen og tog ud til sygehuset, da jeg jo skulle sættes gang. de kørte en stimmel på mig og undersøgt mig for neden. jdm kunne mærke at min livmoderhals var helt væk, så de ville tage mit vand.

de tog mit vand kl 13 og så skulle jeg gå et par timer og så konme tilbage til fødegangen... jeg kom tilbage efter 1 time, da jeg havde så ondt at jeg ikk kunne gå.

de gjorde fødestuen og jeg blev anbragt i sengen med et vedrop i hånden... de måtte stoppe den efter en time, fordi det gjorde så ondt. jdm tilkaldte lægen så han kunne ligge en blokade i ryggen på mig.. han kom så efter en times venten og gik så i gang med at bedøve mig inden han skulle sætte blokade. men han måtte rende til et akut ks og jeg måtte sidde og vente en halv time på at han kom tilbage. han kom så tilbage og fik lagt blokaden op og fik spøjet en testdois i og måtte endnu en gang rende til noget akut. han kom tilbage efter en halv time og så fik jeg bedøvelsen....

da der var vagtskifte kl 20, lagde de mig til at sove et par timer, da jeg ikk havde sovet hele natten. så mens jeg lå og sov arbjedede mine veer rigtig godt og omkring kl 22 var jeg 6-8 cm åben.....

omkring kl kvart i 1 begyndte mine presseveer og melde sin ankomst... og kl 01.25 var natalie født. hun vejede 2980 gr og var 51 cm lang....

ja det var så min fødselberetning... den blev godt nok lidt langt, men håber at i vil læse den alligevel.....

jeg har prøvet og huske tidspunkterne men det er lidt svært og huske, når man bliver bedøvet hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødselberetning
Kommentér på:
fødselberetning

Annonce