{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Akupunktur mod kvalme? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger.

Er 16 +1 i dag, og har lige været til lægen, for at få en sygemeldning fra jobbet, da jeg desværre stadig lider meget af kvalme og opkastninger.

Har nu til og med fået en henvisning til akupunktur på sygehuset allerede i morgen.. Men som det bekymrede væsen jeg nu engang er, så er jeg efter at være snublet over et debat-indlæg om at det kunne være farligt for barnet, da kvalmen jo er en naturlig del af kroppens måde at holde på barnet på,pludselig blevet i tvivl.. De fleste steder jeg læser står der ikke noget om at det skulle kunne være farligt, men i debatindlægget jeg fandt, er der en, som udtaler at hun efter at have diskuteret det med flere fag-folk valgte det fra.

Er der nogen som ved noget om dette og måske har nogle earfaringer med akupunktur?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akupunktur mod kvalme?
  • #1   20. aug 2012 Jeg har taget et kursus i akupunktur, og der måtte vi ikke være "forsøgs kanin", hvis vi var gravide. Men jeg ved ikke om det var fordi vi var grønne, og muligheden for fejl jo så er større :-). Men hvis det er noget de bruger på sygehuset, må det jo være noget beregnet til gravide smiley

  • #3   20. aug 2012 okay, tak for svar begge 2 smiley .. jeg tænker også bare sådan lidt at kvalmen er jo kroppens egen måde at klare lige netop denne gravidlitet på. Mon så det i bund og grund er godt at ændre ved det.. Det kunne være skønt ikke at skulle døje så frygteligt med det, men jeg synes bare ikke det er bekymringerne værd.. Tror jeg ringer og aflyser i morgen smiley

    Her er det link jeg læste http://forum.babyornot.dk/graviditet-f2/topic430.html


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   21. aug 2012 Hej jeg fik akupunktur på sygehuset for kvalme og det hjalp med helt vildt meget, havde kun kvalme og opkast i to uger pga akupunktur og mit barn har skisme ikk taget skade af det..

  • #5   21. aug 2012 okay.. men jeg er bare os lidt tilbøjelig til at tænke om det måske kunne ha noget og gøre med at kvalmen alligevel ville være stoppet af sig selv? eller fik du det bedre lige efter, eller hvordan? smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   21. aug 2012 Jeg fik det bedre for hver gang jeg var a sted =) Og ku mærke det hjalp når jeg lå med nålene i =)

Kommentér på:
Akupunktur mod kvalme?

Annonce