{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af større barn
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #2   21. sep 2012 mine forældre tager vores datter når jeg skal føde har du ik familie eller gode venner der kan på tage sig opgaven

  • #3   21. sep 2012 Min mor skal med til fødslen, og svigerfamilien bor 70km fra os.. Og svigermor kan ikk bare sige at nu smutter hun fra arbejde, for barnebarnet skal hentes om en time..

    Tror jeg har fundet en veninde der gerne vil kigge efter ham,, smiley Så det er dejligt..


  • #4   21. sep 2012 min mor havde min store datter.. og da jeg sku ind og sættes igang om morgenen kom min mor jo bare og hentede hende inden vi tog afsted... vi havde også svigerforældrene som reserve.

  • #5   21. sep 2012 Ellers må jeg undværre min mor ved min side mens lillebror kommer til verdenen.. Hun vil nemlig gerne møde os i Esbjerg og ta ham hvis vi ikk finder andre.. Jeg vil bare helst ha hende med..

  • #6   21. sep 2012 Min far og hans nye kone kom og passed frederic - på trods af de havde 80 km herop.

    Men vi vidste så både dato og klokkeslet, for hvornår hun skulle ud...

    Så de kom herop kl meget tidlig for at gøre frederic færdig til bh. De kørte ham i bh og aftalte at de også skulle hente ham igen - så havde jeg ro i sind...


  • #7   21. sep 2012 Linda - Hvis det bare var så'n at man ku sige at det er den og den dag... smiley Så ville man kunne planlægge pasningen meget nemmere.. Blir jo nødt til at ha en der er ligeglad med at blive vækket kl lort om natten for at passe barn..

  • #8   21. sep 2012 Har du snakket med esbjerg om muligheder?

    Syntes da det er en god mulighed for dig at din mor kan tage ham, hvis det kan give dig ro...

    Vi havde længe inden aftalt at hvis jeg gik i fødsel før pks og evt om natten, så skulle farmand blive hjemme ved den store indtil han ville blive afløst... Et valg jeg havde taget, hellere at frederic havde en hjemme han var tryg ved - end én der slet ikke kender ham og hans behov. Jeg skulle nok klare mig, for havde jo min jm ved med side hele dagen - da hun brugte sin fridag på at bringe os helt til døren...


  • #9   21. sep 2012 Jeg vil meget gerne ha min mor med, da jeg var UTROLIG glad for at hun var med sidst.. Vi har et stærkt bånd til hinanden, så det er kun hvis vores anden mulighed aflyser at det blir aktuelt.. Jeg har en rigtig sød veninde fra skolen der gerne vil ta ham, når det er.. Hente ham i BH osv hvis det blir aktuelt.. De har mødt hinanden før og Tristan er glad ved hende.. Men vi har aftalt at hun kommer i næste uge og kommer med ned og henter ham i BH osv så hun ved hvor det er og pædagogerne ved hvem hun er... Og så har vi i tankerne at besøge hende i hendes lejlighed i hvert fald et par gange, så Tristan oss er tryg ved at være der så de ikke er tvunget til at sidde her hos os.. Han tilpasser sig heldigvis hurtigt nye steder hvis han er sammen med folk han godt kan li og føler sig tryg ved.. smiley

  • #10   21. sep 2012 * ElleBelle * Håber da oss på at kunne klare det mens han er i børnehave.. Men blir jo nødt til at ha en backup plan.. smiley

  • #11   22. sep 2012 Snakker I muligvis med en af naboerne? For så kunne det jo være oplagt, at vedkommende kunne smutte ind til jer, f.eks hvis det er midt om natten, og så være med ham, når han vågner? og så ved I da at han eller hun er tæt på!

  • #12   22. sep 2012 Evt. bare som en nødløsning smiley

  • #13   22. sep 2012 ACS - Desværre.. smiley De af vores naboer vi snakker med har nogle ret skæve arbejdstider, og kan ikke bare holde fri.. Men vi har et vennepar og en af mine veninder stående til rådighed, og så min mor hvis det går helt galt..

Kommentér på:
Pasning af større barn

Annonce