{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle som har født på Silkeborgsygehus
  • #2   14. aug 2008 Louise: okay men du må da enlig skrive når du har født og fortælle om dine oplevelse..

  • #3   14. aug 2008 Jeg har født der oppe. Hvis du får mulighed for det så læg dig så langt væk fra vinduerne som muliigt de er piv utætte.

    Personalet ( ihvertfald dem jeg havde kontakt med ) er bare rigtig søde og rare til at hjælpe.

    Maden er ikke vildt god men kan spises.

    Hvad vil du gerne vide??


  • #4   14. aug 2008 Stine Bæk: jamen bare hvordan de var der oppe om de var søde ?
    Og hvad oplevelser folk havde haft der fra ?


  • #5   15. aug 2008 De er vildt søde og hjælpsomme, du kan roligt glæde dig.

    Bare huske ikke og lægge dig ved vinduerne, det kommer du til at fortryde.


  • #6   15. aug 2008 Stine Bæk N: okay, men er ikke fordi jeg har å meget imod træk, er et meget varmt menneske, og der skal ikke meget til før jeg sveder.. Men har nu heller ikke tænkt mig at blive der inde så længe hvis jeg kan slippe, er ikke megte for hospitaler, så vil bare gerne hurtigt hjem hvis de gå med til det..
    Men vil da glæde mig og håbe på jeg også få nogle søde jordmøder, læger og sygeplejesker som du..


  • #7   15. aug 2008 Nu var det ikke lige dig jeg så meget tænkte på med hensyn til træk ;-).

    Små børn kan ikke tåle træk.

    Jeg lå der oppe i starten af dec. og det var pisse koldt om natten, Lærke var pakket ind i egen dyne + min + hat for ikke at fryse.


  • #8   15. aug 2008 Stine Bæk N: Hehejeg er da også bare så egoistisk (staves), ja men vil da holde mig fra vinduerne, den lille skulle jo nødig blive syg.. Ja jeg er jo sat til at føde den 18 november, men er jeg uheldig at gå meget over tiden, kan jeg jo ende med at føde i december og lige meget hvad er der pisse koldt i de mdr. så tak for rådet..

    Men som sagt håber jeg kan nøjes med at blive der til dagen efter elelr sådan, gider ikke ligger der inde hvis ikke de og jeg mener det er nødvendigt..


Kommentér på:
Nogle som har født på Silkeborgsygehus

Annonce