{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.865 visninger | Oprettet:

Akupunktur til at sætte gang i fødslen {{forumTopicSubject}}

Har nogle af jer prøvet det?
Min jm anbefalede det i dag da jeg var der..
Skal egentlig sættes igang, men hun mente at akupunktur ville være godt inden da det kunne modne så jeg slap for medicinsk igangsættelse, og man kunne tage vandet direkte.
Men virker det? Skal selv betale og det er rimelig dyrt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akupunktur til at sætte gang i fødslen
  • #1   6. nov 2013 Nej desværre, fik kun akupunktur under min fødsel.. Men tænker at man selv skal betale, hvis ikke man har en henvisning...?

  • #2   6. nov 2013 Jeg SKAL selv betale, der er ikke tilskud til det fra offentlig side da det det ikke har bevist effekt..


  • #3   6. nov 2013 Bum bum...ja, så er det jo kun hvad din tålmodighed og pengepungen kan klare:)

  • #4   6. nov 2013 Skal sættes igang i næste uge, så det klare jeg nok..
    Hun anbefalede det kun for at 'lette' processen med igangsættelse..
    Men synes bare 1500-2000 er meget at smide efter noget, som man ikke har lavet undersøgelse på regulært virker, så håbede en herinde havde en erfaring de kunne dele smiley


  • #5   6. nov 2013 Havde du ikk termin ca 29 nov ?? Tænker at en akupunktør nok først rør dig når du er fulde 38 uger henne og det er du vel knap ?? Jeg fik selv zoneterapi mandag aften mellem 20-21.30 13 dage før termin, da zoneterapeuter heller ikke må pille med det formål at sætte fødslen igang før 14 dage før smiley vandet gik om natten..... Men man kan jo aldrig rigtig bevise om det var sket alligevel.

  • #6   6. nov 2013 Jo har termin den 29/11 smiley
    Altså jm anbefalede at bestille tid på fredag og mandag, og evt tirsdag, skak sættes igang fredag, 14 dage Før termin.. Jeg tror ikke det som sådan sætter fødslen igang, planen, ifl,. Jm var blot at modne kroppen til igangsættelse.
    Den akupunktør der henvises til er også jm, så tror ikke hun gør noget uhensigtsmæssigt
    men kan godt se fordelen i at formodne kroppen så vandet kan tages istedet for medicinsk igangsættelse.. Hvis det altså virker


Kommentér på:
Akupunktur til at sætte gang i fødslen

Annonce