{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Fb med Victoria {{forumTopicSubject}}

ja jeg havde jo termin søndag den 12 dec
om fredagen inden min termin begynder jeg at få en smule muren i maven, men ikke mere end jeg ikke kan mærke det hvis jeg laver noget. tænkte ikke videre over det da jeg gik 11 dage over første gang, så troede ikke det var noget.

da jeg om aftenen kommer til at ligge på sofaen og tage tid er det rimelig reglmæssigt med 15-20 min i mellem.

Da jeg fødte rigtig rigtig hurtid første gang, havde jeg fået ordre af min JM til at ringe når jeg mærkede det første. Det gør jeg så omkring kl 19 og de vil lige have mig ind.
Jeg kommer ind og bliver undersøgt og får kørt strimmel men jeg er ikke i fødsel, men JM siger dog det højest sandsynlig sker i løbet af weekenden. så vi kører hjem igen.

Får ikke sovet så meget i løbet af natten pga spænding. men de fortsætter med lidt muren i maven, hele natten og hele lørdagen, hvor vi er til julefrokost hos mine forældre.

mine forældre synes jeg skal sove hos dem da min mand skal på arbejde om natten(kl 2). min søster er der også. så vi tage lidt tid på veerne i løbet af aftenen og stadig 15 min imellem og ikke mere end lidt muren.

Da vi skal til at gå i seng kl 23 kommer der lige pludselig en ordetlig vee og så er der lige pludselig kun 5 min imellem. tage tid at par gange og jo den er god nok. får vækket manden igen som ringer og siger han ikke kommer.
Jeg ringer til FG kl 0.00 og snakker med en JM, imens jeg står og snakker begynder vandet at sive, så hun siger vi skal skynde os at komme ind da det jo gik så hurtig første gang.

vi er på FG kl 0.45 og kommer direkte på en Fødestue, bliver undersøgt og er 5 cm åbent.
kl 1,30 kommer jeg i badekar og slapper godt af der i,
kl 2.30 får jeg pressetrang og kl 2.41 bliver Victoria født i badekar.

der kommer et par børne læger og kigger på lille pigen da hun har lidt anstrengt vejr trækning og de beholder os nogle ekstra timer. så vi tager hjem kl 9 om morgenen.

Ja det var så min FB. dejlig hurtig fødsel da den først gik i gang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fb med Victoria
Kommentér på:
Fb med Victoria

Annonce