{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.823 visninger | Oprettet:

Emilie B
Emilie B
Tilmeldt:
20. jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Jeg tilbyder Børnepasning i Århus :-) {{forumTopicSubject}}

Hej Forældre!

Jeg er en meget glad og smilende attenårige pige, der elsker at omgås med børn og unge. Jeg er lige flyttet til Århus hvor jeg i September starter på universitetet, hvor jeg skal læse de næste fem år.

Jeg har i alt seks års erfaring med børnepasning.
I 6 år har jeg passet mine kusiner og fætter på henholdsvis 9, 6 og 4 år. 
I to år har jeg passet tre søskende, i alderen 6-12, hvor den ældste pige var handicappet. 
I 2 år har jeg passet en lille pige på 3 år samt hendes søster der nu er et halvt år, og ellers hjulpet til med huslige opgaver, samt pasning af deres katte og hund. Jeg blev efterhånden familiens "pige" i huset, hvor jeg var både ofte og længe, og hjalp til med det hele.
Jeg har samtidig været barnepige i to år for et par tvillinger, en dreng og en pige, der nu er knap fire år.
Derudover har jeg erfaring med at være "barnepige" til arrangementer, hvor jeg til dels underholder, leger og holder øje med børn, bl.a. til barnedåb, bryllupper og større fødselsdage. Til disse arrangementer har der været op til 15-18 børn ad gangen, i alle aldre.
Samtidig har jeg erfaring med butiksarbejde.


Børnepasningen vil være som supplement til SU'en, og jeg har både mulighed for at passe børn i weekender og hverdage, hvad end det er eftermiddag, aften eller nat. Nogle hverdags-formiddage vil også kunne lade sig gøre.

Jeg knytter mig ofte til de børn jeg passer for, at det bliver sjovest for både mig og barn. Men det er intet krav, at børnene/barnet ofte skal passes, jeg kan sagtens bare være stand-in, hvis der er brug for det.
Jeg har både muligheden/lysten til at passe dit barn/dine børn hos jer selv, hvor barnet kender til omgivelser, eller offentlige steder som parker, eller sågar i min egen lejlighed, som pt. er i Brabrand.
Jeg er frisk på at passe børn/holde øje med børn i alle aldre, og jeg er vant til at håndtere flere børn på en gang.
Samtidig vil jeg nemt kunne hjælpe med lektier, hvis det er nødvendigt.

Jeg har en del småbørn i min familie, som jeg er meget tæt på. Bl.a. en lillesøster på tre år og en del kusiner og fætre i aldrene 4-11 år. Jeg elsker børn utrolig højt, jeg er meget kreativ i forhold til at finde på noget at lave, og jeg er god til at tage ansvar.

Er der yderligere spørgsmål, så ring eller skriv til mig. Find mig evt. på facebook under navnet "Emilie Rosenstand Baltsersen".

Mvh Emilie Baltsersen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tilbyder Børnepasning i Århus :-)
  • #1   20. jul 2013 Vil blot sige hold da op du lyder som en alletiders barnepige. En skam du bor i Århus, ville give min højre arm for en barnepige som dig...:-)

  • #2   20. jul 2013 Aarhus?! Hvad er der nu galt med Fyn? smiley



  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   20. jul 2013 Vil også tænke på dig, hvad tager du i timen?

  • Emilie B
    Emilie B Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   21. jul 2013 Hvor er I bare søde allesammen!:-) tuuuusind tak det betyder rigtig meget.
    Jeg nyder virkelig at bruge min tid med børn!

    Jeg tager mellem 60/75-100 kr. I timen, afhængig af hvor langt jg skal og hvor mange børn det drejer sig om.:-) jeg er meget åben for betaling.
    Er det pasning af hus, dyr eller arrangementer så vil det være andre priser.


Kommentér på:
Jeg tilbyder Børnepasning i Århus :-)

Annonce